KÉPEK A FOTÓALBUMBÓL
LEGNÉPSZERŰBB ALBUMOK
NÉPSZERŰBB BESZÁMOLÓK
LEGNÉPSZERŰBB LEÍRÁSOK
LEGNÉPSZERŰBB INFÓK
LEGNÉPSZERŰBB RECEPTEK
NÉPSZERŰBB FÓRUMTÉMÁK
LEGUTÓBBI KOMMENTEK
LEGUTÓBBI LEÍRÁSOK
LEGUTÓBBI GÖRÖG HÍREK
LEGNÉPSZERŰBB ZENÉK
LEGUTÓBBI ÜZENETEK

Aktív témák


Kikládok \ Santorini

#249003 Pontikos 2019-01-09
Jézusom, nem kell mindig csontig hatoló üzletimodell magyarázat, meg kisregény ám! Az átlagember semmilyen szerződést nem fog elolvasni, neki pont egy sornyi info kell - esetünkben Ryannel megszívja, ha bármi miatt ugrik a csatlakozás, Aegeannal meg nem. A téma Santorini volt, amit repül az Aegean, úgyhogy kár arra kanyarodni, hogy mit nem repül, meg ilyenek (mondjuk Görögországon belül eléggé sűrű a hálózatuk, de megpróbálhatunk nyilván tűt keresni a szénakazalban, hátha valahovávéletlenül nem teszi be a lábát). És mivel velük egyben foglalod a jegyet, de, érdekli őket a csatlakozásod elérése (akkor is, ha az Olympicnak hívják). Kártérítés alatt félreérthető voltam, ne haragudj: a pluszköltségeket fizették - de azt csont nélkül. Szállás, egyéb utazás, kaja, minden, amire (reális határokon belül) szükségem volt. Nem hagytak a pácban sem akkor, sem utólag - sőt, mégcsak nem is a reptéren szembesültem vele pár órás várakozás után, h nem lesz gépem, hanem előtte pár nappal, és eleve nyaralhattam tovább... (és kérlek, most ne írd le Háború és békeként a kártérítés/költségtérítés/ eu jogszabály/bevett gyakorlat/formanyomtatvány/utalási módok...stb infokat
Jézusom, nem kell mindig csontig hatoló üzletimodell magyarázat, meg kisregény ám! Az átlagember semmilyen szerződést nem fog elolvasni, neki pont egy sornyi info kell - esetünkben Ryannel megszívja, ha bármi miatt ugrik a csatlakozás, Aegeannal meg nem. A téma Santorini volt, amit repül az Aegean, úgyhogy kár arra kanyarodni, hogy mit nem repül, meg ilyenek (mondjuk Görögországon belül eléggé sűrű a hálózatuk, de megpróbálhatunk nyilván tűt keresni a szénakazalban, hátha valahovávéletlenül nem teszi be a lábát). És mivel velük egyben foglalod a jegyet, de, érdekli őket a csatlakozásod elérése (akkor is, ha az Olympicnak hívják). Kártérítés alatt félreérthető voltam, ne haragudj: a pluszköltségeket fizették - de azt csont nélkül. Szállás, egyéb utazás, kaja, minden, amire (reális határokon belül) szükségem volt. Nem hagytak a pácban sem akkor, sem utólag - sőt, mégcsak nem is a reptéren szembesültem vele pár órás várakozás után, h nem lesz gépem, hanem előtte pár nappal, és eleve nyaralhattam tovább... (és kérlek, most ne írd le Háború és békeként a kártérítés/költségtérítés/ eu jogszabály/bevett gyakorlat/formanyomtatvány/utalási módok...stb infokat
#249002 lalemuldur 2019-01-09
Igazán nincs mit, szép utat!:) Ha később is tervezel utazást akár Görögországba, akár máshova, javaslom a hírlevekre történő feliratkozást. Így azonnal értesülsz az akciós ajánlatokról.
Igazán nincs mit, szép utat!:) Ha később is tervezel utazást akár Görögországba, akár máshova, javaslom a hírlevekre történő feliratkozást. Így azonnal értesülsz az akciós ajánlatokról.
