KÉPEK A FOTÓALBUMBÓL
LEGNÉPSZERŰBB ALBUMOK
NÉPSZERŰBB BESZÁMOLÓK
LEGNÉPSZERŰBB LEÍRÁSOK
LEGNÉPSZERŰBB INFÓK
LEGNÉPSZERŰBB RECEPTEK
NÉPSZERŰBB FÓRUMTÉMÁK
LEGUTÓBBI KOMMENTEK
LEGUTÓBBI LEÍRÁSOK
LEGUTÓBBI GÖRÖG HÍREK
LEGNÉPSZERŰBB ZENÉK
LEGUTÓBBI ÜZENETEK

Aktív témák


Utazási irodák \ Utazási irodák

#240796 rollo 2016-07-17
Csak előny származik abból, ha elengedi ezeket szerintem. Komoly cég komoly vezetője ilyen kommentet nem ír, főleg nem ide...
Csak előny származik abból, ha elengedi ezeket szerintem. Komoly cég komoly vezetője ilyen kommentet nem ír, főleg nem ide...
#240795 Pontikos 2016-07-17
Azért ennyire komoly kritika nem érte a Grand Tourst. ;-) Az viszont véleményem szerint messzemenőkig etikátlan és (finoman fogalmazva) gyomorforgató, ahogy az Aeolus balesetet belekeveri a mondandójába. Szerintem (és ez megint szubjektív) kár elrontani az egyébként nagyon sok jó ötletüket, újításukat és egyediségüket (pl. adott szobára foglalás) ezzel az egoista, kioktató hozzáállással (a kezdetektől). A többi iroda is kap hideget, meleget, mégsem ugranak rögtön a várfalra kivont karddal - ami lehet, hogy néha hátrány, de sokszor előny is lehet.
Azért ennyire komoly kritika nem érte a Grand Tourst. ;-) Az viszont véleményem szerint messzemenőkig etikátlan és (finoman fogalmazva) gyomorforgató, ahogy az Aeolus balesetet belekeveri a mondandójába. Szerintem (és ez megint szubjektív) kár elrontani az egyébként nagyon sok jó ötletüket, újításukat és egyediségüket (pl. adott szobára foglalás) ezzel az egoista, kioktató hozzáállással (a kezdetektől). A többi iroda is kap hideget, meleget, mégsem ugranak rögtön a várfalra kivont karddal - ami lehet, hogy néha hátrány, de sokszor előny is lehet.
#240792 MaciG 2016-07-17
Kedves Nagy Sándor! A többiek nevében is köszönjük az információkat, ezek mindenképpen pozitív dolgok. Ahogy én észrevettem, amiket itt leírtunk a várakozásokkal kapcsolatban, azok nem feltétlen erről, vagy az ezt megelőző évekről szól, hanem régebbről így gondolom azóta fejlődött az iroda (ami megint csak pozitív) és ezért lehet önnek fura. Egyébként meg szerintem itt a fórumon is nagyon sokan vannak akik önökkel utaznak, de mivel nincs problémájuk, így nem írnak. :) És többek közt én is meg vagyok elégedve az irodával (mikor utaztam önökkel akkor ezt egy másik fórumon meg is írtam, hogy minden rendben volt), amit írtam a határon való 'busztorlódásról' az is csak ilyen kis apróság és azt mondom, hogy ennél nagyobb 'baj' sose legyen. :) Nekem személy szerint egy tényező van, amiért az Aeolus-t szoktam választani (holott náluk is vannak problémák, ahogy többen megírták, és minőségben is önök alatt járnak ha szabad így fogalmazni) az pedig a másfél hetes turnusok. Nekem egy hét kevés, kettő meg már sok (anyagiak,költőpénz és szabadság terén).
