Lefkada azoknak akik nem motoroznak
2010.05.31.Idén is elindultunk busszal Lefkada szigetére. Budapest napsütés, határátlépés után kb 20 km-re szakadó eső. Ez kitart egész Görögországig. Megállunk egy kicsi benzinkútnál 2 órát pihenni nehogy túl korán érjünk (közel-távol egy ház sincs a kutasén kívül). A fél busz szakad a röhögéstől, mert van ott 2 birka. Az egyik normális, a másik (fekete) kissé defektesen béget. Parga-nal ki-kisüt a nap és csöpörög is. A felszállók szerint gyönyörű idő volt végig ne féljünk nem lesz eső. Délután 2 felé elérjük Nidri-Perigliari-t. Szállás elfoglal, irány a víz. L-nek (15 éves) első tengeri élménye vízköpködés ezerrel J, snorkelling tanítás alapfokon. Azonnal a kezébe nyomtam egy sünt azzal a szöveggel, hogy na ebbe tilos beleesni. Kis hűsítő után felmentünk a vízeséshez. Estére városban séta és gyros.2010.06.01.Fáradtak vagyunk. Alvás sokáig, buszmenetrend nézegetés, tervezgetjük a hetet, pihi a parton fürdés a közeli kis strandon (körülöttünk senki). Már itt előre jelezném, hogy májushoz képest irtó hideg volt a víz kb 18-20 fokos. Így senki se lepődjön meg ha a későbbiekben keveset írok fürdőzésről, illetve ha átfagyást írok. Estére gyrosozás, az összes hajó végigjárása és beszélgetés ismerősökkel. Jól leégtünk a parton nem volt jó ötlet kifeküdni az első napon.2010.06.02.Reggeli a teraszon, aztán vállunkra a felszerelés és futás a...

Kotyi 2010-09-25

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..