1 hét Paralián
Egészen utazásunk elõtt 10. napig nem is gondolkoztunk Görögországon. A Questor utazási irodában a hölgyemény javasolta nekünk, aki nagyon rendes volt, foglalkozott velünk (kétszer is, nemúgy mint máshol, ahol kezünkbe nyomtak egy csomó Paralia és Sarti közül végül az elõbbi mellett döntöttünk. Sose voltunk Görögben, Sartiban régebben szüleim voltak. Ahhoz képest, hogy meglehetõsen határozatlanok vagyunk, gyorsan lefoglaltuk az utat. Hazaérve persze egybõl elkezdtünk keresgélni a neten. Szerelmem találta ezt az oldalt, ahol a Paráliás topik minden hozzászólását végigolvastam, persze lassan, mert még az utazás napján is dolgoztam, amikor idõm engedte. Nagyon vártuk mindketten az indulást.Közben kiderült, több ismerõsöm is volt már ott, tanácsokkal õk is elláttak.Aznap délután csomagoltunk össze. Szendvicset készítettem az útra, Mamám sütött sajtos rudakat, Párom anyuja fasírtot; vittünk reggelire felvágottat, májast, margarint, paprikát, Smack-et, Maggis zacsis szószos tésztát, leveskockát. Mást nem, mivel busszal mentünk, rezsó volt, meg ha nyaralunk, úgy voltunk vele, nem kéne órákat a konyhában tölteni.2007. június 30-án indult a buszunk innen Kecskemétrõl a Pólus parkolóból. Szüleim vittek ki kocsival. 20 percet kb. késett a busz, aztán 3 is jött, kettõ Grand Tours-os. Jobb oldalon ültünk hátul. Fõként fiatalok utaztak, zömében nálunk fiatalabbak, de volt 2 néni ...

Ginaaa79 2007-08-14

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..