Aktív témák


Autóval Görögországba \ Autóval Görögországba
#245896 szaboreka2017-08-04
Mi kedden indultunk haza. A kiégett kamiont még mindig takarították. Kifelé 21-én pénteken mentünk Tompának, semmi gond nem volt egyik határon sem. Féltem a péntek éjszaka miatt, de 3 autó volt csak előttünk. A forgalom még tűrhetővolt oda és vissza úton is. Ami nagyon szomorú volt, hogy szerbia végén, ahol már csak két sávos az út, borzalmas balesetet láttunk. Gyerekes családok is voltak velünk és a gyerekek is látták. Megrázott bennünket. Mi nem szoktunk a megengedettnél többel menni, és egy ilyen balesetet látva nem is fogunk. Nem tudom, hogy mi lehetett a baleset oka, de ezek után sok minden felvetül az emberben.
Mi kedden indultunk haza. A kiégett kamiont még mindig takarították. Kifelé 21-én pénteken mentünk Tompának, semmi gond nem volt egyik határon sem. Féltem a péntek éjszaka miatt, de 3 autó volt csak előttünk. A forgalom még tűrhetővolt oda és vissza úton is. Ami nagyon szomorú volt, hogy szerbia végén, ahol már csak két sávos az út, borzalmas balesetet láttunk. Gyerekes családok is voltak velünk és a gyerekek is látták. Megrázott bennünket. Mi nem szoktunk a megengedettnél többel menni, és egy ilyen balesetet látva nem is fogunk. Nem tudom, hogy mi lehetett a baleset oka, de ezek után sok minden felvetül az emberben.

#245880 KissLaszlo2017-08-03
Szerintem is ugyanolyan veszélyes, ha valaki túl lassan közlekedik, mint, ha túl gyorsan, feltartja a forgalmat,de főleg akkor, ha még előzésbe is kezd...ezeket Én sem igazán díjazom. Általában úgy lövöm be a sebességet, hogy megengedett+15km/h. Nem azért nem megyek gyorsabban, mert nem tudnék, túl sok büntetést fizettem már ki gyorshajtásért. Mellettem is elhúznak sokan, ha látom, hogy valaki utólér lehúzódok, de azt nem díjazom mikor megyek 140-150-et egy kamionsor mellett, utolér rám áll és villog. Mire számít, mit vár? azt, hogy beállok a kedvéért 90-el a kamionok közé??? Na a másik meg az amikor mennek 100-110-et a kamionok mellett. A két véglet
Szerintem is ugyanolyan veszélyes, ha valaki túl lassan közlekedik, mint, ha túl gyorsan, feltartja a forgalmat,de főleg akkor, ha még előzésbe is kezd...ezeket Én sem igazán díjazom. Általában úgy lövöm be a sebességet, hogy megengedett+15km/h. Nem azért nem megyek gyorsabban, mert nem tudnék, túl sok büntetést fizettem már ki gyorshajtásért. Mellettem is elhúznak sokan, ha látom, hogy valaki utólér lehúzódok, de azt nem díjazom mikor megyek 140-150-et egy kamionsor mellett, utolér rám áll és villog. Mire számít, mit vár? azt, hogy beállok a kedvéért 90-el a kamionok közé??? Na a másik meg az amikor mennek 100-110-et a kamionok mellett. A két véglet

#245879 renault2017-08-03
˝De könyörgöm, miért probléma ha ellenőrzik a sebességet. Én sem szeretem amikor itthon egy német,szlovák elhúz mellettem 180-200-al. Ezekkel mindig az a probléma hogy magukon kívül másokat is veszélyeztetnek.Egyébként mennyit.lehet egy gyorshajtással időben nyerni. 1 órát, vagy .év annyit sem.˝ - dobaki2

Tudom nem jelent semmit de egyetértek veled. A balesetben mindig a vétlen jár rosszabbul. Aki hajt általában mindig megússza.
˝De könyörgöm, miért probléma ha ellenőrzik a sebességet. Én sem szeretem amikor itthon egy német,szlovák elhúz mellettem 180-200-al. Ezekkel mindig az a probléma hogy magukon kívül másokat is veszélyeztetnek.Egyébként mennyit.lehet egy gyorshajtással időben nyerni. 1 órát, vagy .év annyit sem.˝ - dobaki2

Tudom nem jelent semmit de egyetértek veled. A balesetben mindig a vétlen jár rosszabbul. Aki hajt általában mindig megússza.