Kedves Nagy Sándor! A többiek nevében is köszönjük az információkat, ezek mindenképpen pozitív dolgok. Ahogy én észrevettem, amiket itt leírtunk a várakozásokkal kapcsolatban, azok nem feltétlen erről, vagy az ezt megelőző évekről szól, hanem régebbről így gondolom azóta fejlődött az iroda (ami megint csak pozitív) és ezért lehet önnek fura. Egyébként meg szerintem itt a fórumon is nagyon sokan vannak akik önökkel utaznak, de mivel nincs problémájuk, így nem írnak. :) És többek közt én is meg vagyok elégedve az irodával (mikor utaztam önökkel akkor ezt egy másik fórumon meg is írtam, hogy minden rendben volt), amit írtam a határon való 'busztorlódásról' az is csak ilyen kis apróság és azt mondom, hogy ennél nagyobb 'baj' sose legyen. :) Nekem személy szerint egy tényező van, amiért az Aeolus-t szoktam választani (holott náluk is vannak problémák, ahogy többen megírták, és minőségben is önök alatt járnak ha szabad így fogalmazni) az pedig a másfél hetes turnusok. Nekem egy hét kevés, kettő meg már sok (anyagiak,költőpénz és szabadság terén).
#240788 grandsanyi 2016-07-17
Tisztelt Fórumozók,Kedves Ave 46, MaciG, Szandika92, Gudli, Anyuci68, Masenka! Tudom, hogy ezen a fórumon főleg nem grandos utasok vannak, de azért látok olyan 'savazásokat' amik egy kicsit nekem a csúsztatás kategóriája, illetve elfogultak a többi irodával szemben, miszerint nálunk a szálkát is,másnál a gerendát sem veszik észre. Főleg azt az általános véleményt szeretném cizellálni,miszerint nálunk garantált több órás várakozások vannak útközben. Sok az általánosítás.Csak a pontosságért szeretném elmondani a következőket. Lehet úgy fogalmazni,hogy sokat akarunk markolni és sok buszt indítunk, de én meg azt látom,hogy sok buszt kell indítani ahhoz,hogy azt a minőséget amit a buszoztatásban nyújtunk,hasonló árszínvonalon tudjuk mint a többi iroda. A Holidaylines pl. hirdeti a hatalmas üléstávolságait - ami az emeleteseinken szinte ugyanaz, de kérdezzék már meg tőlük hány éves a nekik új kocsi! Egyébként az mindent elárul, hogy digitális vagy papíros tachográfú a busz,mert 2006.május 1 utáni gyártású csak digitális lehet.Miért elnézhető pl. az,hogy az Apollón hazafelé a Párgás utasokat Lefkadán kersztül viszi? Odafelé meg a lefkadást Párgán át? Ezek hány óra plusszok? Az Ibusz a meghirdetettel ellentétben garantáltan egy busszal viszi a Zakynthost és Kefallóniát? Mi csak néha és előre katalógusban hirdetve! Normális, hogy ha valahová 1 buszt indítok és az félig van akkor 50% a kihasználtságom, a busz tarifája fél buszra oszlik.Normális ha 10 buszt indítok akkor 9 tele van - azért indítom a 10.-et - és a 10. félig,akkor 95 % a kihasználtságom és a busznak az ugyanakkora tarifája többfelé oszlik,így olcsóbb ár vagy drágább busz megfizethetősége lehetséges. Ismereteim szerint a konkurenciáink jelentősen olcsóbb,kevésbé modern és megbízható buszokkal dolgoznak mint mi. Szerintem a buszaik átlagértéke max. 20 millió ft, míg a mieink -már csak Setrák járnak a transzferekre - kb. 80 milliós átlagárúak. Innen lehet számolni. Jelenleg az ország mindegyik megyeszékhelyéről gyűjtünk - kivéve Salgótarján. Egy gyűjtővonalon 5 féle utas utazik, ugyanis egy vonalon jelenleg soha nincs olyan mennyiségű utas,-másnak sem- hogy mind az 5 félének külön járatot tartsunk fenn. Még a Budapest-Szegedre vonalra sem igaz,hogy az 5 féle desztinációnak a Budapestiek megtöltenének 5 külön buszt, és mindegyikre pontosan 1 buszt. Ezért Szegeden logisztikázni kell. Feltételezem a megszólítottak többsége Budapesti, mert egyéb lakcímmel a többi iroda ugyanúgy gyűjtőjáratot üzemeltet mint mi - ráadásul sokan felárért. Náluk is van átszállás,biztos náluk sem óramű pontossággal