Kora ősz Monemvasiában 1644 89% 2019-10-14
10 nap Monemvasiában 2019. 09.08-18. Az idén erre a számunkra még ismeretlen peloponnészoszi területre esett a választás. A következő kis leírás hátha segít más utazóknak is. Kocsival /Skoda Fábia/ mentünk 4 -en, kissé szűkös volt, de egy tetőbox bérlésével sokat segítettünk a férőhelyen. A görögöknél rengeteg a kapu ezen a szakaszon, nem számoltuk, de oda-vissza biztos... |-> Tovább
Lefkada 2016.07.21-08.01 1336 89% 2016-08-29
07.18-án kiválasztottuk, befizettük az Aeolusnál a buszos nyaralásunkat Lefkadára. 20-án indultunk Budapesti felszállással. Magyarul szűkszavú, de korrekt tájékoztatást kaptunk és mivel már sokadik buszos utunk, így sok meglepetés nem érhetett. A szerbeknél álldogáltunk pár órát, majd a macedónoknál megint, egyébként teljesen átlagos út volt, annak minden kényelmetlenségével... |-> Tovább
Zakynthos, kék és fehér 2015 1913 89% 2015-09-13
Pár év kihagyás után, újra lehetőségünk nyílt felkeresni Zakynthost, igaz most busszal, az IBUSZ-szal./Hát ez szar, de benne hagyom/. A buszos utazás igazi türelem játék, egyrészt utastársaink miatt, akik előtt most megemelem a kalapom /kivéve a kissé káromkodós és értetlen nénit/, másrészt a néha meglepő helyeken megálló sofőrök miatt. Értem ez alatt, hogy olyan benzinkúton, ahol... |-> Tovább
Parália 2013.09.02-10 1866 86% 2013-09-16
No, ez is eltelt. 09. 02-án Mediterrán Tombola keretében Paráliára vetett az IBUSZ. Erre a helyre saját elhatározásból soha nem fizettem volna be, de a cél a ktsg. minimalizálás volt. Egy kis mikrobusz fölvitt bennünket Pestre, onnét gyűlt össze egy buszra való 'Parália fanatikus'. Az út elég zökkenő mentes volt, bár a buszos utak alapból rém kényelmetlenek és hosszadalmasak. Kedd: ... |-> Tovább
Hoztunk szalonnát! Sarti 2011. szept. 1383 80% 2011-10-03
A nyár közepén hallottunk az IBUSZ Fortuna útjairól és mivel 'válság van', olcsón próbálunk nyaralni. Ez egyébként így is lett. Szeptemberi debreceni indulással, természetesen busszal, -a tavalyi Kefalóniai autós út horrorisztikus útiköltségű volt-, olcsó, de legalább kényelmetlen. Az úticél Sarti. Nem voltam túl boldog, Sartiról nem a tipikus Görögország kép jut az ember eszébe,... |-> Tovább
Tolo másodszor, 2009.10.02-11. 1128 66% 2009-10-27
Tavaly ősszel már töltöttünk egy hetet Toloban és megnéztük a legfőbb látnivalókat a fakultatívokon. Akkor úgy gondoltuk,hogy az idén 2 hét Lefkada autóval főszezonban. De jött a válság és a törlesztőrészlet emelések, így füstbe ment minden. Tavasszal már egyre nehezebben tudtam elképzelni az életet görög nyaralás nélkül, de mivel az anyagiak a holdban voltak, csak őszre... |-> Tovább
Tolo 2008.09.20-27. 1074 80% 2008-12-06
2000 óta minden évben elmegyünk kedvenc országunkba, Görögországba. 'Bejártuk' az É-i részeket, Korfut, Meteorák környékét, Zakynthost, de Athénba még nem jutottunk el. Ez az utazás kimondottan ezért volt. Úgy gondoltuk,hogy a szeptember végi időpont a kirándulgatásra tökéletes, mert már nincs hőség, tömeg, Athénba autózni nem akarnék, a szakszerű idegenvezetés pedig a történelmi... |-> Tovább