Nea Potidea szeptember első hete

Egy hónapja már, hogy ismét elbarangoltunk Görögország ismeretlen tájaira. Életemben ez volt az első olyan nyár, amikor kétszer is kilátogattunk görög honba. Az első július vége Nei pori, a második szeptember első hete Nea potidea. Az első családi kirándulás, a második viszont nászút, szóval már csak ebből a szempontból is éreztem különbséget. Nos Nea potidea számomra ismeretlen volt és csak egy dolog vezérelt az útvonal kiválasztásánál, hogy valahol a Kassandrán. Észak-Görögországot már elég jól felfedeztük, de a Kassandrán csupán egyszer voltunk- kb 14 éve Polichrono – szóval semmi konkrét emlék. Az utazási irodában – persze nekivághattunk volna szervezés nélkül is – nem túl sok lehetőséget ajánlottak, Kallietha: Ammon Zeusz Hotel, közvetlen tengerpart, félpanzió…..Nea Potidea Golden Beach Hotel all inclusive….illetve még Haniothi szuper hotel szuper drágán….szóval mindent számításba véve Nea Potidea mellett döntöttünk és utólag úgy is éreztük, hogy jól döntöttünk. Szóval mi szombat hajnalban indultunk autóval és elég jó tempót futottunk…volna, ha a szerb-makedón határon nem álltunk volna egy órát illetve a makedón-görög oldalon másfél órát….de így utólag lehetett volna rosszabb is…szóval majd 13 óra utazás után megérkeztünk. Mivel Nea Potidea közvetlenül a bejáratnál fekszik, az főút két oldalán, nem volt egyszerű átjutni a...

Pancsika01 2012-10-13

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..