Paxos
Eddig már nagyon sok segítséget kaptunk a Hellasz.hu-tól a görögországi nyaralásaink tervezésével kapcsolatban, azt hiszem, itt az ideje, hogy viszonozzam a közösségnek mindezt, méghozzá úgy, hogy egy olyan szigetről írok beszámolót, ahol még tartósan senki sem volt közületek. Mégpedig Paxos-ról.Az interneten foglaltuk le a szállást: négy személynek napi 80 €-ba került. Itt egy link hozzá: hogy ne erőltessük túl magunkat, és hogy lássunk egy-két „ókoriságot” kétszer is megszálltunk – először Thessalonikiben, majd Igoumenitsa (innen megy a komp Paxira) közelében egy kempingben. (Visszafelé egyben lenyomtuk az utat. Nagyon fárasztó volt.) Amikor átszeltük Göót, kirándulási célzattal többször is letértünk az autópályáról – először Zagóriába szerpentineztünk föl, aztán az ókori Dodonát néztük meg. Zagória gyönyörű: erdők, hegyek, aranyos kis hegyi városok, egy csomó török kori híd. Dodona is klassz, de voltunk már izgalmasabb ókori romok között. Este ebben a kempingben szálltunk meg: tízkor indult a kompunk, már ott voltunk jó korán...

Fv 2011-04-11

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és