Kréta 2006 augusztus
Végre elérkezett augusztus 20-a és délután indultunk Krétára a nagy szigetre.A gépünk 16 óra 20 perckor indult, ezért 14 óra 20 percre kellett kiérnünk Ferihegy 2B-re.Szerencsénkre pontosan indult a gép. Kedves volt a személyzet muszakát szolgáltak fel. 1óra 50 perc volt a menetidõ. Érdekes a landolás Krétán. Csak azt látod, hogy alattad a tenger és egyre jobban süllyed a repülõ, már majdnem a vízbe ér, amikor érzed, hogy letette a pilóta a gépet. Rövid a kifutó ( vagy leszálló pálya ) és rögtön a tengerbõl emelkedik ki. Ügyes volt a pilóta, meg is kapta a jól megérdemelt tapsot. Heraklionban 30 fok meleg fogadott minket. Kb fél órát kellett várni a csomagjainkra, majd a szállodába vittek minket a jól lehûtött buszokkal.Mi Stalida vagy Stalis városban foglaltuk le a szállást a Hotel Stalisban a Neckermann irodán keresztül. Ez a szállodakomplexum 3 épületbõl áll a tengerparton.Stalis teljesen összeépült Maliaval. Hosszú homokos strandja van, nagy a nyüzsi a városban és lassan mélyülõ homokos strandja van.Megérkeztünk a szállodába és megkaptuk a kulcsokat. Kiakadtunk amikor megláttuk a szobáinkat. Egy hátsó kertre nézõ földszinti szobákat kaptunk. Nagyon le voltunk törve miatta, ilyen rossz szállásunk még soha nem volt, kipakoltunk és elindultunk egy kis felfedezõ útra. Mire ágyba kerültünk 2 óra is elmúlt.Másnap ¾ 9-re jött az idegenvezetõ és elmondta a...

Ferrari 2006-08-30

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..