2010. 10 nap Sartin
Idén az első két görög utunkhoz képest több változás is volt: nem kettesben, férjemmel utaztunk, hanem barátokkal, busz, repülő után most autóval és nem last minute-tel. Viszont idén is más helyre mentünk. Január végén talált barátnőm egy nagyon klassz kis szállást Sartiban, amit le is foglaltunkOnnantól kezdve be voltunk zsongva. Barátaink most készültek negyedszerre Sartira. Mikor találkozgattunk, szinte mindig szóba került a nyaralás. Tavasszal kezdett beindulni a fórum, májusban a webkamera, a 100. naptól vágtam a centit. Főleg a Hellasz.hu-ról szedtem le az infókat. Párom: BéZsé, barátunk Lafka is Hellasz-os lettek időközben, fórumozni kezdtek, barátnőm, Syl pedig olvasgatta az oldalt.Nagy nehezen elérkezett az indulás napja. Én még aznap dolgoztam, kicsit megbántam, agyilag nem voltam ott. Férjem aznap tankolt, lemosta a kocsit, intézkedett ezt-azt még, talán még a pénzt is akkor váltotta át. Mire hazaértem, kapkodásba kezdtünk, de a cuccok már egy helyen voltak.Utazás: augusztus 5. csütörtökFél négy után kicsivel bepattantunk 2,5 éves Škoda Fabiankba, pár perc múlva betettünk egy görög zenét, mire odaértünk barátainkhoz már nagyon vártak. Gyorsan lecuccoltak ők is és nekivágtunk az útnak. Határ előtt még szülőknek telefonáltunk. Röszkénél vártunk 20 percet, utána szinte sehol semmit. Valahol Szerbiában megálltunk vacsizni, az utsó kútnál tankoltunk, majd...

Ginaaa79 2010-09-26

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..