Nászút Krétán

Második nap reggeli után lementünk a strandra. Béreltünk napernyőt, ez 10 euró volt egy napra (egy napernyő 2 napozóággyal). Csak este jöttünk fel, egész nap fürödtünk, illetve déltől 2-ig árnyékban voltunk, 50 faktoros naptejjel kentük be magunkat, de még így is sikerült leégni. A strandon a büfében 4 euró egy Mythos sör, és a frissen facsart narancslé is ennyi. Kaptunk rágcsálni valót, amit kértünk (sós mogyoró vagy chips) grátisz. Este megint a Lemono Kiposban ettünk. Negyedik nap úgy döntöttünk, befizetünk egy buszos útra Elafonissibe. Másnapra volt is helyük, a Klados Travellel mentünk. 30 eurót fizettünk 2 főre. Később (5. napon) találkoztunk magyarokkal, ők családdal voltak, 2 gyerekkel, azt mondták, nekik nem érte volna meg így, nagyon drága volt. Béreltek egy autót, és elmentek azzal, olcsóbban jött ki nekik. Aznap még strandoltunk, vizet a közeli Marketben vettünk, 1 liter 0.50 euró volt. Este sétáltunk az óvárosban, úgy tűnik, napnyugta után indul meg az élet itt is. Az utcák tele voltak árusokkal és turistákkal. Ebből a hotelben semmit nem érzékeltünk, semmilyen zaj nem szűrődött be. Hatodik napon úgy döntöttünk, kiélvezzük az utolsó napunkat, és kipróbáljuk a jet skit. 40 euróért béreltük, és kb. 20 percet mentünk vele. Hatalmas élmény volt, a parton az emberek kicsik lettek, a hullámok dobáltak minket. Budapestről Krétára Wizzairrel mentünk,...