Zakynthos 2014.05.30-06.08

Nagyon készültünk már erre az útra!Mivel Görög imádók vagyunk így nem volt kérdés, hogy idén is Görögország lesz az úti cél. A jón tenger egyik gyöngyszemét Zakynthost néztük ki és már decemberben lefoglaltuk a Hallyday Lines utazási irodánál. Nem csak a buszaik 4****-ak hanem a szálláshely is az volt. Mi Laganasban a Blu Wavesben szálltunk meg és nem bántuk meg ezt a választásunkat. A szobák tágasak szépen berendezettek tiszták. Az is igaz, hogy az apartman minimálisan volt felszerelve de ez nem bosszantott hiszen az étkezések zömét étteremben oldottuk meg a reggelihez meg elég volt az amit a rendelkezésünkre bocsátottak. Az apartmanunk erkélye oldalt tengerre néző volt. Sajnos nem minden apartman ilyen. De vissza térek a beszámolom elejére. Az indulás az utastársaknak és a sofőröknek köszönhetően hajszál pontos volt. Kecskeméten még felvettünk pár utastársat és Röszkéig meg sem álltunk. Új dolog volt, hogy mindenkinek le kellett szállni a buszról és úti okmányunkat felmutatva áthaladtunk egy termen majd később miután egy VÁM-os végig ment a buszon vissza szállhattunk és már mehettünk is tovább. A szerbek ugyan ezt eljátszatták velünk, de még elégedettek is voltunk, mert így gyorsabb volt a határ átkelés mint amikor az igazolványokat begyűjtötték. Reggel görög idő szerint 6.-ra értünk Kilinibe ahol várakoznunk kellett a kompra még kb másfél órát. Miután...

Gáborpapo 2014-06-13

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és