Úticélunk: Thassos
Minden évben úgy kezdõdik a nyaralásunk tervezgetése, hogy az utazási kiállítások után átnézzük a szimpatikus országokról készült katalógusokat, aztán a kijelölt országokat kezdjük el szûkíteni - és évek óta mindig ugyanaz az eredmény: Görögország.Az, hogy idén Görögországon belül épp Thassos szigetén és Skala Potamia-on töltöttünk két hetet, tulajdonképpen annak köszönhetõ, hogy túl késõn jutottunk el az utazási irodába. Eredetileg Lefkadára szerettünk volna eljutni, de mivel ott már teljes teltház volt, hirtelen felindulásból az utazási irodában ráböktünk Skala Potamiara - itt még volt két egymás utáni szabad hét, de az apartman kiválasztásával már nem kellett fárasztani magunkat, mivel egyedül a Liolios-ban maradt hely. De ami a lényeg: lefoglaltuk és 2007. június 1. napján útnak indultunk.Az utazásA Romcar buszaival utaztunk, és mind oda, mind visszafelé nagyon jó sofõröket fogtunk ki: biztonságosan, szépen vezettek, betartották a kb. 4 óránkénti megállásokat és jól felszerelt, kulturált helyeket álltunk meg pihenni. Ezúton is köszönjük nekik.A határokon nem volt különösebb gondunk, a leghosszabb várakozási idõnk sem haladta meg az egy és negyed órát (naná, hogy a szerbeknél és a macedónoknál...), így korán odaértünk a görög határhoz, ott tartottunk egy hosszabb pihenõt, majd a buszok elváltak egymástól és ki-ki elindult a saját nyaralóhelye...