#249001 lalemuldur 2019-01-09
„A lényeg mondjuk ebben az esetben az lett volna főleg, h ha az Aegennal egyben foglalsz jegyet, akkor késés/módosítás esetén egyben tudod változtatni - míg mondjuk az általad említett Ryant nagyjából pont nem fogja érdekelni, ha te lekésed az átszállásod.” Miért érdekelné? Vegyük már figyelembe, hogy itt két teljesen különböző üzleti modellről van szó! A low-cost modell egyik fő jellemzője, hogy nem üzemeltet csatlakozó járatot, nincs partnerségi háló. Ha valaki értőn elolvassa a szerződési feltételeket, egyértelművé teszik, hogy pl. „mi A ponttól B pontig fuvarozó társaság vagyunk”, vagy, hogy „társaságunk nem üzemeltet csatlakozó járatokat”. Ennyi. De valószínű, hogy az Aegeant sem hatja meg, ha miatta lekésed a nem általa, vagy nem valamelyik partnere által működtetett csatlakozó járatodat. Lehetnek vidékek, ahova nem repülnek… „Pozitív meg negatív sztorik meg mindig vannak: nekem pl volt már vis major törlésem Aegrannal, pont egy telefonba került az átfoglalás, és egyetlen e-mailbe a kártérítés.” Persze, vannak mindenféle történetek… Neked szerencsére pozitív tapasztalatod volt. Főleg, hogy vis- maior eseményre is sebbel-lobbal kifizették a kártérítést. Hm… elgondolkodtató! Mert a vonatkozó EU rendelet értelmében vis-maior esetén soha nem fizetnek kártérítést a légitársaságok, ugyanis nem jogosult rá az utas. (Egyetlen kivétel van tavaly áprilistól, de nem hinném, hogy az Aegean alkalmazottak vadsztrájkba kezdtek volna; azt sem hinném, hogy ilyen egyszerű lenne az ügymenet.) Vagy a jegy árát térítették vissza? Mert az más… És még át is foglaltak? Mert ugye opcionális, vagyis a rendelet szerint az utasnak joga van választani, hogy átfoglaljanak, vagy a jegy árát térítsék meg. De a kettő együtt…? Érdekes.:) Meg vagyok egy kicsit keveredve, azt hiszem.:) De ennyi jóság után sem lehet kategorikusan kijelenteni (és szájkaratézhatunk itt a végtelenségig pro-és kontra), hogy nem lesz semmi ok az aggodalomra, mert bizony néha a hagyományosoknál is homokszem kerülhet a fogaskerekek közé. Akár egyben foglalsz, akár nem… Erre próbáltam rámutatni, úgy tűnik sikertelenül. Nem akartam példálózni, de így már talán világos lesz: 'Amsterdam to Frankfurt. The worst experience i have had with the airline in terms of emergency management. Weather was a bit rainy, so they cancelled the flight - almost no other airline did, but ok. Nobody from the staff knew what to do, how to handle the passengers. Took me about two hours to get hold of anyone. Lufthansa hasn't made any attempt at rebooking with another airline - said they tried with their partners (only partners-- but those had no seats. Then they planned to book me for the next evening, took a lot of effort to have them book me for the morning - I had a venue to attend as a photographer, which I ended up missing. Then they booked the passengers into some hotel 50 miles from the airport, without providing transportation. Cab cost me 70 EUR each way - which they promised to pay back, but it's been over a month now, and I still haven't heard back - and it's impossible to get hold of anyone responsible for that, operators just tell you 'Oh sorry, hope they get back to you'. Might be ok when everything's fine, but as soon as something goes wrong, you're in trouble. (V Kalten (Ukraine) 26th October 2018)' Jó, hát persze ez éppen a Lufi, 122 € a legolcsóbb jegy one-way, az utas sem nyugtalankodott, meg lehet, hogy nem is úgy volt, talán…:)