#245876 cserrobi2017-08-03
Nos,8 évvel ezelőtt éppen ezért bűntettek meg engem Belgrádba. A seggembe poroszkázott egy p.......t,sárgát kaptam és dönthettem hogy ráfékezek és belém jön,vagy átmegyek a sárgán és jön a villogás.Hát átmentem és természetesen jöttek is a rend őrei,de gyorsan kidobtunk az ablakon 30 eurót és mentünk is tovább. Jobbnak láttam ezt a megoldást,mint hogy összetörjem a kocsi hátsóját.
Nos,8 évvel ezelőtt éppen ezért bűntettek meg engem Belgrádba. A seggembe poroszkázott egy p.......t,sárgát kaptam és dönthettem hogy ráfékezek és belém jön,vagy átmegyek a sárgán és jön a villogás.Hát átmentem és természetesen jöttek is a rend őrei,de gyorsan kidobtunk az ablakon 30 eurót és mentünk is tovább. Jobbnak láttam ezt a megoldást,mint hogy összetörjem a kocsi hátsóját.

#245875 dobaki22017-08-03
A probléma gyorshajtással alapvetően az, hogy az autók gyorsabban tudnak menni mint amit a technikai tudásuk szerint (fékrendszer) megtehetnének. Amikor az ember fenekében vannak 130-140-nél (max. 5 méter távolságra) akkor egy váratlan fékezés és kész a baj. Ezért vannak amikor 10-20 autó ütközik egyszerre. De kár ezen polemizálni, mert úgyse lehet azt meggyőzni aki gyorsan akar hajtani, illetve az ellenkezőjéről aki be akarja tartani a sebességet. Egyben azért egyezzünk meg, hogy nem én vagyok a 'balhés' mert be tartom a sebességet, hanem az aki azt áthágja.A szabályok azért vannak hogy betartsuk azokat! Azt azért tudni kell hogy a biztosítók vizsgálhatják pl. egy cascó káreseménynél a gyorshajtás tényét, mivel a káresemény okozásakor ilyenkor 'jogilag' felmerülhet a szándékosság esete, hiszen gondatlanul nem lehet gyorsan vezetni, mint ahogyan alkoholos befolyásoltság esetén is a gondatlanság ténye ugrik! Meg hát mi alapján döntsük el a sebesség határokat? Gépjármű tipusok szerint? Én tudnék menni akár 200-al is biztonságosan, de nekem egy szerb Yugo-s még 130-al se menjen.
A probléma gyorshajtással alapvetően az, hogy az autók gyorsabban tudnak menni mint amit a technikai tudásuk szerint (fékrendszer) megtehetnének. Amikor az ember fenekében vannak 130-140-nél (max. 5 méter távolságra) akkor egy váratlan fékezés és kész a baj. Ezért vannak amikor 10-20 autó ütközik egyszerre. De kár ezen polemizálni, mert úgyse lehet azt meggyőzni aki gyorsan akar hajtani, illetve az ellenkezőjéről aki be akarja tartani a sebességet. Egyben azért egyezzünk meg, hogy nem én vagyok a 'balhés' mert be tartom a sebességet, hanem az aki azt áthágja.A szabályok azért vannak hogy betartsuk azokat! Azt azért tudni kell hogy a biztosítók vizsgálhatják pl. egy cascó káreseménynél a gyorshajtás tényét, mivel a káresemény okozásakor ilyenkor 'jogilag' felmerülhet a szándékosság esete, hiszen gondatlanul nem lehet gyorsan vezetni, mint ahogyan alkoholos befolyásoltság esetén is a gondatlanság ténye ugrik! Meg hát mi alapján döntsük el a sebesség határokat? Gépjármű tipusok szerint? Én tudnék menni akár 200-al is biztonságosan, de nekem egy szerb Yugo-s még 130-al se menjen.