érkeznek a buszok a találkozási helyre. Vagy önállóan utazik fel Pestre, ami szerintem macerásabb és pénzbe kerül. Jelenleg az észak-görög desztinációknál 2x fordulhat elő komolyabb várakozás. Odafelé Szegeden általában fél óra, visszafelé a görög határ előtt szintén félóra alatt tovább mennek a buszok. Ez szerintem nem több órás várakozás, mint amiről itt Önök beszélnek. A dél görög járatainknál odafelé szintén Szeged kb. félóra, visszafelé Szeged már lehet 1-2 óra, mert messziről jönnek,több 'tényező' zavarhatja a számítást. Természetesen,ha van valahol valami rendkivűli esemény -pl. egyik busz elmegy egy baleset előtt a másik meg utána érkezik,akkor bármi lehet, vagy műszaki probléma esetén is kell várni egymásra, bár ezt egy bizonyos időn túl már nem erőltetjük,sokszor inkább külön transzferálunk.Szerintem ha pontosabban fogalmaznának és nem általánosítanának,korrektebb lenne a 'savazásuk'. Mindenesetre ezeket a hátrányokat -amik másnál is megvannak - kérem vessék össze a csak nálunk elérhető szolgáltatásokkal: nincs WC, defibrillátor, műholdas TV menet közben, ingyenes vidéki felszállás, fiatal üzembiztosabb járművek (hibamentességet nem lehet garantálni,csak a rizikót csökkenteni!),olyan technikai biztonsági felszerelések mint radaros tempomat (megszünnek a ráfutásos balesetek!), sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (jó lett volna az Aeolusnak a múltkor, mikor árokba borult Szerbiában!), keréknyomás ellenőrző rendszer (kevesebb a defekt!),stb. Természetesen ha mi sok busszal megyünk, akkor sok busszal vagyunk a határon és egymásra is várunk, de ha ugyanez az utasmennyiség a konkurenciával utazik, akkor meg ők lehetnek előttünk, így mindegy milyen zászló alatt várunk a sorunkra, ha egyszerre sokan utaznak ugyanoda. Külön kolléganő foglalkozik a buszok útvonalának,átszállításoknak az optimalizálásával, de természetes van hiba százalék,senki sem tökéletes. Abban legyen nyugodt mindenki, hogy a többség szempontjából fogunk mindig a keveseknek kellemetlenséget okozni,még ha ez előre be... |-> Tovább
Tisztelt Fórumozók,Kedves Ave 46, MaciG, Szandika92, Gudli, Anyuci68, Masenka! Tudom, hogy ezen a fórumon főleg nem grandos utasok vannak, de azért látok olyan 'savazásokat' amik egy kicsit nekem a csúsztatás kategóriája, illetve elfogultak a többi irodával szemben, miszerint nálunk a szálkát is,másnál a gerendát sem veszik észre. Főleg azt az általános véleményt szeretném cizellálni,miszerint nálunk garantált több órás várakozások vannak útközben. Sok az általánosítás.Csak a pontosságért szeretném elmondani a következőket. Lehet úgy fogalmazni,hogy sokat akarunk markolni és sok buszt indítunk, de én meg azt látom,hogy sok buszt kell indítani ahhoz,hogy azt a minőséget amit a buszoztatásban nyújtunk,hasonló árszínvonalon tudjuk mint a többi iroda. A Holidaylines pl. hirdeti a hatalmas üléstávolságait - ami az emeleteseinken szinte ugyanaz, de kérdezzék már meg tőlük hány éves a nekik új kocsi! Egyébként az mindent elárul, hogy digitális vagy papíros tachográfú a busz,mert 2006.május 1 utáni gyártású csak digitális lehet.Miért elnézhető pl. az,hogy az Apollón hazafelé a Párgás utasokat Lefkadán kersztül viszi? Odafelé meg a lefkadást Párgán át? Ezek hány óra plusszok? Az Ibusz a meghirdetettel ellentétben garantáltan egy busszal viszi a Zakynthost és Kefallóniát? Mi csak néha és előre katalógusban hirdetve! Normális, hogy ha valahová 1 buszt indítok és az félig van akkor 50% a kihasználtságom, a busz tarifája fél buszra oszlik.Normális ha 10 buszt indítok akkor 9 tele van - azért indítom a 10.