„A lényeg mondjuk ebben az esetben az lett volna főleg, h ha az Aegennal egyben foglalsz jegyet, akkor késés/módosítás esetén egyben tudod változtatni - míg mondjuk az általad említett Ryant nagyjából pont nem fogja érdekelni, ha te lekésed az átszállásod.” Miért érdekelné? Vegyük már figyelembe, hogy itt két teljesen különböző üzleti modellről van szó! A low-cost modell egyik fő jellemzője, hogy nem üzemeltet csatlakozó járatot, nincs partnerségi háló. Ha valaki értőn elolvassa a szerződési feltételeket, egyértelművé teszik, hogy pl. „mi A ponttól B pontig fuvarozó társaság vagyunk”, vagy, hogy „társaságunk nem üzemeltet csatlakozó járatokat”. Ennyi. De valószínű, hogy az Aegeant sem hatja meg, ha miatta lekésed a nem általa, vagy nem valamelyik partnere által működtetett csatlakozó járatodat. Lehetnek vidékek, ahova nem repülnek… „Pozitív meg negatív sztorik meg mindig vannak: nekem pl volt már vis major törlésem Aegrannal, pont egy telefonba került az átfoglalás, és egyetlen e-mailbe a kártérítés.” Persze, vannak mindenféle történetek… Neked szerencsére pozitív tapasztalatod volt. Főleg, hogy vis- maior eseményre is sebbel-lobbal kifizették a kártérítést. Hm… elgondolkodtató! Mert a vonatkozó EU rendelet értelmében vis-maior esetén soha nem fizetnek kártérítést a légitársaságok, ugyanis nem jogosult rá az utas. (Egyetlen kivétel van tavaly áprilistól, de nem hinném, hogy az Aegean alkalmazottak vadsztrájkba kezdtek volna; azt sem hinném, hogy ilyen egyszerű lenne az ügymenet.) Vagy a jegy árát térítették vissza? Mert az más… És még át is foglaltak? Mert ugye opcionális, vagyis a rendelet szerint az utasnak joga van választani, hogy átfoglaljanak, vagy a jegy árát térítsék meg. De a kettő együtt…? Érdekes.:) Meg vagyok egy kicsit keveredve, azt hiszem.:) De ennyi jóság után sem lehet kategorikusan kijelenteni (és szájkaratézhatunk itt a végtelenségig pro-és kontra), hogy nem lesz semmi ok az aggodalomra, mert bizony néha a hagyományosoknál is homokszem kerülhet a fogaskerekek közé. Akár egyben foglalsz, akár nem… Erre próbáltam rámutatni, úgy tűnik sikertelenül. Nem akartam példálózni, de így már talán világos lesz: 'Amsterdam to Frankfurt. The worst experience i have had with the airline in terms of emergency management. Weather was a bit rainy, so they cancelled the flight - almost no other airline did, but ok. Nobody from the staff knew what to do, how to handle the passengers. Took me about two hours to get hold of anyone. Lufthansa hasn't made any attempt at rebooking with another airline - said they tried with their partners (only partners-- but those had no seats. Then they planned to book me for the next evening, took a lot of effort to have them book me for the morning - I had a venue to attend as a photographer, which I ended up missing. Then they booked the passengers into some hotel 50 miles from the airport, without providing transportation. Cab cost me 70 EUR each way - which they promised to pay back, but it's been over a month now, and I still haven't heard back - and it's impossible to get hold of anyone responsible for that, operators just tell you 'Oh sorry, hope they get back to you'. Might be ok when everything's fine, but as soon as something goes wrong, you're in trouble. (V Kalten (Ukraine) 26th October 2018)' Jó, hát persze ez éppen a Lufi, 122 € a legolcsóbb jegy one-way, az utas sem nyugtalankodott, meg lehet, hogy nem is úgy volt, talán…:)
