Lefkada, 2018.06.15-23

Idén ismét Görögország volt az úticélunk, de ezúttal Lefkadára esett a választás. Előzetesen sok-sok infót begyűjtöttünk az ottani lehetőségekről és hasznát is vettük. Június 15-én reggel indultunk a Szentendrei-szigetről, 2 gyermekkel, saját kocsival. Kis kitérővel mentünk, mivel volt egy kis elintézni valónk Dunaújváros környékén, de 10 körül már Röszke 1-en voltunk. Tulajdonképpen eseménytelen, gyors (kb 15 perces) határátlépés után Szerbiában autóztunk. Előzetesen Bookingon foglaltam tranzitszállást Macedóniában, viszont nem a szokásos autópálya melletti szállások egyikét, hanem ha már nyaralunk, kicsit nézelődjünk is alapon az Ohridi tó egyik településére, konkrétan Ohridra esett a választás. Este 9-fél 10 felé értünk Ohridba a szálláshoz, az odáig vezető út, egészen a Skopjei lehajtóig eseménytelenül telt, enyhén esős időben. Viszont Skopje után megváltozott a táj, az út, az ingerek. Olyan hegyeken kellett átautókáznunk, ami mellett a Kékes, csak egy dombocska, az út olyan 1500m-es magasságokban kanyargott, viszont teljesen jó minőségű volt. Az Ohridi tó tengerszint felett 800m-en fekszik, hegyekkel körülvéve, pazar panorámával. A szállásunk hibátlan volt (Kotieski), kilátás a teraszról első osztályú. Este vacsora egy helyi tavernában (xxl adag, fillérekért). Másnap (szombat) reggel indultunk tovább Lefkadára, és kb 5-5,5 óra alatt letudtuk...

Pcdesign75 2018-06-29

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..