#245873 Kepkypa2017-08-03
Úgy gondolom, ha valaki gyorsan hajt, az jobban is figyel... Én pl sose éreztem veszélyesnek ha elment mellettem a pályán egy gyorsabb autó.. Na nem sűrűn :) de előfordul.. veszélyesebbnek tartom azokat,akik indokolatlanul lassan mennek, akár a pályán, akár az országúton.. Húzzák magukkal a bajt rá kényszerítik a gyorsabbakat az előzésre. kikerülésre.. a legtöbb baleset nem a gyorshajtásból adódik, .. Úgy gondolom a pályákon teljesen elavult a 120-130-as megengedett tempó.. Felemelhetnék legalább 150-re. Aki eddig is lassan ment ezután se menne gyorsabban. Lehet én is kiegyeznék a 150-el :) A jobbra tartásról meg ne is beszéljünk :( Mert nem ismerik az autósok..Az M5 lefele katasztrófa ilyenkor szezonban.. Török testvéreink az istennek se mennének ki a szélsőbe ha utoléri őket valaki :( De A szerbeknél se nagyon divat a gyorsabbat elengedni... Egyedül a Görögök akiknél meg van az a jó szokás hogy lehúzódnak ha utolérik őket....
Úgy gondolom, ha valaki gyorsan hajt, az jobban is figyel... Én pl sose éreztem veszélyesnek ha elment mellettem a pályán egy gyorsabb autó.. Na nem sűrűn :) de előfordul.. veszélyesebbnek tartom azokat,akik indokolatlanul lassan mennek, akár a pályán, akár az országúton.. Húzzák magukkal a bajt rá kényszerítik a gyorsabbakat az előzésre. kikerülésre.. a legtöbb baleset nem a gyorshajtásból adódik, .. Úgy gondolom a pályákon teljesen elavult a 120-130-as megengedett tempó.. Felemelhetnék legalább 150-re. Aki eddig is lassan ment ezután se menne gyorsabban. Lehet én is kiegyeznék a 150-el :) A jobbra tartásról meg ne is beszéljünk :( Mert nem ismerik az autósok..Az M5 lefele katasztrófa ilyenkor szezonban.. Török testvéreink az istennek se mennének ki a szélsőbe ha utoléri őket valaki :( De A szerbeknél se nagyon divat a gyorsabbat elengedni... Egyedül a Görögök akiknél meg van az a jó szokás hogy lehúzódnak ha utolérik őket....

#245872 csabáék2017-08-03
Sziasztok. Délelőtt jöttünk haza, indulas du 3 kor Nmarmarasról, az összes határ par perc volt, este teljesen jól lehetett haladni, de röszkénél 1,5 órát álltunk.A magyar határ Egyszerűen kabaré volt: a határőr kisétál, elkéri a papirokat, megnézi, kinyittatja a csomagtartót, majd viszasétál beszkennelni. Ezután a vámosnál is megállsz aki megkérdezi, hogy van e valami elvámolni valód. Szánalmasak...
Sziasztok. Délelőtt jöttünk haza, indulas du 3 kor Nmarmarasról, az összes határ par perc volt, este teljesen jól lehetett haladni, de röszkénél 1,5 órát álltunk.A magyar határ Egyszerűen kabaré volt: a határőr kisétál, elkéri a papirokat, megnézi, kinyittatja a csomagtartót, majd viszasétál beszkennelni. Ezután a vámosnál is megállsz aki megkérdezi, hogy van e valami elvámolni valód. Szánalmasak...

#245870 accord2017-08-03
Ha előz az ember, akkor nem egy tizedmásodperces kép a tükörben az érkező autó, hanem folyamatosan figyeli az ember a forgalmat. Nehogy már nem veszem észre, ha egy autó 200-zal jön, és nem 130-cal..........Felőlem lehet veszélyesnek titulálni, de tuti nem ezért.
Ha előz az ember, akkor nem egy tizedmásodperces kép a tükörben az érkező autó, hanem folyamatosan figyeli az ember a forgalmat. Nehogy már nem veszem észre, ha egy autó 200-zal jön, és nem 130-cal..........Felőlem lehet veszélyesnek titulálni, de tuti nem ezért.

#245869 Popeye772017-08-03
Igazság szerint ebben nehéz igazságot tenni! Mindkét álláspontnak lehet igazsága. De! A megengedett legnagyobb sebesség amivel hivatalosan lehet közlekedni az utakon rögzítve van. Ki lesz a hibás egy balesetnél? Az aki rosszul mérte fel a sebességet vagy aki 200-al rombol a pályán? És akkor arról már nem is beszélek, hogy sajnos az esetek nagy hányadában ezek a gyorshajtók elég agresszívak szoktak lenni. Villog a lámpájával, külső sávból akar előzni, sőt láttam már nem egyszer leállósávban előző 'vagányokat' is és nem dugónál... Van egy határ amit én se szoktam átlépni pedig megtehetném, mert a vas elbírná a 200-as tempót is...
Igazság szerint ebben nehéz igazságot tenni! Mindkét álláspontnak lehet igazsága. De! A megengedett legnagyobb sebesség amivel hivatalosan lehet közlekedni az utakon rögzítve van. Ki lesz a hibás egy balesetnél? Az aki rosszul mérte fel a sebességet vagy aki 200-al rombol a pályán? És akkor arról már nem is beszélek, hogy sajnos az esetek nagy hányadában ezek a gyorshajtók elég agresszívak szoktak lenni. Villog a lámpájával, külső sávból akar előzni, sőt láttam már nem egyszer leállósávban előző 'vagányokat' is és nem dugónál... Van egy határ amit én se szoktam átlépni pedig megtehetném, mert a vas elbírná a 200-as tempót is...

