2008. Kalymnos
2008. Kalymnos (Platis Gialos). Az egyik legszebb nyarunk!Sziasztok! Ígéretemhez híven megpróbálom összefoglalni azt a csodás 12 (helyett 11) napot, amit a szigeten töltöttünk az Aeolussal. Azért 11 nap, mert este indult a gép, és görög idõ szerint 21 órakor landoltunk Kos repterén.1.nap:Mint kisült, valamennyi utas Kos szigetére érkezett nyaralni, kivéve 6 fõt. Mi ketten, valamint egy nagyon kedves család 2 gyerkõccel. Bennünket egy kisbusz elvitt Kamariba, hogy egy éjszakát a Kaleb apartmanban töltsünk, mivel komp aznap este már nem ment át Kalymnosra. Lepakoltunk az amúgy nagyon kellemes szálláshelyen, majd elsétáltunk egy könnyû vacsorára. Egy családi tavernában friss sült halat és kalamárit ettünk. Isteni finom volt!2.nap:Reggel hajszálpontosan megérkezett a kisbusz, és irány Mastihari, a kikötõ. A jegy nálunk volt, úgy hogy felszálltunk a kompra és 50 perc alatt már Kalymnos kikötõjében - és egyben fõvárosában -Potiában voltunk. A parton várt bennünket Évi az idegenvezetõnk, és Takisz a sziget legjobb és leghumorosabb buszvezetõje. Évi nem viccelt: maximálisan betartotta a Hellászon tett ígéretét. Figyelmes, kellemes, humoros, fiatal lány tele ambícióval, s ami nem volt mellékes, ugyanott lakott ahol mi, a Muselisben. Szóval el voltunk kényeztetve általa. Beszálltunk a buszba és irány Platis Yialos. Elfoglaltuk a szállást, ismerkedtünk a hellyel. Este fél 8-kor megbeszélés...