Peloponnészoszi nyaralás 2009.
A 2009 –es nyaralásunkat immár harmadik alkalommal is dél Görögországba ,a peloponnészoszi félszigetre terveztük. Egy ilyen út a lányunk életkora miatt sokáig szóba sem jöhetett. De idén már 6 éves , így végre megkaptam a családi engedélyt egy háromhetes , közel ötezer kilóméteres út megszervezésére . Megszállott Peloponnészosz őrülté váltam az elmúlt 20 évben. Akármerre is jártunk az elmúlt években repülővel göröghonban, én mindig csak a félszigetre vágytam vissza tiszta szívemből. Már januártól lázas készülődés kezdődött, több száz órás számítógépezés eredménye képen összeállt az útiterv. Sok segítség jött a Hellasz fórumról is . A voidokillia öblöt és piloszi várat is a fórumnak köszönhetem. A hirtelen 320 forint fölé ugró euró, azonban arra késztetett ,hogy a programon változtatva , forintért foglaltam 1 hét szállást a hírhedt Toloi Blue Sky apartmanban. Biztos, ami biztos alapon. Az útiterv többi része változatlan maradt. Így csak a lassan múló napok számlálása maradt hátra.A tervezett időpontban július 2.-án este fél kilenckor indultunk el Fótról. Negatív csúcsot döntve másnap délután ,fél 3-ra értünk Platamonasba. Itt rövid keresgélés után , 35 euróért béreltünk egy apartmant . Közel a hangulatos kisváros strandjához ,de messze a város zajától. Azonnal irány a strand egy fürdés, egy gyros egy Mythos ,és már meg is van a...

Kokszi 2010-01-19

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..