3 hét kiskölykökkel Görögországban
Az idei nyaralás egyik legjobb döntése volt, hogy nem Budapest mellől indultunk, hanem a szerb határ közelében aludtunk, és onnét startolhattunk hajnalban. Ez már a második év, hogy elvetettük az éjszakai utazást, mert sokkal fárasztóbbnak találjuk, nehezebben lehet haladni, rosszabbak a látási viszonyok és a hajnali holtpont - ami elkerülhetetlennek tűnik - nagyon mély tud lenni. Tavaly nagyon bevált a hajnali indulás, még akkor is, ha kisgyerekekkel kelünk útra. Kora reggel úgyis alszanak, később pedig meg lehet állni, ha szükséges. De akármennyire izgága gyerekek a mieink, az utazást kifejezetten jól viselik. Talán azért is mert egészen kicsi koruktól fogva sokat ültek autóban, mindig szigorúan bekötve a gyerekülésbe.Idén életünk eddigi leghosszabb nyaralása állt előttünk: egy nap híján három hetet tudtunk rászánni. A csomagok mennyiségét és méretét a minimálisra szorítottuk le, ez volt az első év, hogy nem kellett már etetőszék, babakocsi, így itthon tudtuk hagyni a tetőboxot is.A terv szerint reggel 4-kor sikerült elindulnunk, 7-re már Belgrádban voltunk, 11.15-kor átléptük a macedón határt, 13.15-kor a görögöt, este fél 6-kor pedig megérkeztünk Pargába. Nem foglaltunk szállást, utólag kicsit sajnáltam is, hogy abban a házban, amit előre kinéztem, szombaton még volt három üres apartman, keddre viszont csak szobák maradtak. Többek között azért nem foglalunk, mert ha mégsem olyan a hely, mint képzeltük, azt már nem lehet visszacsinálni, mi pedig nem szeretünk olyan helyen lakni, ami nem tetszik. Akár a fekvése, akár maga az apartman, akár a tisztasága(ez tetszett volna, de azt hiszem, ez a ritkább eset).Végül azért persze találtunk megfelelőt, csak nem olyan frekventált helyen. 40 eurót fizettünk a két hálószobás apartmanért éjszakánként. Ez azért nem rossz. Egyedül a tévé hiányzott, az is csak azért, mert éppen zajlott a focivébé, de végül is minden bárban mindenki meccset nézett. Azért hozzá kell tennem, kicsit furcsállottuk, hogy nincs televízió, tapasztalataink szerint nem szokás ez Görögországban, de akkora kár azért nem ért bennünket. Három éjszakát maradtunk Pargában, és ez nekünk elég is volt. Maga a város gyönyörű, ez láttuk előre képeken, olvastam róla sok jót, hiszen azért is akartunk odamenni. A szűk sikátorok, a lépcsők, a gyönyörű épületek elvarázsolják az embert, mesevilág az egész város, de sajnos az is szembetűnő már az első pillanatba, hogy Parga turistagyárrá nőtte ki magát. És ez lépten-nyomon rátelepszik az emberre, legalábbis mi így vagyunk vele. Nincs bajunk azzal, hogy sok az étterem, meg hogy mások is nyaralnak, hiszen lássuk be, mi is azt tesszük, de a bazárban lökdösődés az már nem a világunk. Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, jókat ettünk, volt, hogy a kikötőben, volt, hogy feljebb,...

- Jelentkezz be az olvasáshoz! -

• Oldalletöltés ma: 2826

• Összes látogató: 5 235 486

Charamoglou Eleni Rooms - Nikiti
Árajánlatkérés és szállásfoglalás közvetlen a szállás tulajdonosától.