Zakynthos, kék és fehér 2015

Pár év kihagyás után, újra lehetőségünk nyílt felkeresni Zakynthost, igaz most busszal, az IBUSZ-szal./Hát ez szar, de benne hagyom/. A buszos utazás igazi türelem játék, egyrészt utastársaink miatt, akik előtt most megemelem a kalapom /kivéve a kissé káromkodós és értetlen nénit/, másrészt a néha meglepő helyeken megálló sofőrök miatt. Értem ez alatt, hogy olyan benzinkúton, ahol két busznyi utasra két wc jut, érdekes pszichológiai kísérlet. Egyébként a söfőreink profi módon működtek. 3 héttel az indulás előtt foglaltunk, így némi kedvezményünk is lett. Ami  nagyon kellemetlen vidékiként, hogy az indulás Pestről 6 órakor, addigra odajutni az ország végéből lehetetlen, így előző nap fel kellett utaznunk, szerencsére volt hol megaludni. A határokon gyorsan átjutottunk, szinte zökkenőmentes utunk volt Killiniig.Itt még vártunk is a kompra, majd behajózás, kihajózás és már a szigeten voltunk, ahol mindenki türelmetlenül várta, hol szállhat le a szállásánál. Nekünk ez Tsiliviben, a Ragia ap-nál adatott meg. Szinte azonnal elfoglalható volt. Teljesen átlag ap. a szokásos felszereléssel, mikró helyett szendvicssütő volt az egyik tartozék, könnyen lehet, hogy ez a részegeskedő angol túristák alapvető követelése. Takarítás napi szinten, törölköző csere 3x. Villámgyors holmi széthányás után irány a strand. Ami nem annyira jött be. Egyrészt elég keskeny a part,...