KÉPEK A FOTÓALBUMBÓL
LEGNÉPSZERŰBB ALBUMOK
NÉPSZERŰBB BESZÁMOLÓK
LEGNÉPSZERŰBB LEÍRÁSOK
LEGNÉPSZERŰBB INFÓK
LEGNÉPSZERŰBB RECEPTEK
NÉPSZERŰBB FÓRUMTÉMÁK
LEGUTÓBBI KOMMENTEK
LEGUTÓBBI LEÍRÁSOK
LEGUTÓBBI GÖRÖG HÍREK
LEGNÉPSZERŰBB ZENÉK
LEGUTÓBBI ÜZENETEK

Aktív témák


Jón-szigetek \ Kefalonia

#238079 feenhaft 2016-04-10
Sziasztok! El se hiszem..szept. elején megyünk Lassiba a D&A-ba. Első családi nyaralás, akkora már 1,5éves gyerkőccel. Kicsit félek is mit fog mind a repülőhöz, mind a tengerhez szólni.. Remélem nem lesz hangos este az aparman környéke, hogy tudjon aludni. Azt szeretném kérdezni, hogy Lassiban van esetleg helyi iroda, mint Skalaban? Mert mindig helyi irodánál foglalunk fakultatív programokat, mivel azoknál olcsóbb :)
Sziasztok! El se hiszem..szept. elején megyünk Lassiba a D&A-ba. Első családi nyaralás, akkora már 1,5éves gyerkőccel. Kicsit félek is mit fog mind a repülőhöz, mind a tengerhez szólni.. Remélem nem lesz hangos este az aparman környéke, hogy tudjon aludni. Azt szeretném kérdezni, hogy Lassiban van esetleg helyi iroda, mint Skalaban? Mert mindig helyi irodánál foglalunk fakultatív programokat, mivel azoknál olcsóbb :)
#238017 bogi2001 2016-04-05
Igazatok van, eléggé idő-hely-évszak függő a repjegyek ára. 2 hete még találtam közvetlen járatot Athénba, nagyon jó áron, most viszont..... a csillagos ég. De Izlandra már 10.000ft-ért is mehetnék. Aranyos nem?
Igazatok van, eléggé idő-hely-évszak függő a repjegyek ára. 2 hete még találtam közvetlen járatot Athénba, nagyon jó áron, most viszont..... a csillagos ég. De Izlandra már 10.000ft-ért is mehetnék. Aranyos nem?
#238000 -törölt nick 10391 2016-04-03
Hűha!:) Átmegyek a dumcsisba, ott folytatom. Útközben kitalálom, hogy hogyan..:)
Hűha!:) Átmegyek a dumcsisba, ott folytatom. Útközben kitalálom, hogy hogyan..:)
#237996 rollo 2016-04-03
Igen, az tényleg eléggé személyes cucc, hogy kinek mikor ideális utazást fixálnia, pl. itt a hellaszon is sokszor olvasható, hogy mennyien fizetnek be az irodáknál az első adandó alkalommal, mert úgy olcsóbb, illetve/és igen korán le kell adniuk a nyári szabadságuk időpontját. Vannak akik pedig last minute-olnak, annyira nem tudnak szervezni. Tényleg nagyon sokrétű ez, igaz. Viszont, az egyes pontod nem értem igazából; arra gondolok, hogy az átszállásos módnak épp az az előnye, hogy rengeteg lehetőség nyílik meg előttünk, sokkal többféle hosszúságú út hozható össze, mint a fix, heti egy vagy heti kettő közvetlennel, nem beszélve a charterekről). Amit én mondani szerettem volna az annyi, hogy ebben a 'mikor olcsó a repjegy'-témában tényleg az van (és ha van benne nehézség, akkor ez talán az), hogy attól, hogy te most ezt tapasztaltad, még nem lesz minden esetben megálló tény a 'minél korábban-annál olcsóbb' megállapítás. Sokszor így van, sokszor meg nem. Függ például, hogy mást ne mondjak, a légitársaságtól, mert a Görögországba repülés messze nem egyenlő a Wizz Air-el, ahol konkrétan a nyári nyaralójáratoknál tényleg érdemes figyelni akkor azonnal, amikor kijön a következő évi menetrend - de azért náluk is érdemes lehet majd májusban is figyelgetni, akkortájt szoktak lenni barátságos árak, hátha így lesz az idén is. A Ryanairnél viszont messze nem volt/nincs így ez a következő szezonra sem, az Aegean árpolitikája meg végképp nem ilyen egyszerű. A kis cégeknek pedig csak mostanában jelent meg (vagy még csak eztán fog megjelenni) a nyári menetrend.