#249000 karaj 2019-01-08
Nos. Minden foglalva, fizetve :) Júni 9-23. Aegean+Olympic, Villa Valvis Perissa. 370 tok-vonó. Jó lesz ;)
Nos. Minden foglalva, fizetve :) Júni 9-23. Aegean+Olympic, Villa Valvis Perissa. 370 tok-vonó. Jó lesz ;)
#248997 Pontikos 2019-01-07
Szívesen! :)
Szívesen! :)
#248995 karaj 2019-01-07
Igen, azt hiszem megdumáltatok :D Aegean átszállással ülőhely foglalással, 1db 23kg bőrönddel plusz amit fel lehet vinni a fedélzetre 170 körül áll meg oda vissza 2 fő, júni 9-23. Az úgy kb 30 ezerrel drágább mint a Ryan+Blue Star combo és nem kell még át taxizni Perissába a kikötőből illetve 5 óra az út nem pedig egy egész nap. Azt hiszem ezt választjuk és így még ráhúzunk akkor +2 napot mert akkor olcsó a jegy. Köszi a segítséget Pontikos! :) Lalemuldur: azért csekkolom az általad említett járatokat is. Köszi :)
Igen, azt hiszem megdumáltatok :D Aegean átszállással ülőhely foglalással, 1db 23kg bőrönddel plusz amit fel lehet vinni a fedélzetre 170 körül áll meg oda vissza 2 fő, júni 9-23. Az úgy kb 30 ezerrel drágább mint a Ryan+Blue Star combo és nem kell még át taxizni Perissába a kikötőből illetve 5 óra az út nem pedig egy egész nap. Azt hiszem ezt választjuk és így még ráhúzunk akkor +2 napot mert akkor olcsó a jegy. Köszi a segítséget Pontikos! :) Lalemuldur: azért csekkolom az általad említett járatokat is. Köszi :)
#248994 Pontikos 2019-01-06
˝ Nos, summa summarum a legacy cégeknél sem áll meg mindig, nem jelenthetjük ki magabiztosan, hogy aztán nem lesz ott semmi ok az aggodalomra. ˝ - lalemuldur

A lényeg mondjuk ebben az esetben az lett volna főleg, h ha az Aegennal egyben foglalsz jegyet, akkor késés/módosítás esetén egyben tudod változtatni - míg mondjuk az általad említett Ryant nagyjából pont nem fogja érdekelni, ha te lekésed az átszállásod. Félreértés ne essék, én is utazom fapadossal, csak néha nem árt az árnál több dolgot mérlegelni foglalásnál (mindenkinek nyilván vérmérséklete szerint) - különösen átszállós utazás esetén. (Pozitív meg negatív sztorik meg mindig vannak: nekem pl volt már vis major törlésem Aegrannal, pont egy telefonba került az átfoglalás, és egyetlen e-mailbe a kártérítés.)
˝ Nos, summa summarum a legacy cégeknél sem áll meg mindig, nem jelenthetjük ki magabiztosan, hogy aztán nem lesz ott semmi ok az aggodalomra. ˝ - lalemuldur

A lényeg mondjuk ebben az esetben az lett volna főleg, h ha az Aegennal egyben foglalsz jegyet, akkor késés/módosítás esetén egyben tudod változtatni - míg mondjuk az általad említett Ryant nagyjából pont nem fogja érdekelni, ha te lekésed az átszállásod. Félreértés ne essék, én is utazom fapadossal, csak néha nem árt az árnál több dolgot mérlegelni foglalásnál (mindenkinek nyilván vérmérséklete szerint) - különösen átszállós utazás esetén. (Pozitív meg negatív sztorik meg mindig vannak: nekem pl volt már vis major törlésem Aegrannal, pont egy telefonba került az átfoglalás, és egyetlen e-mailbe a kártérítés.)
