KÉPEK A FOTÓALBUMBÓL
LEGNÉPSZERŰBB ALBUMOK
NÉPSZERŰBB BESZÁMOLÓK
LEGNÉPSZERŰBB LEÍRÁSOK
LEGNÉPSZERŰBB INFÓK
LEGNÉPSZERŰBB RECEPTEK
NÉPSZERŰBB FÓRUMTÉMÁK
LEGUTÓBBI KOMMENTEK
LEGUTÓBBI LEÍRÁSOK
LEGUTÓBBI GÖRÖG HÍREK
LEGNÉPSZERŰBB ZENÉK
SZÁLLÁS AJÁNLATOK

Aktív témák


Kikládok \ Santorini
#249031 lalemuldur2019-01-18
Ööö… :) Azért nem szokásom mindenféle számokat random ide-oda firkálni. Most is éppen ennyi bizony pl. júliusra a Flex, akárki meglássa! A GoLight meg 490,81 €. (Attól még lehet ennyi, hogy te egykor nem ennyiért foglaltál és pl. nem nyárra. Van, aki nyáron utazik, mert… csak!:)) Majd talán februárban, vagy áprilisban babrálnak valamicskét és külön foglalgatva, promós jegyekkel már nyárra is kijön a csak kis kézis jegy 170-180 €-ból. Hm…:) Nem vagyok ám hard core fapados utazó. Inkább azt mondanám, hogy számomra sem jelentett nagy, vagy kezelhetetlen/vállalhatatlan kockázatot egyes szektorokat velük repülni. Főleg némely görög tájak esetén… A célnak tökéletesen megfelelt, nekem megérte. Az árkülönbség meg a színvonal, a csomagos bigyulák, a kockázat mértéke és a biztonság és, hogy kinek miképp jön ki a matek: az alternatívák alapján mindenkinek magának kell mérlegelni! Ahogy tetted te is... (De… újra mondom, visszatérve a kályhához: továbbra sem azt állítottam, hogy nem ügyintéz, vagy magunkra hagy az A3, vagy a BA, hanem azt, hogy korántsem biztos, hogy nem lesz ok az aggodalomra. Mert azért JTR-BUD esetén az, az 1 óra 5 perces layover… Legfeljebb tovább lehet nyaralni!:)) Hát, akkor világbéke!:) Bye!:)
Ööö… :) Azért nem szokásom mindenféle számokat random ide-oda firkálni. Most is éppen ennyi bizony pl. júliusra a Flex, akárki meglássa! A GoLight meg 490,81 €. (Attól még lehet ennyi, hogy te egykor nem ennyiért foglaltál és pl. nem nyárra. Van, aki nyáron utazik, mert… csak!:)) Majd talán februárban, vagy áprilisban babrálnak valamicskét és külön foglalgatva, promós jegyekkel már nyárra is kijön a csak kis kézis jegy 170-180 €-ból. Hm…:) Nem vagyok ám hard core fapados utazó. Inkább azt mondanám, hogy számomra sem jelentett nagy, vagy kezelhetetlen/vállalhatatlan kockázatot egyes szektorokat velük repülni. Főleg némely görög tájak esetén… A célnak tökéletesen megfelelt, nekem megérte. Az árkülönbség meg a színvonal, a csomagos bigyulák, a kockázat mértéke és a biztonság és, hogy kinek miképp jön ki a matek: az alternatívák alapján mindenkinek magának kell mérlegelni! Ahogy tetted te is... (De… újra mondom, visszatérve a kályhához: továbbra sem azt állítottam, hogy nem ügyintéz, vagy magunkra hagy az A3, vagy a BA, hanem azt, hogy korántsem biztos, hogy nem lesz ok az aggodalomra. Mert azért JTR-BUD esetén az, az 1 óra 5 perces layover… Legfeljebb tovább lehet nyaralni!:)) Hát, akkor világbéke!:) Bye!:)

