Sarti 2007.július
1.nap péntek. IndulásGyülekezõ 11:30, Bp.Felvonulási tér. Emeletes Conti busszal utazunk, a busz félig sincs, mindenki kényelmesen elfér. Fél 1-kor végre útnak indulunk.Röszkénél léptük át a határt, nem volt semmi fennakadás, nem úgy a macedón határon, ahol 6 órát vártunk ki tudja mire... Útközben volt baleset, elterelés, dugó, majd a szinte már szokásos busz-szerelés...Végül 26 óra buszozás után szombat délután fél 4-kor megérkeztünk Sartira.2.nap szombatA levegõ minimum 40 fok, a tenger kb 26 fokos. Szállásunk a Tryphon apartmanban volt, a tengertõl kb 100 méterre, a terasz az utcára néz. Az épület maga nem valami szép, de az apartmanok teljesen újak. A tulajdonos 'elfelejtett' az ott lakók után kitakarítani, sebaj, ez nem fogja elvenni a kedvünket.. Ja és köszönni sem tud.Gyors kipakolás, átöltözés és irány a tengerpart.A tenger valami csodálatosan szép színû, nem bírok betelni a látvánnyal.A part homokos, aprókavicsos, és nagyon gyorsan mélyül, napernyõk, napozóágyak a közelben nincsenek.Így jobb híján leheveredtünk a homokba, amit annyira én személy szerint nem kedvelek, mert a szél kb 2 perc alatt összefúj homokkal. Egy kis fürdõzés és napozás után hazamentünk, majd este beültünk az egyik tengerparti étterembe, szörnyen restellem, de a nevére nem emlékszem.. majdnem minden nap étteremben vacsoráztunk, mindig máshol, és mindegyik étterem nagyon tetszett,...

Zsofka 2007-07-31

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..