-et - és a 10. félig,akkor 95 % a kihasználtságom és a busznak az ugyanakkora tarifája többfelé oszlik,így olcsóbb ár vagy drágább busz megfizethetősége lehetséges. Ismereteim szerint a konkurenciáink jelentősen olcsóbb,kevésbé modern és megbízható buszokkal dolgoznak mint mi. Szerintem a buszaik átlagértéke max. 20 millió ft, míg a mieink -már csak Setrák járnak a transzferekre - kb. 80 milliós átlagárúak. Innen lehet számolni. Jelenleg az ország mindegyik megyeszékhelyéről gyűjtünk - kivéve Salgótarján. Egy gyűjtővonalon 5 féle utas utazik, ugyanis egy vonalon jelenleg soha nincs olyan mennyiségű utas,-másnak sem- hogy mind az 5 félének külön járatot tartsunk fenn. Még a Budapest-Szegedre vonalra sem igaz,hogy az 5 féle desztinációnak a Budapestiek megtöltenének 5 külön buszt, és mindegyikre pontosan 1 buszt. Ezért Szegeden logisztikázni kell. Feltételezem a megszólítottak többsége Budapesti, mert egyéb lakcímmel a többi iroda ugyanúgy gyűjtőjáratot üzemeltet mint mi - ráadásul sokan felárért. Náluk is van átszállás,biztos náluk sem óramű pontossággal érkeznek a buszok a találkozási helyre. Vagy önállóan utazik fel Pestre, ami szerintem macerásabb és pénzbe kerül. Jelenleg az észak-görög desztinációknál 2x fordulhat elő komolyabb várakozás. Odafelé Szegeden általában fél óra, visszafelé a görög határ előtt szintén félóra alatt tovább mennek a buszok. Ez szerintem nem több órás várakozás, mint amiről itt Önök beszélnek. A dél görög járatainknál odafelé szintén Szeged kb. félóra, visszafelé Szeged már lehet 1-2 óra, mert messziről jönnek,több 'tényező' zavarhatja a számítást. Természetesen,ha van valahol valami rendkivűli esemény -pl. egyik busz elmegy egy baleset előtt a másik meg utána érkezik,akkor bármi lehet, vagy műszaki probléma esetén is kell várni egymásra, bár ezt egy bizonyos időn túl már nem erőltetjük,sokszor inkább külön transzferálunk.Szerintem ha pontosabban fogalmaznának és nem általánosítanának,korrektebb lenne a 'savazásuk'. Mindenesetre ezeket a hátrányokat -amik másnál is megvannak - kérem vessék össze a csak nálunk elérhető szolgáltatásokkal: nincs WC, defibrillátor, műholdas TV menet közben, ingyenes vidéki felszállás, fiatal üzembiztosabb járművek (hibamentességet nem lehet garantálni,csak a rizikót csökkenteni!),olyan technikai biztonsági felszerelések mint radaros tempomat (megszünnek a ráfutásos balesetek!), sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (jó lett volna az Aeolusnak a múltkor, mikor árokba borult Szerbiában!), keréknyomás ellenőrző rendszer (kevesebb a defekt!),stb. Természetesen ha mi sok busszal megyünk, akkor sok busszal vagyunk a határon és egymásra is várunk, de ha ugyanez az utasmennyiség a konkurenciával utazik, akkor meg ők lehetnek előttünk, így mindegy milyen zászló alatt várunk a sorunkra, ha egyszerre sokan utaznak ugyanoda. Külön kolléganő foglalkozik a buszok útvonalának,átszállításoknak az optimalizálásával, de természetes van hiba százalék,senki sem tökéletes. Abban legyen nyugodt mindenki, hogy a többség szempontjából fogunk mindig a keveseknek kellemetlenséget okozni,még ha ez előre be... |-> Tovább
#240775 ave46 2016-07-17
Sziasztok ! Ikarosz (Pécs) utazási irodával van valakinek tapasztalata ? Köszönöm :)
Sziasztok ! Ikarosz (Pécs) utazási irodával van valakinek tapasztalata ? Köszönöm :)
#240729 ave46 2016-07-15
Én is Apollon-párti vagyok, nem mindenben csúcsminőség, de kirívóan rossz tapasztalatunk sem volt még velük. A Granddal az az érzésem, hogy sokat akarnak markolni, persze nekik biztos megéri, de a több órás várakoztatások (merthogy egyre több busszal játsszák azt, hogy bevárják egymást), nekem nagyon ellenszenves. Épp elég a 18-20 órás buszozás, nem hiányzik még pár órát álldogálni csomagokkal egy parkolóban akár tűző napon vagy zuhogó esőben.
