A Kelet Virága - 1 hét Zakynthoson - 2013. július

Nem tervezek hosszú beszámolót írni. Csak röviden és hitelesen közölni amit láttam, tapasztaltam. A hitelességet remélem meg tudja majd erősíteni valamilyen úton módon két (remélhetőleg ezt a bejegyzést is olvasó) helyi idegenvezető hölgy is:), akikkel Zakynthos-i ´kiruccanásom´ során találkoztam. Ki is emelném őket a továbbiakban, hiszen munkájuk, szakmai felkészültségük, probléma-megoldó képességük kitűnő volt, mely nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy egy tartalmas, élménydús hetet tölthessünk el ott abszolút biztonságérzetben. Röviden összefoglalva..ha egyáltalán szavakba lehet önteni azt a csodát amivel ez a mesés sziget rendelkezik...tökéletes hetet töltöttünk ott. A Grand csapattal mentünk (melynek kiváló kihelyezett, talpraesett szakembere: Varga Vivien). Miután megtettük a kb. 26 órás utat (melyből 1 és negyed óra ugye a kompút Kiliniből) ott várt bennünket a Zakynthosi kikötőben...első megnyilvánulása garancia volt arra, hogy úgymond ´jókezekbe´ kerültünk:) Agios Sostisba (kb. 15 perc a kikötőtől) érve lepakoltunk, elfoglaltuk a szállást, majd kora délután egy alapos tájékoztatót kaptunk Vivientől egy helyi kis tavernában. Welcome drink-et is kaptunk. Sokfelé utaztunk, jártunk már Görögországon belül is..és én még ilyen kimerítő, alapos tájékoztatást sehol nem kaptam. Tényleg mindenre kitért a járműbérlésen keresztül a balesetvédelemig....

Sealover 2013-07-18

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..