Sarti 2003

Elsõ igazi nyaralásunk a családommal, 2000 szeptemberében volt, a Görögországi Nikitiben. Ez a falu Észak-Görögországban, a Halkidiki Félsziget Sithóniai nyulványán van. Az itt eltöltött nyolc nap alatt, egy Kalambakai kirándulás mellett, bejártuk a félszigetet. Egy ilyen kirándulás alkalmával botlottunk bele egy Sarti nevü kis faluba, Nikititõl kb 40 km-re. A gyerekeimnek különösen a strand tetszett, bár nekem nem volt inyemre a hullámzó tenger, mely egyébként rendkivül tiszta volt. Akkor ott megfogadtuk, hogy egyszer még visszatérünk. 2003 juliusában, Olasz és Horvát nyaralások után, sikerült véghez vinni tervünket. Hosszas kacérkodás után, márciusban már a szállásunkat is lefoglaltam. Fõ cél volt, hogy a strand közel legyen és nyugodt a környék, de semmitõl ne legyünk túl messze. Ez utóbbi persze nem számitott, hiszen kocsival mentünk s persze Sartit gyalogosan is körbe lehet járni minden gond nélkül. Némi elõleg kiutalása mellett a "Gallini " panzió egy appartmanját lefoglaltam öt fõre, mivel a lányom barátnõjét is magunkkal vittük Az épület mindössze 20 méterre volt a strandtól és a falu uj részén helyezkedett el. Gallini panzio Junius 30-án este végre elindultunk a nagy útra. Az öreg, de már jól bevált Passat rendesen meg volt rakva, 10 napi holmival és persze az öt fõ sulyával. Útunk Szerbián és Bulgárián keresztül vezetett Görögországba....

István 2004-06-10

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..