#249010 Pontikos2019-01-10
Sztem engedd el ... :D De ha ennyire ragaszkodsz, akkor jelzem, a PAS-BUD-ot 180-ért repültem bőrönddel és két kézipogyóval, ami még mindig nem olcsó, de mégsem az általad említett 561... Jah, flex jegy volt, és egyben foglaltam. Tény, hogy a hardcore low costosok sosem fizetnének ennyit :D , de nekem akkor mérlegelések után simán megérte. És ez az, amire megpróbáltam rávilágítani, hogy több mindent érdemes figyelembe bármilyen utazás foglalásánál -de mondjuk az élet más területén is-, nem csak a jegy végösszegét nézni. Mert lehet, hogy fogsz mondjuk rajta 30 eurót, de cserébe utazol 12 órával többet. De szerintem fejezzük be az offot. Peace:)
Sztem engedd el ... :D De ha ennyire ragaszkodsz, akkor jelzem, a PAS-BUD-ot 180-ért repültem bőrönddel és két kézipogyóval, ami még mindig nem olcsó, de mégsem az általad említett 561... Jah, flex jegy volt, és egyben foglaltam. Tény, hogy a hardcore low costosok sosem fizetnének ennyit :D , de nekem akkor mérlegelések után simán megérte. És ez az, amire megpróbáltam rávilágítani, hogy több mindent érdemes figyelembe bármilyen utazás foglalásánál -de mondjuk az élet más területén is-, nem csak a jegy végösszegét nézni. Mert lehet, hogy fogsz mondjuk rajta 30 eurót, de cserébe utazol 12 órával többet. De szerintem fejezzük be az offot. Peace:)

#249008 lalemuldur2019-01-10
Látom, sikerült igazán megragadni a lényeget.:wink: :) Tengernyi érv és cáfolat...:) Még csak annyit fűznék hozzá, hogy elkerüljük a félreértést, hogy mint írtam az Aegeant remek társaságnak tartom. Nagyon kellemes élményeket őrzök velük kapcsolatban. Egy nagyon szimpatikus és gyerekbarát attitűd jellemzi, jellemezte az Aegan-Olympic duót. Maradandó emlék, amikor egy síró csecsemőt próbáltak kicsit dajkálni a sztyuvik, a görög utasok teljes támogatásával. Közvetlenül, kedvesen próbálták kezelni ezt, a szülők számára általában nagyon kellemetlen szituációt. (Tudom, néhányan azt gondolják ilyenkor, hogy „minek ment oda”…, és x év alatti gyerek ne szálljon már repülőre, mert olyan izé..., idegesítő. :roll: ) Hát, peace..., vagy mi.:)
Látom, sikerült igazán megragadni a lényeget.:wink: :) Tengernyi érv és cáfolat...:) Még csak annyit fűznék hozzá, hogy elkerüljük a félreértést, hogy mint írtam az Aegeant remek társaságnak tartom. Nagyon kellemes élményeket őrzök velük kapcsolatban. Egy nagyon szimpatikus és gyerekbarát attitűd jellemzi, jellemezte az Aegan-Olympic duót. Maradandó emlék, amikor egy síró csecsemőt próbáltak kicsit dajkálni a sztyuvik, a görög utasok teljes támogatásával. Közvetlenül, kedvesen próbálták kezelni ezt, a szülők számára általában nagyon kellemetlen szituációt. (Tudom, néhányan azt gondolják ilyenkor, hogy „minek ment oda”…, és x év alatti gyerek ne szálljon már repülőre, mert olyan izé..., idegesítő. :roll: ) Hát, peace..., vagy mi.:)

#249007 Pontikos2019-01-10
Szinte látom magam előtt, ahogy az üzleti útra indulók a hellasz.hu-ot olvassák... :D :D :D
Szinte látom magam előtt, ahogy az üzleti útra indulók a hellasz.hu-ot olvassák... :D :D :D

