Mesés 2 hét Pargán | ZA072117 | 76% | 2017-09-12
Az idei évben Pargára esett a választásunk. Mivel Görögországnak ezen részén még nem jártunk kíváncsian vártuk a nyaralást. Odafelé foglaltunk egy tranzitszállást reggelivel Chalkidonában, mert a korábbi autós útjaink tapasztalata alapján úgy gondoltuk estére kényelmesen... |-> Tovább

Kréta, Agia Marina 2016 augusztus | ZA071209 | 80% | 2016-09-06
2015 év végén elkezdtük tervezgetni hová is utazzunk idén nyáron. Elég hamar döntésre jutottunk, hogy Görögország, azon belül is Nyugat-Kréta lesz az úti cél. Végül Agia Marinára esett a választásunk, hiszen kiváló kiindulópontnak tűnt a környék bejárásához. Év... |-> Tovább

Csodás két hét Asprovaltán 2014. augusztus | ZA071180 | 81% | 2014-09-02
Év elején hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottunk, hogy néhány év kihagyás után ismét autóval vágunk neki Görögországnak, azon belül is Asprovaltára esett a választásunk.Bár sokan negatív jelzőkkel illetik ezt a települést, mi azért választottuk, mivel az... |-> Tovább

Kréta, Hersonissos 2011 | ZA071011 | 68% | 2011-10-28
2011. augusztus 7-én eljött végre a várva várt nap. Várakozással és félelemmel telve indultam el életem első repülős útjára. Idei úticélunk Kréta szigete, azon belül is Hersonissos település volt.A 12.10-es indulás helyett majdnem egy óra késéssel emelkedtünk levegőbe,... |-> Tovább

Toloi nyaralás 2009 | ZA071131 | 64% | 2009-09-03
Aug. 10. HétfőVégre oly hosszas várakozás után elérkezett az indulás napja. Hajnalban kezdetét vette az idei toloi nyaralás. Mi Hercegszántónál szoktunk átmenni így most is arra vettük az irányt. A határon senki nem volt előttünk, így simán átléptünk Szerbiába.A... |-> Tovább

LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK

• Oldalletöltés ma: 7787

• Összes látogató: 5 234 487

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..