Kréta - Adelianos Kampos - 2011

Idén az Ibusz Mediterrán tombola elnevezésű akcióval utaztunk ketten a párommal. Úti célként végül Kréta, Adelianos Kampos üdülőfalut kaptuk, amely az egyik legnagyobb város, Rethymno közelében fekszik. 2011.08.27-én indultunk és 2011.09.03-án jöttünk haza. Életünk első repülős útja egész jól sikerült, ahhoz képest, hogy mi mindent kombináltam a chekkolással és a gyógyszerekkel kapcsolatban. Az ellenőrzésen semmi gond nem volt, a felszállás és leszállás éppen olyan volt, mint amire számítottam. 12.40-kor kellett volna felszállnunk, ekkor még a kapunál várakoztunk. 13 órakor szálltunk be a gépbe, de csak 13.20-kor szálltunk fel, mert Görögországban légtér zár volt. Mindezt leszámítva jó kis élmény volt. Erre több szót nem fecsérelnék. A Heraklioni repülőtéren kisebb káosz fogadott (de mindig ez van), a bőröndökre egy órát vártunk. Aztán az idegenvezető kezünkbe nyomott egy papírt, amin a transzfer busz száma volt felírva, a szobánk száma és néhány információ a szállásról, programokról. Transzfer majdnem 3 órán keresztül tartott, kb. fél 6-kor indultunk és fél 9 körül értünk oda, mert a sofőr eltévedt, sokszor nem tudta, melyik hotel hol van és kiszállt megkérdezni mindenhol. Nagyon mérgesek voltunk, hogy az első napunk ezzel tellett el, de a kilátás szép volt a buszból. A szállásunk, az Ibusz által ígérttől eltért egy cseppet. Ők 2 1...

Tothrita 2011-09-08

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..