Mesés 2 hét Pargán 3215 77% 2017-09-12
Az idei évben Pargára esett a választásunk. Mivel Görögországnak ezen részén még nem jártunk kíváncsian vártuk a nyaralást. Odafelé foglaltunk egy tranzitszállást reggelivel Chalkidonában, mert a korábbi autós útjaink tapasztalata alapján úgy gondoltuk estére kényelmesen oda tudunk érni. Szerettünk volna kipihenten érkezni a nyaralásra. Az utolsó hetekben gyűjtögettem a hasznos... |-> Tovább
Kréta, Agia Marina 2016 augusztus 1469 80% 2016-09-06
2015 év végén elkezdtük tervezgetni hová is utazzunk idén nyáron. Elég hamar döntésre jutottunk, hogy Görögország, azon belül is Nyugat-Kréta lesz az úti cél. Végül Agia Marinára esett a választásunk, hiszen kiváló kiindulópontnak tűnt a környék bejárásához. Év elején le is foglaltuk szállásunkat, szorgosan gyűjtögettük az információkat a látnivalókról és vártuk, hogy... |-> Tovább
Csodás két hét Asprovaltán 2014. augusztus 1367 81% 2014-09-02
Év elején hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottunk, hogy néhány év kihagyás után ismét autóval vágunk neki Görögországnak, azon belül is Asprovaltára esett a választásunk. Bár sokan negatív jelzőkkel illetik ezt a települést, mi azért választottuk, mivel az ország ezen része kimaradt eddigi útjaink során, s úgy gondoltuk ideális kiindulópont lesz a tervezett... |-> Tovább
Kréta, Hersonissos 2011 1273 68% 2011-10-28
2011. augusztus 7-én eljött végre a várva várt nap. Várakozással és félelemmel telve indultam el életem első repülős útjára. Idei úticélunk Kréta szigete, azon belül is Hersonissos település volt. A 12.10-es indulás helyett majdnem egy óra késéssel emelkedtünk levegőbe, mivel néhány utas nem ért oda időben, utána pedig a krétai légtér zsúfoltsága miatt nem kaptunk felszállási... |-> Tovább
Toloi nyaralás 2009 1322 64% 2009-09-03
Aug. 10. HétfőVégre oly hosszas várakozás után elérkezett az indulás napja. Hajnalban kezdetét vette az idei toloi nyaralás. Mi Hercegszántónál szoktunk átmenni így most is arra vettük az irányt. A határon senki nem volt előttünk, így simán átléptünk Szerbiába.A Zombor-Kula-Vrbas úton rátértünk a Novi Sad-i autópályára. Az úton szerencsére jól lehetett haladni, bár néhány... |-> Tovább