Lefkada 2017 május 22-31 6047 94% 2017-06-05
Aki egyszer beleszeretett Görögországba az menni fog 1x, 2x 5x, sokszor és ha véletlenül egy évet kihagy akkor hiányérzete van. Így vagyunk ezzel mi is ezért már novemberben eldöntöttük, hogy a következő szezon első turnusával ott a helyünk. Választásunk Lefkadára esett. Buszos út volt , nagyjából időben elindultunk bár egyik utastársunkra várni kellett mert az értékesítő partner... |-> Tovább
Rhodosz 2015 szeptember 15-22 ( 23.-ig) 4045 93% 2015-10-04
Rhodosz 2015 szeptember 15-22 ( 23) -ig Baráti társaságunk néhány tagjánál már már rögeszmévé vált, hogy amikor Görögország szóba került Ők csak a Rodosz Repülővel szlogent ismételgették.Talán február elején az egyik kuponos oldalon akadtunk rá, egészen elfogadható áron, igaz önellátással apartmanban, de Rodosz és repülővel útra. Nem sokat teketóriáztunk, lefoglaltuk a... |-> Tovább
Thassos 2015, tavasz 3700 91% 2015-06-06
Ha nyaralás akkor Görögország! Nálunk ez már csak így van. Hiába próbálnám elmagyarázni, hogy sokadjára is miért ezt az uticélpontot választottuk annak aki még soha nem érezte a 'görög érzést'. Biztosan van olyan a kedves olvasók között is akik megmagyarázni nem tudják, hogy miért van ez de amikor átlépünk a görög határon, nagyot dobban a szívünk és úgy érezzük, hogy kicsit... |-> Tovább
Zakynthos 2014.05.30-06.08 2167 87% 2014-06-13
Nagyon készültünk már erre az útra!Mivel Görög imádók vagyunk így nem volt kérdés, hogy idén is Görögország lesz az úti cél. A jón tenger egyik gyöngyszemét Zakynthost néztük ki és már decemberben lefoglaltuk a Hallyday Lines utazási irodánál. Nem csak a buszaik 4****-ak hanem a szálláshely is az volt. Mi Laganasban a Blu Wavesben szálltunk meg és nem bántuk meg ezt a... |-> Tovább
Korfu- Sidari 2011.05.27.-06.05 1867 68% 2011-07-10
05.27.-05.28 Indulás Budapest Homok óra 7.15 -kor. ez némi késéssel történt mert egy utastársat vártunk aki nem érkezett meg. A busz így nélküle indult el ám sohase tudjuk meg, hogy ki volt ő és miért nem jött. A Grand Tours utazási Iroda szervezésében utaztunk emelt szintű busszal amiről nem kellett átszállni Szegeden. Összesen 6 autóbusz állt a Röszkei határállomáson déli 12... |-> Tovább
Dél - Kréta 2009.10.04 - 15. 786 86% 2009-10-24
Dél-Kréta 2009 Október 04-15-ig AeolussalMár januárban elhatároztuk a baráti társaságunkkal , hogy az idén Dél Krétán Makrigialoson fogunk kikapcsolódni. Mi általában az elő illetve az uto szezont szoktuk igénybe venni mivel akkor már nincs tömeg és a hőmérséklet is elfogadhatóbb és az árbeli különbség sem utolsó szempont.12 fős társaságunk egy másik 5 fős társasághoz... |-> Tovább

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..