3 hét kiskölykökkel Görögországban
Az idei nyaralás egyik legjobb döntése volt, hogy nem Budapest mellől indultunk, hanem a szerb határ közelében aludtunk, és onnét startolhattunk hajnalban. Ez már a második év, hogy elvetettük az éjszakai utazást, mert sokkal fárasztóbbnak találjuk, nehezebben lehet haladni, rosszabbak a látási viszonyok és a hajnali holtpont - ami elkerülhetetlennek tűnik - nagyon mély tud lenni. Tavaly nagyon bevált a hajnali indulás, még akkor is, ha kisgyerekekkel kelünk útra. Kora reggel úgyis alszanak, később pedig meg lehet állni, ha szükséges. De akármennyire izgága gyerekek a mieink, az utazást kifejezetten jól viselik. Talán azért is mert egészen kicsi koruktól fogva sokat ültek autóban, mindig szigorúan bekötve a gyerekülésbe.Idén életünk eddigi leghosszabb nyaralása állt előttünk: egy nap híján három hetet tudtunk rászánni. A csomagok mennyiségét és méretét a minimálisra szorítottuk le, ez volt az első év, hogy nem kellett már etetőszék, babakocsi, így itthon tudtuk hagyni a tetőboxot is.A terv szerint reggel 4-kor sikerült elindulnunk, 7-re már Belgrádban voltunk, 11.15-kor átléptük a macedón határt, 13.15-kor a görögöt, este fél 6-kor pedig megérkeztünk Pargába. Nem foglaltunk szállást, utólag kicsit sajnáltam is, hogy abban a házban, amit előre kinéztem, szombaton még volt három üres apartman, keddre viszont csak szobák maradtak. Többek között azért nem foglalunk, mert ha...