Kréta aug.27-szept.04.
1.napVasárnap hajnali 3-ra kellett kimenni a reptérre, mivel 5-kor startolt. Elõzõ este persze semmit nem aludtam, így kicsit elcsigázott képem volt.5-kor rendben felszálltunk, 7.30. azaz ottani idõ szerint 8.30 kor már Heraklion repterébõl léptünk ki a meglepõen meleg, reggeli 35 fokba. A kijárnál egy igazi mediterrán 30-as hölgy (kis sötét bajusz) a kezében a nevünkkel ácsorgott. Örülés hogy ott van, autó átvétel, legomboltuk a 170 jurot/hét és mentünk rögtön tankolni. 1.065€/liter 45 lityit. Reggel 9, a szállásra csak 14 h után lehet menni, akkor nézzük meg a Fõvárost címmel parkoló helykeresés.Egy pálmafás park oldalában leparkolás, átöltözés az autóban rövid ruhára, a hazai szendvics megevése. Sétálgatunk a retkes mocskos utcán, majdnem bokáig a szemétben. Csodálkozás hogy lehet ilyen mocskos egy város. No komment.Kisétáltunk a kikötõ mellé, megnéztünk a Velencei erõdöt, tengerparti kávézóban az elsõ kv elfogyasztása, fényképet készítése.Kb. dél felé, elindultunk Agia Pelagia felé. New road gyors megtalálása, és irány nyugat.Kb. 20 perc autókázás után, megláttuk.Lekanyarodtunk a pályáról, és itt ismerkedtem elõször a szûk szerpentin nyújtotta örömökkel. Szerencsére rutinos sofõr vagyok, de azért csodáltam a 1 autónyi széles korlát nélküli utakat .:)A hétvége felé már nem is volt fura, inkább az egyenes út ami furcsa volt, mivel ez még...

Stancy 2006-10-04

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..