Sarti 2012, 3 generáció autóval repülővel

Tavaly voltunk Sarti-n, és nagyon meggyőzött minket, viszont 1 hét nagyon kevés volt. Idén azt találtuk ki, hogy 2 hetes nyaralás lesz, végig Sarti-n, 1 hét kettesben a feleségemmel, 1 hét a gyerekeink (5 és 7évesek) és szüleim társaságában. A feleségemnek és nekem ez a 4. görög utunk, a gyerekek előtt voltunk Parálián, majd pár év kihagyás után Korfun, illetve tavaly itt Sarti-n. A terv a következő volt: Mi lemegyünk kocsival, a gyerekek a nagyszülőkkel meg utánunk jönnek repülővel. Hazudnék, ha azt mondnám egyszerű volt megszervezni a szállást és repülőt, hogy minden passzoljon, sok verziót kellett végig zongorázni, végül a kinti Sithon travellel felvéve a kapcsolatot tudtunk szállást foglalni számunkra megfelelő időpontban, tehát fix turnuson kívül, és megfelelő helyen,és ami a legfontosabb: egy épületen belül. Ugye a repülőhöz kellett mindent igazítani, de sikerült. Budapest-Thesszaloniki mind a Wizzairnél mind a Ryainairnél 30.000Ft/Fő lett volna, viszont a Wizznél volt Budapest-Szófia járat 4.000Ft/Fő áron(kb mint a balcsi vonattal :) ), ráadásul, pont úgy, hogy este landol a repülő, tehát az éjszakát kell autózva tölteni, tökéletes. Visszairány Ryainair lett, Thesszaloniki-Budapest 15.000Ft/fő. Sarti-Szófia útvonal 6 óra és 450km volt kocsival. Oda. Ugyanennyi vissza is. 16h-kor ebéd után elindultam Szófiába, 22h-kor a reptéren voltam. A család meg is érkezett...