Első utunk a csodálatos Hellaszban! (Paralia, Skiathos)

Szeptember 2. (hétfő) Mi most voltunk először a csodálatos Hellaszban. A mi választásunk Paraliara esett. Az Apollon travellal utaztunk. Ez egy buszos út volt. Szegeden szálltunk fel, a buszunk fél 3-kor indult tovább a Szerb határ felé (Persze a virág piacon megálltunk még előtte. ). A határon viszonylag gyorsan átjutottunk, azt hiszem, másfél órát vártunk. Először Belgrádnál álltunk meg pihenni. A tömeg első felétől beszedte a wc-s nénike az 1 eurós használati díjat, de a csoport második felével már nem törődött..ők már ingyen bejutottak. Belgrád után már dombosabb, később hegyesebb vidék következett. A buszon nem volt hideg, hogy ne legyen unalmas az este, még 2 filmet is levetítettek. Éjfél után nemsokkal megérkeztünk az újabb pihenő zónánkhoz. Itt már ingyen volt a mosdó használata. Majd robogtunk tovább a Szerb kilépő felé. Ide az éjszaka közepén érkeztünk meg. Macedon határnál sem kellet sokat várni, nem volt összesen egy óra a várakozási idő. Macedonia sötétben is érdekes volt, hatalmas hegyei, és hegyi alagútjai miatt is. Itt nem áll meg a busz, 2 óra volt mire keresztül jutottunk az országon. A kilépőnél várni kellet jó fél órát. És végül megpillantottuk Görögország belépő kapuit is. Itt viszonylag már simán ment minden. Kb. 15 percnyi várakozási idő után már haladhattunk is tovább. Görög idő szerint reggel 6-kor megálltunk a határ utáni...

Yakumo18 2013-11-18

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..