Igen, az tényleg eléggé személyes cucc, hogy kinek mikor ideális utazást fixálnia, pl. itt a hellaszon is sokszor olvasható, hogy mennyien fizetnek be az irodáknál az első adandó alkalommal, mert úgy olcsóbb, illetve/és igen korán le kell adniuk a nyári szabadságuk időpontját. Vannak akik pedig last minute-olnak, annyira nem tudnak szervezni. Tényleg nagyon sokrétű ez, igaz. Viszont, az egyes pontod nem értem igazából; arra gondolok, hogy az átszállásos módnak épp az az előnye, hogy rengeteg lehetőség nyílik meg előttünk, sokkal többféle hosszúságú út hozható össze, mint a fix, heti egy vagy heti kettő közvetlennel, nem beszélve a charterekről). Amit én mondani szerettem volna az annyi, hogy ebben a 'mikor olcsó a repjegy'-témában tényleg az van (és ha van benne nehézség, akkor ez talán az), hogy attól, hogy te most ezt tapasztaltad, még nem lesz minden esetben megálló tény a 'minél korábban-annál olcsóbb' megállapítás. Sokszor így van, sokszor meg nem. Függ például, hogy mást ne mondjak, a légitársaságtól, mert a Görögországba repülés messze nem egyenlő a Wizz Air-el, ahol konkrétan a nyári nyaralójáratoknál tényleg érdemes figyelni akkor azonnal, amikor kijön a következő évi menetrend - de azért náluk is érdemes lehet majd májusban is figyelgetni, akkortájt szoktak lenni barátságos árak, hátha így lesz az idén is. A Ryanairnél viszont messze nem volt/nincs így ez a következő szezonra sem, az Aegean árpolitikája meg végképp nem ilyen egyszerű. A kis cégeknek pedig csak mostanában jelent meg (vagy még csak eztán fog megjelenni) a nyári menetrend.
#237995 viizo 2016-04-03
Nem tartom magam teljesen elveszettnek utazási dolgok terén, és legtöbbször így is egyéni a történet, de sokszor valahogy amikor pont keresek egyéniben vmi zsíros repülős célpontot, akkor 1, vagy nem telik ki az aktuálisan kiadható szabadságomból annyi nap, amennyi az átszállással elég lenne az adott úthoz; 2, vagy épp az átszállás visz egy csomó fölös időt, amit nem szeretnék; 2, vagy pont kereséskor magasak az árak, és még az illetékkel irodánál sem jönne ki sokkal drágábban; 3, vagy 7-8-9 hónappal nyár előtt látok igazán jó árú jegyeket, pl. amiket Te is bevásároltál Krétára, és hát valahogy azóta sem igazán láttam hasonlót. Én sajnos a munkahelyem sajátosságai, célszámai és többi elvárása miatt sokszor azt sem tudom mi várható két-három hónap múlva, nem hogy egy év múlva. A fentiek nagy része persze egyéni szoc problem, de ezekkel bizony sokszor fújhatom ezt a mindenki előtt ott a lehetőség -et, mert sajnos ezer és egy dolog van, ami sokszor felülírja a fapados tervezést. Ennek ellenére a rugalmasság miatt bőven a saját szervezés hírnöke vagyok, és a legtöbbször élek is vele, de vállalom, hogy nem mindig: egyszerűen van amikor nálam pl. a másik megoldás a jobb, annak minden hülyesége és felára ellenére.
Nem tartom magam teljesen elveszettnek utazási dolgok terén, és legtöbbször így is egyéni a történet, de sokszor valahogy amikor pont keresek egyéniben vmi zsíros repülős célpontot, akkor 1, vagy nem telik ki az aktuálisan kiadható szabadságomból annyi nap, amennyi az átszállással elég lenne az adott úthoz; 2, vagy épp az átszállás visz egy csomó fölös időt, amit nem szeretnék; 2, vagy pont kereséskor magasak az árak, és még az illetékkel irodánál sem jönne ki sokkal drágábban; 3, vagy 7-8-9 hónappal nyár előtt látok igazán jó árú jegyeket, pl. amiket Te is bevásároltál Krétára, és hát valahogy azóta sem igazán láttam hasonlót. Én sajnos a munkahelyem sajátosságai, célszámai és többi elvárása miatt sokszor azt sem tudom mi várható két-három hónap múlva, nem hogy egy év múlva. A fentiek nagy része persze egyéni szoc problem, de ezekkel bizony sokszor fújhatom ezt a mindenki előtt ott a lehetőség -et, mert sajnos ezer és egy dolog van, ami sokszor felülírja a fapados tervezést. Ennek ellenére a rugalmasság miatt bőven a saját szervezés hírnöke vagyok, és a legtöbbször élek is vele, de vállalom, hogy nem mindig: egyszerűen van amikor nálam pl. a másik megoldás a jobb, annak minden hülyesége és felára ellenére.