#249006 lalemuldur2019-01-10
Jaj, ez csak egyetlen jellemzője a lc modellnek!:) Hát, nekem nem tisztem megítélni, hogy ki mit olvas el, csak azt látom, hogy ki mit ért meg.... Egyébként remek, hogy tovább tartott a nyaralásod, de lehet, hogy valaki egy szakmai konferenciáról, vagy egy üzletről csúszik le ilyenkor. (By the way az FR Rómában már próbálkozik csatlakozós, egyben foglalós járatokkal, ott már intézkedik, ha fennforgás van és átpakolják a cuccot is.) Ismerős, hogy az Aegean akvirálta az OA-t. Viszont a szigetek közül néhányra már a Sky Express repül. Az elmúlt években változó számú helyre a menetrend miatt nem is lehetett egyben foglalni. (Bár épelméjű ember szerintem nem vesz meg egy BUD-PAS jegyet 561 €-ért, hiába a biztonság meg a színvonal. A Turkish kb. ennyi pénzért Japánba repít. Jah, külön foglalva „csak” kb. 170 € lenne.) Aki meg szerette volna érteni a mondókámat, előzőleg is megértette… Ha egyértelmű lett volna, hogy mit térítettek az én mesém is rövidebb lett volna!:) Nos, naponta itt olvasgat x számú „átlagember” és nagy részük azt gondolhatta 1-2 mondatos infók alapján, hogy minden jár nekik vis-maior esetén (is). 250-600 €/fő kártérítés, átfoglalás, jegyár visszatérítése, kutyafüle, rózsaszirmok övezik útját, egy legacy soha nem hagyja el a bőröndöt és sose halunk meg! Bónusz, hogy már azt is tudják, hogy miért nem érdekli a Ryant, ha lekésik a csatlakozást.:)( Jox talán átteszi a repcsisbe ezt a néhány hozzászólást, ha problémásnak találja.) (Ó, megkíméllek az ilyen okosságoktól! Egyébként bőven volt még hely a kommentírós ablakban. :wink: :) Sorry, tényleg!:))
Jaj, ez csak egyetlen jellemzője a lc modellnek!:) Hát, nekem nem tisztem megítélni, hogy ki mit olvas el, csak azt látom, hogy ki mit ért meg.... Egyébként remek, hogy tovább tartott a nyaralásod, de lehet, hogy valaki egy szakmai konferenciáról, vagy egy üzletről csúszik le ilyenkor. (By the way az FR Rómában már próbálkozik csatlakozós, egyben foglalós járatokkal, ott már intézkedik, ha fennforgás van és átpakolják a cuccot is.) Ismerős, hogy az Aegean akvirálta az OA-t. Viszont a szigetek közül néhányra már a Sky Express repül. Az elmúlt években változó számú helyre a menetrend miatt nem is lehetett egyben foglalni. (Bár épelméjű ember szerintem nem vesz meg egy BUD-PAS jegyet 561 €-ért, hiába a biztonság meg a színvonal. A Turkish kb. ennyi pénzért Japánba repít. Jah, külön foglalva „csak” kb. 170 € lenne.) Aki meg szerette volna érteni a mondókámat, előzőleg is megértette… Ha egyértelmű lett volna, hogy mit térítettek az én mesém is rövidebb lett volna!:) Nos, naponta itt olvasgat x számú „átlagember” és nagy részük azt gondolhatta 1-2 mondatos infók alapján, hogy minden jár nekik vis-maior esetén (is). 250-600 €/fő kártérítés, átfoglalás, jegyár visszatérítése, kutyafüle, rózsaszirmok övezik útját, egy legacy soha nem hagyja el a bőröndöt és sose halunk meg! Bónusz, hogy már azt is tudják, hogy miért nem érdekli a Ryant, ha lekésik a csatlakozást.:)( Jox talán átteszi a repcsisbe ezt a néhány hozzászólást, ha problémásnak találja.) (Ó, megkíméllek az ilyen okosságoktól! Egyébként bőven volt még hely a kommentírós ablakban. :wink: :) Sorry, tényleg!:))

#249004 Pontikos2019-01-09
Két hétbe minden belefér bőven - jó nyaralást nektek!
Két hétbe minden belefér bőven - jó nyaralást nektek!