#245868 titi682017-08-03
˝'...Hogyan veszélyezteti ...'˝ - uote:9eea09e10c]'...Hogyan veszélyezteti ...' Megy a delikvens 110-el a külső sávban. Kezdi utolérni a 95-nel utazó kamiont. A tükörbe néz, látja, hogy jön valaki a belső sávba, de olyannak ítéli meg a távolságot, hogy előzhet, max lassítania kell egy kicsit a hátul jövőnek. Átmegy a belsőbe. Aztán kiderül, hogy a közelítő járgány nem 130-140-nel jön, amire számított, hanem 180-200 km/h-val. Hirtelen fékezés, sáv váltás, kavarodás, esetleg csatt Na pl. ezért! Szerintem is lehet menni a korszerű autókkal, megfelelő gyakorlattal és reflexszel gyorsan és biztonságosan az autópályán, csak akkor van baj, ha valaki nem tesz különbséget az aránylag üres pálya és a zsúfolt között, amin jócskán előfordul kevésbé gyakorlott, fásult, kissé fáradt, elbambuló vezető is, és ezek találkozna

Megy a delikvens 110-el a külső sávban. Kezdi utolérni a 95-nel utazó kamiont. A tükörbe néz, látja, hogy jön valaki a belső sávba, de olyannak ítéli meg a távolságot, hogy előzhet, max lassítania kell egy kicsit a hátul jövőnek. Átmegy a belsőbe. Aztán kiderül, hogy a közelítő járgány nem 130-140-nel jön, amire számított, hanem 180-200 km/h-val. Hirtelen fékezés, sáv váltás, kavarodás, esetleg csatt Na pl. ezért! Szerintem is lehet menni a korszerű autókkal, megfelelő gyakorlattal és reflexszel gyorsan és biztonságosan az autópályán, csak akkor van baj, ha valaki nem tesz különbséget az aránylag üres pálya és a zsúfolt között, amin jócskán előfordul kevésbé gyakorlott, fásult, kissé fáradt, elbambuló vezető is, és ezek találkoznak.
˝'...Hogyan veszélyezteti ...'˝ - uote:9eea09e10c]'...Hogyan veszélyezteti ...' Megy a delikvens 110-el a külső sávban. Kezdi utolérni a 95-nel utazó kamiont. A tükörbe néz, látja, hogy jön valaki a belső sávba, de olyannak ítéli meg a távolságot, hogy előzhet, max lassítania kell egy kicsit a hátul jövőnek. Átmegy a belsőbe. Aztán kiderül, hogy a közelítő járgány nem 130-140-nel jön, amire számított, hanem 180-200 km/h-val. Hirtelen fékezés, sáv váltás, kavarodás, esetleg csatt Na pl. ezért! Szerintem is lehet menni a korszerű autókkal, megfelelő gyakorlattal és reflexszel gyorsan és biztonságosan az autópályán, csak akkor van baj, ha valaki nem tesz különbséget az aránylag üres pálya és a zsúfolt között, amin jócskán előfordul kevésbé gyakorlott, fásult, kissé fáradt, elbambuló vezető is, és ezek találkozna

Megy a delikvens 110-el a külső sávban. Kezdi utolérni a 95-nel utazó kamiont. A tükörbe néz, látja, hogy jön valaki a belső sávba, de olyannak ítéli meg a távolságot, hogy előzhet, max lassítania kell egy kicsit a hátul jövőnek. Átmegy a belsőbe. Aztán kiderül, hogy a közelítő járgány nem 130-140-nel jön, amire számított, hanem 180-200 km/h-val. Hirtelen fékezés, sáv váltás, kavarodás, esetleg csatt Na pl. ezért! Szerintem is lehet menni a korszerű autókkal, megfelelő gyakorlattal és reflexszel gyorsan és biztonságosan az autópályán, csak akkor van baj, ha valaki nem tesz különbséget az aránylag üres pálya és a zsúfolt között, amin jócskán előfordul kevésbé gyakorlott, fásult, kissé fáradt, elbambuló vezető is, és ezek találkoznak.



LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK
LEGUTÓBBI FRISSÍTÉSEK
LEGUTÓBBI FÓRUMTÉMÁK
LEGÚJABB BESZÁMOLÓK
LEGÚJABB ALBUMOK
LEGUTÓBBI ÜZENETEK
AKTUÁLIS IDŐJÁRÁS
KÖZÖSSÉG: 21 319 TAG
ONLINE OLVASÓK: 3
FACEBOOK IDŐVONAL
LEGÚJABB GÖRÖG ZENÉK
STATISZTIKA
  • OnLine olvasók: 3

  • Látogatók ma: 55

  • Oldalletöltés ma: 7048

  • Összes látogató: 4 523 341

Szálláshelyek Görögországban
Több mint 19.000 szállásajánlat
Most foglal, de később fizet
Garantált legjobb árak