Kréta, Hersonissos 2011

2011. augusztus 7-én eljött végre a várva várt nap. Várakozással és félelemmel telve indultam el életem első repülős útjára. Idei úticélunk Kréta szigete, azon belül is Hersonissos település volt. A 12.10-es indulás helyett majdnem egy óra késéssel emelkedtünk levegőbe, mivel néhány utas nem ért oda időben, utána pedig a krétai légtér zsúfoltsága miatt nem kaptunk felszállási engedélyt. Amennyire féltem kezdetben a repüléstől, olyan könnyedén viseltem az utat. Párom tanácsára azért egy Daedalont bevettem, elkerülendő a későbbi rosszullétet. A repülőutunk zökkenőmentesen zajlott és 16.15 környékén landoltunk Krétán a Travel Service járatával. Kb. másfél órás várakozás után szerencsésen előkerültek a bőröndjeink is, így megkerestük a Neckermannos buszt. Este nyolcra a szállodánkhoz értünk, ahol az elkövetkező két hetet töltöttük. A Hotel Palmera Beach mindenben megfelelt elvárásainknak, közvetlenül a parton helyezkedik el. A félpanzió büfé rendszerben volt, elég nagy választék fogadott minket minden nap. A szobánk ablakából láthattuk a tengert és az utcát is. Egyszerűen berendezett szoba, kicsi erkéllyel. Minden nap takarítottak, törölközőt kétnaponta, ágyneműt 3 naponta cseréltek. Azt már itthon eldöntöttük, hogy a kirándulásainkat egyénileg oldjuk meg és nem fizetünk be az irodánál egyik fakultatívra sem. Legelső utunk a...

ZA07 2011-10-28

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..