#249003 Pontikos2019-01-09
Jézusom, nem kell mindig csontig hatoló üzletimodell magyarázat, meg kisregény ám! Az átlagember semmilyen szerződést nem fog elolvasni, neki pont egy sornyi info kell - esetünkben Ryannel megszívja, ha bármi miatt ugrik a csatlakozás, Aegeannal meg nem. A téma Santorini volt, amit repül az Aegean, úgyhogy kár arra kanyarodni, hogy mit nem repül, meg ilyenek (mondjuk Görögországon belül eléggé sűrű a hálózatuk, de megpróbálhatunk nyilván tűt keresni a szénakazalban, hátha valahovávéletlenül nem teszi be a lábát). És mivel velük egyben foglalod a jegyet, de, érdekli őket a csatlakozásod elérése (akkor is, ha az Olympicnak hívják). Kártérítés alatt félreérthető voltam, ne haragudj: a pluszköltségeket fizették - de azt csont nélkül. Szállás, egyéb utazás, kaja, minden, amire (reális határokon belül) szükségem volt. Nem hagytak a pácban sem akkor, sem utólag - sőt, mégcsak nem is a reptéren szembesültem vele pár órás várakozás után, h nem lesz gépem, hanem előtte pár nappal, és eleve nyaralhattam tovább... (és kérlek, most ne írd le Háború és békeként a kártérítés/költségtérítés/ eu jogszabály/bevett gyakorlat/formanyomtatvány/utalási módok...stb infokat
Jézusom, nem kell mindig csontig hatoló üzletimodell magyarázat, meg kisregény ám! Az átlagember semmilyen szerződést nem fog elolvasni, neki pont egy sornyi info kell - esetünkben Ryannel megszívja, ha bármi miatt ugrik a csatlakozás, Aegeannal meg nem. A téma Santorini volt, amit repül az Aegean, úgyhogy kár arra kanyarodni, hogy mit nem repül, meg ilyenek (mondjuk Görögországon belül eléggé sűrű a hálózatuk, de megpróbálhatunk nyilván tűt keresni a szénakazalban, hátha valahovávéletlenül nem teszi be a lábát). És mivel velük egyben foglalod a jegyet, de, érdekli őket a csatlakozásod elérése (akkor is, ha az Olympicnak hívják). Kártérítés alatt félreérthető voltam, ne haragudj: a pluszköltségeket fizették - de azt csont nélkül. Szállás, egyéb utazás, kaja, minden, amire (reális határokon belül) szükségem volt. Nem hagytak a pácban sem akkor, sem utólag - sőt, mégcsak nem is a reptéren szembesültem vele pár órás várakozás után, h nem lesz gépem, hanem előtte pár nappal, és eleve nyaralhattam tovább... (és kérlek, most ne írd le Háború és békeként a kártérítés/költségtérítés/ eu jogszabály/bevett gyakorlat/formanyomtatvány/utalási módok...stb infokat

#249002 lalemuldur2019-01-09
Igazán nincs mit, szép utat!:) Ha később is tervezel utazást akár Görögországba, akár máshova, javaslom a hírlevekre történő feliratkozást. Így azonnal értesülsz az akciós ajánlatokról.
Igazán nincs mit, szép utat!:) Ha később is tervezel utazást akár Görögországba, akár máshova, javaslom a hírlevekre történő feliratkozást. Így azonnal értesülsz az akciós ajánlatokról.