#237993 rollo 2016-04-03
azért én perszének nem mondanám ezeket a díjakat, lévén ugye ezek már évek óta benne vannak a repjegyárakban, a hazai utazási irodák felejtik csak el ezeket előre beépíteni, és még nyerészkedni is ezekkel. így mikor az ember rendesen, szabályosan repülőjegyet vesz, nem fog találkozni ezekkel a díjakkal, mint hozzáadandókkal. a fapadosokkal kapcsolatos kitételt pedig inkább úgy módosítanám, hogy megfelelő időben vásárolva olcsó (mert az közel sem biztos, hogy sokkal korábban van). egyébként a magam részéről ezt az elég gyakori érvelést nem nagyon értem, hogy oké, a fapados lehet olcsóbb, de csak akkor, ha. mert ilyen 'csak akkor, ha' azért elég sok mindenben szokott lenni szerintem. főleg, hogy az olcsónak nevezhető jegyekhez hozzájutni nem kiváltság, mindenki előtt ott a lehetőség. na mindegy, a lényeg, hogy elérhető olcsóbb ár repülővel, mint autóval, és fordítva, elérhető olcsóbb ár autóval, mint repülővel. ez függ a célponttól, az utazás időpontjától és hosszától, az utazók szokásaitól (példának okáért, hogy ki mennyi csomagot visz), az utazók számától, hogy ki mennyiért vesz repülőjegyet vagy éppen attól, hogy kinek mennyit fogyaszt a kocsija, stb.
azért én perszének nem mondanám ezeket a díjakat, lévén ugye ezek már évek óta benne vannak a repjegyárakban, a hazai utazási irodák felejtik csak el ezeket előre beépíteni, és még nyerészkedni is ezekkel. így mikor az ember rendesen, szabályosan repülőjegyet vesz, nem fog találkozni ezekkel a díjakkal, mint hozzáadandókkal. a fapadosokkal kapcsolatos kitételt pedig inkább úgy módosítanám, hogy megfelelő időben vásárolva olcsó (mert az közel sem biztos, hogy sokkal korábban van). egyébként a magam részéről ezt az elég gyakori érvelést nem nagyon értem, hogy oké, a fapados lehet olcsóbb, de csak akkor, ha. mert ilyen 'csak akkor, ha' azért elég sok mindenben szokott lenni szerintem. főleg, hogy az olcsónak nevezhető jegyekhez hozzájutni nem kiváltság, mindenki előtt ott a lehetőség. na mindegy, a lényeg, hogy elérhető olcsóbb ár repülővel, mint autóval, és fordítva, elérhető olcsóbb ár autóval, mint repülővel. ez függ a célponttól, az utazás időpontjától és hosszától, az utazók szokásaitól (példának okáért, hogy ki mennyi csomagot visz), az utazók számától, hogy ki mennyiért vesz repülőjegyet vagy éppen attól, hogy kinek mennyit fogyaszt a kocsija, stb.
#237991 viizo 2016-04-03
Az irodák _nagyon_ nem szeretnek külön charterjegyeket eladni, és persze hogy rászámolják ezeket a plusz tételeket. Én párszor már itt-ott rákérdeztem hogy ide vagy oda mennyi lenne csak a charterjegy, és azon kevés helyről, aki egyáltalán válaszolt és netán igennel, ott is akkora összegek jöttek, hogy nem is gondoltam tovább ezt a vonalat. Akkor már a fapados + átszállás kombó sok esetben olcsóbb, de ott is főként csak akkor, ha jópár hónappal előre tudod, mikor mész és mennyi időre. Akinek más dolgokhoz kötött a szabija, vagy nem tud ennyi időre előre tervezni, ott ez a történet is ugrott. A kerozin felár az illetékeken felül egyébként külön vérlázító, hogy a mai, évekkel ezelőtti szinthez képest sokkal olcsóbb üzemanyagok korában vhogy minden irodánál ottfelejtődött... és akkor még a foglalási díjról (WHAT??) nem is beszéltem.