Én is Apollon-párti vagyok, nem mindenben csúcsminőség, de kirívóan rossz tapasztalatunk sem volt még velük. A Granddal az az érzésem, hogy sokat akarnak markolni, persze nekik biztos megéri, de a több órás várakoztatások (merthogy egyre több busszal játsszák azt, hogy bevárják egymást), nekem nagyon ellenszenves. Épp elég a 18-20 órás buszozás, nem hiányzik még pár órát álldogálni csomagokkal egy parkolóban akár tűző napon vagy zuhogó esőben.
#240728 MaciG 2016-07-15
˝Sziasztok! Mi is voltunk már az Aeolussal Lefkadán. Mi egyébként teljesen meg voltunk velük elégedve˝ - Szandika92

Mi idén negyedjére utaztunk az Aeolussal, de eddig semmi gond nem volt velük :) Kisebb fennakadások persze voltak, de nem azért megyek nyaralni hogy ezeken aggódjak feleslegesen. Garnd tours-sal nekünk is pl. lényegesebben hosszabb volt az út pár éve Sartira, mint azelőtt az Aeolussal. Mert ott egyszerre sok busz megy egy adott vonalon, így borítékolható a plusz várakozási idő a határon. Az adott esetnél pl. 2 busz volt előttünk Röszkén, mi lettünk volna a harmadikok, de neeeeem, mert a kedves sofőrök még másik 4 grandos buszt előre engedtek, pusztán jó indultból, mert ők messzebbre mennek... :roll:
˝Sziasztok! Mi is voltunk már az Aeolussal Lefkadán. Mi egyébként teljesen meg voltunk velük elégedve˝ - Szandika92

Mi idén negyedjére utaztunk az Aeolussal, de eddig semmi gond nem volt velük :) Kisebb fennakadások persze voltak, de nem azért megyek nyaralni hogy ezeken aggódjak feleslegesen. Garnd tours-sal nekünk is pl. lényegesebben hosszabb volt az út pár éve Sartira, mint azelőtt az Aeolussal. Mert ott egyszerre sok busz megy egy adott vonalon, így borítékolható a plusz várakozási idő a határon. Az adott esetnél pl. 2 busz volt előttünk Röszkén, mi lettünk volna a harmadikok, de neeeeem, mert a kedves sofőrök még másik 4 grandos buszt előre engedtek, pusztán jó indultból, mert ők messzebbre mennek... :roll:
#240696 Szandika92 2016-07-14
Sziasztok! Mi is voltunk már az Aeolussal Lefkadán. Mi egyébként teljesen meg voltunk velük elégedve. Idén megint velük megyünk. Az utazás nem volt hosszú, a buszsofőrök nagyjából tudtak magyarul, este raktak be magyar illetve szlovák filmeket felváltva (felirattal). Útközben a párom azzal viccelődött, hogy olyan lesz a tengerre néző szobánk, hogy valóban a tengerre néz csak lesz előtte egy épület. :) Megérkeztünk és tényleg :)) A magyar idegenvezető nem volt ott, üzente hogy másnap 11-kor találkozzunk. Sejtettem egyébként, hogy rossz szobát kaptunk, felhívtam az irodát és kb. 15 perc múlva már át is kísértek minket a szobába. De igazából nem volt kellemetlen, kedvesen intéztük a dolgot. A másnapi tájékoztatót mi kihagytuk mert akkor már rég robogtunk átfelé a nyugati partra, de nem is bántam meg mert valóban arról szólt a dolog, hogy ő tömje a zsebét, minden drágább volt nála mint máshol :) Viszont ha elesett vagyok biztos nem örültem volna ennek az idegenvezetőnek. A másik, hogy voltunk már Grand Tourssal is és egy darabig biztos nem is megyünk. Kefalóniára a 29 óra út kiverte a biztosítékot. Mi nem bírjuk az ilyesfajta tötyörgést. De ugye van aki meg ennek örül h sűrűn megállunk. És azt sem bírom ha az idegenvezető húzza a száját ha nem mész vele fakultatívra. Szóval tényleg úgy érdemes irodát választani, hogy ismerd a saját igényeid is. Illetve ha éppen kifogsz egy rossz idegenvezetőt ne hagyd, hogy elrontsa a nyaralást.