#249001 lalemuldur2019-01-09
„A lényeg mondjuk ebben az esetben az lett volna főleg, h ha az Aegennal egyben foglalsz jegyet, akkor késés/módosítás esetén egyben tudod változtatni - míg mondjuk az általad említett Ryant nagyjából pont nem fogja érdekelni, ha te lekésed az átszállásod.” Miért érdekelné? Vegyük már figyelembe, hogy itt két teljesen különböző üzleti modellről van szó! A low-cost modell egyik fő jellemzője, hogy nem üzemeltet csatlakozó járatot, nincs partnerségi háló. Ha valaki értőn elolvassa a szerződési feltételeket, egyértelművé teszik, hogy pl. „mi A ponttól B pontig fuvarozó társaság vagyunk”, vagy, hogy „társaságunk nem üzemeltet csatlakozó járatokat”. Ennyi. De valószínű, hogy az Aegeant sem hatja meg, ha miatta lekésed a nem általa, vagy nem valamelyik partnere által működtetett csatlakozó járatodat. Lehetnek vidékek, ahova nem repülnek… „Pozitív meg negatív sztorik meg mindig vannak: nekem pl volt már vis major törlésem Aegrannal, pont egy telefonba került az átfoglalás, és egyetlen e-mailbe a kártérítés.” Persze, vannak mindenféle történetek… Neked szerencsére pozitív tapasztalatod volt. Főleg, hogy vis- maior eseményre is sebbel-lobbal kifizették a kártérítést. Hm… elgondolkodtató! Mert a vonatkozó EU rendelet értelmében vis-maior esetén soha nem fizetnek kártérítést a légitársaságok, ugyanis nem jogosult rá az utas. (Egyetlen kivétel van tavaly áprilistól, de nem hinném, hogy az Aegean alkalmazottak vadsztrájkba kezdtek volna; azt sem hinném, hogy ilyen egyszerű lenne az ügymenet.) Vagy a jegy árát térítették vissza? Mert az más… És még át is foglaltak? Mert ugye opcionális, vagyis a rendelet szerint az utasnak joga van választani, hogy átfoglaljanak, vagy a jegy árát térítsék meg. De a kettő együtt…? Érdekes.:) Meg vagyok egy kicsit keveredve, azt hiszem.:) De ennyi jóság után sem lehet kategorikusan kijelenteni (és szájkaratézhatunk itt a végtelenségig pro-és kontra), hogy nem lesz semmi ok az aggodalomra, mert bizony néha a hagyományosoknál is homokszem kerülhet a fogaskerekek közé. Akár egyben foglalsz, akár nem… Erre próbáltam rámutatni, úgy tűnik sikertelenül. Nem akartam példálózni, de így már talán világos lesz: 'Amsterdam to Frankfurt. The worst experience i have had with the airline in terms of emergency management. Weather was a bit rainy, so they cancelled the flight - almost no other airline did, but ok. Nobody from the staff knew what to do, how to handle the passengers. Took me about two hours to get hold of anyone. Lufthansa hasn't made any attempt at rebooking with another airline - said they tried with their partners (only partners-- but those had no seats. Then they planned to book me for the next evening, took a lot of effort to have them book me for the morning - I had a venue to attend as a photographer, which I ended up missing. Then they booked the passengers into some hotel 50 miles from the airport, without providing transportation. Cab cost me 70 EUR each way - which they promised to pay back, but it's been over a month now, and I still haven't heard back - and it's impossible to get hold of anyone responsible for that, operators just tell you 'Oh sorry, hope they get back to you'. Might be ok when everything's fine, but as soon as something goes wrong, you're in trouble. (V Kalten (Ukraine) 26th October 2018)' Jó, hát persze ez éppen a Lufi, 122 € a legolcsóbb jegy one-way, az utas sem nyugtalankodott, meg lehet, hogy nem is úgy volt, talán…:)