Az irodák _nagyon_ nem szeretnek külön charterjegyeket eladni, és persze hogy rászámolják ezeket a plusz tételeket. Én párszor már itt-ott rákérdeztem hogy ide vagy oda mennyi lenne csak a charterjegy, és azon kevés helyről, aki egyáltalán válaszolt és netán igennel, ott is akkora összegek jöttek, hogy nem is gondoltam tovább ezt a vonalat. Akkor már a fapados + átszállás kombó sok esetben olcsóbb, de ott is főként csak akkor, ha jópár hónappal előre tudod, mikor mész és mennyi időre. Akinek más dolgokhoz kötött a szabija, vagy nem tud ennyi időre előre tervezni, ott ez a történet is ugrott. A kerozin felár az illetékeken felül egyébként külön vérlázító, hogy a mai, évekkel ezelőtti szinthez képest sokkal olcsóbb üzemanyagok korában vhogy minden irodánál ottfelejtődött... és akkor még a foglalási díjról (WHAT??) nem is beszéltem.
#237989 dodi62 2016-04-03
Köszi Denessa egy pár ezer bele szalad majd az autoba.a dijakra meg lehet számitani nem emlékszem pontosan de olyan 140-160 körül lett volna a repűlő . Ha autoval csak ut kb 3000 körül olyan 150-170 l gázolaj ez csak 170 euro + a dijak az megint olyan 170 eu körül oda vissza ut volt.
Köszi Denessa egy pár ezer bele szalad majd az autoba.a dijakra meg lehet számitani nem emlékszem pontosan de olyan 140-160 körül lett volna a repűlő . Ha autoval csak ut kb 3000 körül olyan 150-170 l gázolaj ez csak 170 euro + a dijak az megint olyan 170 eu körül oda vissza ut volt.
#237986 -törölt nick 10391 2016-04-03
Szia Erika!:) Nagyon szívesen.:) Egy követ fújok veled mindenben, amit írtál. :) Nem szeretnék vészmadár lenni, de nem igazán lepődnék, meg, ha egy irodánál vásárolt charterjegy esetében még a jól kifundált, fejenkénti 7.000 Ft-os kerozin pótdíjat, illetve minimum 25.000 Ft-os reptéri illetéket is meg kellene fizetned a jegy árán felül. Az autóval utazók felé pedig csak elismerésemet tudom kifejezni.:)
Szia Erika!:) Nagyon szívesen.:) Egy követ fújok veled mindenben, amit írtál. :) Nem szeretnék vészmadár lenni, de nem igazán lepődnék, meg, ha egy irodánál vásárolt charterjegy esetében még a jól kifundált, fejenkénti 7.000 Ft-os kerozin pótdíjat, illetve minimum 25.000 Ft-os reptéri illetéket is meg kellene fizetned a jegy árán felül. Az autóval utazók felé pedig csak elismerésemet tudom kifejezni.:)
#237984 bogi2001 2016-04-03
Köszönöm! Igazából csak egy oka van, hogy egyénileg akarunk menni Kefalóniára, az pedig a 7 nap. Minden utazási iroda 7-14 napos utat szervez. Mi max. 11 napra tudunk menni, munkánk miatt. Az egy hét pedig kevés. Tavaly kipróbáltuk. Viszont bérelni mindenképpen kell autót, mert olyan gyönyörű a sziget, hogy vétek egy partra leragadni. Évek óta saját autóval utaztunk, de kicsit elfáradtunk, így most már repülőznénk. Köszi mégegyszer az infót.
Köszönöm! Igazából csak egy oka van, hogy egyénileg akarunk menni Kefalóniára, az pedig a 7 nap. Minden utazási iroda 7-14 napos utat szervez. Mi max. 11 napra tudunk menni, munkánk miatt. Az egy hét pedig kevés. Tavaly kipróbáltuk. Viszont bérelni mindenképpen kell autót, mert olyan gyönyörű a sziget, hogy vétek egy partra leragadni. Évek óta saját autóval utaztunk, de kicsit elfáradtunk, így most már repülőznénk. Köszi mégegyszer az infót.




Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..