Krétai nászút 2006. jún. 6-20.
Esküvõnk után két nappal 2006. június 6-án indultunk Krétára.A Travel Service újgenerációs gépével másfél óra repülõút után érkeztünk meg Iraklio/Heraklion repülõterére, ahonnan Neckermann-os buszunkkal két óra alatt értük el Rethymno városát, egészen pontosan a Hotel Atlantis Beach-et. Megjegyzem, hogy június elején virágzik a leander Krétán, ami igazán mesés látvány: csodaszép rózsaszínben tündökölnek az utak, a városok és a hegyek!Meglepetés nem ért a szállással kapcsolatban: sokat keresgéltünk a lehetséges szállodák között és - korábbi korfui tapasztalatokat megelõzendõ (250 m-re voltunk a tengerparttól a hegyoldalban, ami nekünk nem vált be) - közvetlen tengerparti szállodát választottunk. A szoba megfelelt az elvárásainknak, a kert és a medence rendezett, tiszta és szép volt, a városközpont valóban másfél km volt, a tengerpart pedig homokos. Véleményem szerint Rethymno ideális kiinduló pontja a sziget felfedezésének, és pihenni is lehet a parton, ugyanakkor nagy sétákat lehet tenni a régi városrészben. Néha tûnt csak túl nyüzsgõnek, de sajnos Chaniaba nem utaztat a Neckermann, és mi csak hozzájuk mertünk befizetni. Persze a Neckermannos tapasztalatok elgondolkodtattak, hogy jövõre talán bátrabbak leszünk és mással utazunk. Korábban csak apróbb problémánk volt velük, ami két óra alatt megoldódott!A Neckermannal kapcsolatban csak annyit jegyeznék meg, hogy...