Kefalonia 2012

Kefalóniai nyaralás 2012 Nem, nem Corelli kapitány és az ő mandolinja vitt minket ide. Egyelőre sem a könyvet nem olvastuk, sem a filmet nem láttuk. Az történt, hogy még nem halványultak el a tavalyi füredi nyaralásunk rossz emlékei, így idén feltétlenül tengerpartra akartunk menni. Görögország helyzete azonban az év elején igen bizonytalan volt, az államcsőd következményeit nem lehetetett látni, de még abban nem lehettünk biztosak, hogy egyáltalán bennmarad az euró-övezetben. Szóval úgy döntöttünk, nem foglalunk előre semmit, majd last minute utat választunk, a dolgok alakulásának függvényében. Mindenestre augusztus 13-tól kiírtuk a szabadságot a munkahelyünkön és vártuk, hogy közeledjen az időpont, figyeltük a politikai helyzetet és az utazási ajánlatokat. A hónap első hetében azután elmentünk a legközelebbi IBUSZ-irodába és megnéztük, hol van helyük Görögországban. Egyetlen olyan szigetre kínáltak utat, ahol még nem jártunk. Így kerültünk Kefalóniára. A készülődésre nem sok gondot fordítottunk, így is csak Kata strandruhája, és a telefontöltő maradt otthon. 2012. augusztus 13. Lemondtunk az olimpiai záró közvetítéséről (este tíztől hajnali egyig) inkább aludtunk négy órát. Ébresztő hajnali 2 órakor. Két órával az ötórai indulás előtt a repülőtéren kell lenni. Na, ezt nem fogadtuk meg, háromra a taxit rendeltük meg. Még így sem végeztek az...

Imrebacsi955 2012-08-28

..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és