„A lényeg mondjuk ebben az esetben az lett volna főleg, h ha az Aegennal egyben foglalsz jegyet, akkor késés/módosítás esetén egyben tudod változtatni - míg mondjuk az általad említett Ryant nagyjából pont nem fogja érdekelni, ha te lekésed az átszállásod.” Miért érdekelné? Vegyük már figyelembe, hogy itt két teljesen különböző üzleti modellről van szó! A low-cost modell egyik fő jellemzője, hogy nem üzemeltet csatlakozó járatot, nincs partnerségi háló. Ha valaki értőn elolvassa a szerződési feltételeket, egyértelművé teszik, hogy pl. „mi A ponttól B pontig fuvarozó társaság vagyunk”, vagy, hogy „társaságunk nem üzemeltet csatlakozó járatokat”. Ennyi. De valószínű, hogy az Aegeant sem hatja meg, ha miatta lekésed a nem általa, vagy nem valamelyik partnere által működtetett csatlakozó járatodat. Lehetnek vidékek, ahova nem repülnek… „Pozitív meg negatív sztorik meg mindig vannak: nekem pl volt már vis major törlésem Aegrannal, pont egy telefonba került az átfoglalás, és egyetlen e-mailbe a kártérítés.” Persze, vannak mindenféle történetek… Neked szerencsére pozitív tapasztalatod volt. Főleg, hogy vis- maior eseményre is sebbel-lobbal kifizették a kártérítést. Hm… elgondolkodtató! Mert a vonatkozó EU rendelet értelmében vis-maior esetén soha nem fizetnek kártérítést a légitársaságok, ugyanis nem jogosult rá az utas. (Egyetlen kivétel van tavaly áprilistól, de nem hinném, hogy az Aegean alkalmazottak vadsztrájkba kezdtek volna; azt sem hinném, hogy ilyen egyszerű lenne az ügymenet.) Vagy a jegy árát térítették vissza? Mert az más… És még át is foglaltak? Mert ugye opcionális, vagyis a rendelet szerint az utasnak joga van választani, hogy átfoglaljanak, vagy a jegy árát térítsék meg. De a kettő együtt…? Érdekes.:) Meg vagyok egy kicsit keveredve, azt hiszem.:) De ennyi jóság után sem lehet kategorikusan kijelenteni (és szájkaratézhatunk itt a végtelenségig pro-és kontra), hogy nem lesz semmi ok az aggodalomra, mert bizony néha a hagyományosoknál is homokszem kerülhet a fogaskerekek közé. Akár egyben foglalsz, akár nem… Erre próbáltam rámutatni, úgy tűnik sikertelenül. Nem akartam példálózni, de így már talán világos lesz: 'Amsterdam to Frankfurt. The worst experience i have had with the airline in terms of emergency management. Weather was a bit rainy, so they cancelled the flight - almost no other airline did, but ok. Nobody from the staff knew what to do, how to handle the passengers. Took me about two hours to get hold of anyone. Lufthansa hasn't made any attempt at rebooking with another airline - said they tried with their partners (only partners-- but those had no seats. Then they planned to book me for the next evening, took a lot of effort to have them book me for the morning - I had a venue to attend as a photographer, which I ended up missing. Then they booked the passengers into some hotel 50 miles from the airport, without providing transportation. Cab cost me 70 EUR each way - which they promised to pay back, but it's been over a month now, and I still haven't heard back - and it's impossible to get hold of anyone responsible for that, operators just tell you 'Oh sorry, hope they get back to you'. Might be ok when everything's fine, but as soon as something goes wrong, you're in trouble. (V Kalten (Ukraine) 26th October 2018)' Jó, hát persze ez éppen a Lufi, 122 € a legolcsóbb jegy one-way, az utas sem nyugtalankodott, meg lehet, hogy nem is úgy volt, talán…:)

#249000 karaj2019-01-08
Nos. Minden foglalva, fizetve :) Júni 9-23. Aegean+Olympic, Villa Valvis Perissa. 370 tok-vonó. Jó lesz ;)
Nos. Minden foglalva, fizetve :) Júni 9-23. Aegean+Olympic, Villa Valvis Perissa. 370 tok-vonó. Jó lesz ;)



LEGNÉPSZERŰBB KÉPEK
LEGUTÓBBI FRISSÍTÉSEK
LEGUTÓBBI FÓRUMTÉMÁK
LEGÚJABB BESZÁMOLÓK
LEGÚJABB ALBUMOK
LEGUTÓBBI ÜZENETEK
AKTUÁLIS IDŐJÁRÁS
KÖZÖSSÉG: 21 852 TAG
ONLINE OLVASÓK: 5
FACEBOOK IDŐVONAL
LEGÚJABB GÖRÖG ZENÉK
STATISZTIKA
  • OnLine olvasók: 5

  • Látogatók ma: 351

  • Oldalletöltés ma: 23913

  • Összes látogató: 4 962 901

Szállásfoglalás - Görögország
Több mint 19.000 görög szálláshely.
Szállás, autóbérlés, repülőjegy.
http://www.travel-hellas.net