Sziasztok! Mi is voltunk már az Aeolussal Lefkadán. Mi egyébként teljesen meg voltunk velük elégedve. Idén megint velük megyünk. Az utazás nem volt hosszú, a buszsofőrök nagyjából tudtak magyarul, este raktak be magyar illetve szlovák filmeket felváltva (felirattal). Útközben a párom azzal viccelődött, hogy olyan lesz a tengerre néző szobánk, hogy valóban a tengerre néz csak lesz előtte egy épület. :) Megérkeztünk és tényleg :)) A magyar idegenvezető nem volt ott, üzente hogy másnap 11-kor találkozzunk. Sejtettem egyébként, hogy rossz szobát kaptunk, felhívtam az irodát és kb. 15 perc múlva már át is kísértek minket a szobába. De igazából nem volt kellemetlen, kedvesen intéztük a dolgot. A másnapi tájékoztatót mi kihagytuk mert akkor már rég robogtunk átfelé a nyugati partra, de nem is bántam meg mert valóban arról szólt a dolog, hogy ő tömje a zsebét, minden drágább volt nála mint máshol :) Viszont ha elesett vagyok biztos nem örültem volna ennek az idegenvezetőnek. A másik, hogy voltunk már Grand Tourssal is és egy darabig biztos nem is megyünk. Kefalóniára a 29 óra út kiverte a biztosítékot. Mi nem bírjuk az ilyesfajta tötyörgést. De ugye van aki meg ennek örül h sűrűn megállunk. És azt sem bírom ha az idegenvezető húzza a száját ha nem mész vele fakultatívra. Szóval tényleg úgy érdemes irodát választani, hogy ismerd a saját igényeid is. Illetve ha éppen kifogsz egy rossz idegenvezetőt ne hagyd, hogy elrontsa a nyaralást.
#240694 Miskolciutas 2016-07-14
A Walter travel valóban egy nagyon kellemes iroda volt,én is sajnálom,hogy vége lett...az ő Pargaba telepített idegenvezetőjük is nagyon jó volt,egy fiatal leány(vagyis asszonyka,görög férjjel,kisgyerekkel),de maximálisan figyelt mindenre.Szerintem ,Gudli,róla írtál...szégyenszemre nem tudom a nevét.Pedig sokáig a telefonomban volt a száma.
A Walter travel valóban egy nagyon kellemes iroda volt,én is sajnálom,hogy vége lett...az ő Pargaba telepített idegenvezetőjük is nagyon jó volt,egy fiatal leány(vagyis asszonyka,görög férjjel,kisgyerekkel),de maximálisan figyelt mindenre.Szerintem ,Gudli,róla írtál...szégyenszemre nem tudom a nevét.Pedig sokáig a telefonomban volt a száma.
#240690 Molli 2016-07-14
Szia Gudli, Csak az utazasi iroda nevet pontositottam,roluk nem is lehetne rosszat mondani,mert tenxleg jok voltak. Elnezest, ha nem voltam egyertelmu☺
Szia Gudli, Csak az utazasi iroda nevet pontositottam,roluk nem is lehetne rosszat mondani,mert tenxleg jok voltak. Elnezest, ha nem voltam egyertelmu☺




Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..