Klasszikus görög körút 2008.09.25-10.06. 651 82% 2009-02-25
Pontosan már nem emlékszem, mikor vetődött először bennünk, hogy a görög körúton részt vegyünk, de talán már meg van vagy nyolc éve is. Sokszor készültünk már, de eddig azért nem jött össze, mert nem bírtuk ki a nyarat, a nélkül, hogy Hellasz földjére lépjünk, ezért a végén mindig nyáron mentünk, ha máshogy nem, hát akciósan. Most, hogy elkerüljük a kísértést, már... |-> Tovább
Stavros 2007.Augusztus 17-26.-ig 1048 88% 2008-01-08
Elõszó:Az idei évben, úgy volt tervezve, hogy nem megyünk nyaralni, hanem a ház eladással, valamint a költözéssel telik el a nyár.Sajnos nem sokan érdeklõdtek a házért, ezért úgy döntöttünk, hogy IRÁNY HELLASZ!!!Egy kedves ismerõsünkön keresztül értesültünk egy kedvezõ árú, akciós útról, amit rögtön be is fizettünk.Igaz én már háromszor jártam, Stavrosban, de mivel az idei... |-> Tovább
Paralia 2001. Augusztus 6. - 15. 682 33% 2006-12-27
Augusztus 6. HétfõReggel fürgén ébredünk, mert eljött a nyaralásunk napja.Fél tízre kell a Hõsök terére érnünk, a Mûcsarnok elé, de mi már egy órával elõbb itt vagyunk. Öten indulunk útra, de a buszon hat helyen foglalhatunk el. Így kényelmesen elférünk. Ahogy az iroda ígérte, tízkor indulunk. IRÁNY GÖRÖGORSZÁG !!Tíz perccel fél tizenkettõ elõtt megérkezünk Kecskemétre, ahol... |-> Tovább
Paralia 2006.07.14. - 30. 1358 80% 2006-12-27
1. nap - 2. nap Péntek - SzombatAz indulásunk napja. Déli 12-re kellett a Hõsök terére mennünk, de mi már fél 11-kor ott voltunk. A tér már akkor tele volt nyaralni indulókkal. Mi a Dias Zeus Travellel utaztunk, nekik is több buszuk indult, Paraliara, Stavrosba, Neo Poriba, Olympic Beacre, és Sartiba. Mi négyen utaztunk lányok - asszonyok.Egy közös nyaralás alkalmával (Thassoson, 2003-ban)... |-> Tovább
Sarti 2004 716 40% 2005-11-15
07.16. Elsõ nap / az indulásDélelõtt 10.-kor indulunk a Hõsök terérõl. Kiskunfélegyházán és Szegeden még utasokat veszünk fel, majd irány a határ. Sajnos a Belgrádi útfelbontások miatt kénytelenek vagyunk 1 1 órát várakozni a dugóban. Majd 1 óra jó tempó után ismét útfelbontás. Most az autópályán irányonként csak egy sáv járható, így itt 2 órát araszolunk. Már most nagyon... |-> Tovább
Kamena Vourla 2005 751 54% 2005-10-25
07. 18. HétfõHõsök tere indulás és pihenõkkel megtûzdelt utazás. A buszon 'távolról' ismerkedünk utastársainkkal. A busz több helyen még meg állt Magyarországon, mert utasokat vettünk fel.07. 19. KeddDélelõtt megálltunk Paralián mert volt leszálló. Õk csak idáig utaztak velünk. Majd Kamena Vourlában is tettünk le utasokat.Kimerítõ utazás után megérkeztünk a Hotel Levendibe. A... |-> Tovább

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..