#248993 lalemuldur 2019-01-05
Igazán nem szeretném tovább fűteni a kedélyeket, de ma pl. 06.16. és 06.28., vagy 06.30. dátumokat nézve egészen pontosan 14.560,- Ft-ba került egy BUD-ATH forduló standard fare jeggyel a sokszor démonizált Ryanairnél. Mivel ők repülnek ATH és JTR között is, ugyanezen dátumokra 49,54 € volt egy ATH-JTR kör. Nyárra ennél a kb. 100 €-s árnál jobb ajánlatot nehéz lesz találni itthonról. Bécsből már van rá esély, a járat is közvetlen, de a bécsi reptér sokak számára nem opció. Az A3 viszont eddig soha nem ment nyáron 160-170 € alá még a legolcsóbb GoLight jegyek esetében sem. Mellesleg az Ellinair, a Sky Express és a Volotea is közlekedik ezen az útvonalon. Nem árt, ha tudunk ezekről az opciókról is. Amúgy szőrmentén megemlíteném, hogy bár van gond az ultrákkal, de nem evidens, hogy akár a legmegbízhatóbbnak gondolt legacy társaságok mindig a legkorrektebbül, vagy tökéletesen járnak el egy vis major szituációban, vagy egy sima szerdai járatkésés, vagy törlés esetén. Vagy csak úgy… Vagy bármelyikük éppen el is hagyhat egy poggyászt egy átszállós long-haul úton, ami aztán 7 hét után kerül elő hosszas huzavona, levelezgetés után. Több darabban… Ezt éppen az Aegean követte el. Mondom ezt úgy, hogy nálam 10/10 pontos a légitársaság. (Aki szeretne örömködni, vagy hüledezni a mindenféle repülős élmények és vélemények fölött, a díjosztogatós Skytrax oldalán bátran bogarászhat!) Nos, summa summarum a legacy cégeknél sem áll meg mindig, nem jelenthetjük ki magabiztosan, hogy aztán nem lesz ott semmi ok az aggodalomra. Egyébként ide illik, hogy néhány biztosító kínál már olyan kiegészítő biztosítást az utasbiztosítás részeként, ami poggyászkár, poggyászkésés, járattörlés, vagy késés esetén is térít. No, és legyen mindig B terv!:)
Igazán nem szeretném tovább fűteni a kedélyeket, de ma pl. 06.16. és 06.28., vagy 06.30. dátumokat nézve egészen pontosan 14.560,- Ft-ba került egy BUD-ATH forduló standard fare jeggyel a sokszor démonizált Ryanairnél. Mivel ők repülnek ATH és JTR között is, ugyanezen dátumokra 49,54 € volt egy ATH-JTR kör. Nyárra ennél a kb. 100 €-s árnál jobb ajánlatot nehéz lesz találni itthonról. Bécsből már van rá esély, a járat is közvetlen, de a bécsi reptér sokak számára nem opció. Az A3 viszont eddig soha nem ment nyáron 160-170 € alá még a legolcsóbb GoLight jegyek esetében sem. Mellesleg az Ellinair, a Sky Express és a Volotea is közlekedik ezen az útvonalon. Nem árt, ha tudunk ezekről az opciókról is. Amúgy szőrmentén megemlíteném, hogy bár van gond az ultrákkal, de nem evidens, hogy akár a legmegbízhatóbbnak gondolt legacy társaságok mindig a legkorrektebbül, vagy tökéletesen járnak el egy vis major szituációban, vagy egy sima szerdai járatkésés, vagy törlés esetén. Vagy csak úgy… Vagy bármelyikük éppen el is hagyhat egy poggyászt egy átszállós long-haul úton, ami aztán 7 hét után kerül elő hosszas huzavona, levelezgetés után. Több darabban… Ezt éppen az Aegean követte el. Mondom ezt úgy, hogy nálam 10/10 pontos a légitársaság. (Aki szeretne örömködni, vagy hüledezni a mindenféle repülős élmények és vélemények fölött, a díjosztogatós Skytrax oldalán bátran bogarászhat!) Nos, summa summarum a legacy cégeknél sem áll meg mindig, nem jelenthetjük ki magabiztosan, hogy aztán nem lesz ott semmi ok az aggodalomra. Egyébként ide illik, hogy néhány biztosító kínál már olyan kiegészítő biztosítást az utasbiztosítás részeként, ami poggyászkár, poggyászkésés, járattörlés, vagy késés esetén is térít. No, és legyen mindig B terv!:)
#248992 Pontikos 2019-01-05
Szívesen, és érezzétek jól magatokat! (Mondjuk pont Santorini sztem brutális tud lenni főszezonban mind klíma, mind tömeg miatt, ráadásul a tenger sokkal nagyobb eséllyel nem tud még addigra felmelegedni. De ugye ez csak 'általánosság', kivétel többször akadhat.)
Szívesen, és érezzétek jól magatokat! (Mondjuk pont Santorini sztem brutális tud lenni főszezonban mind klíma, mind tömeg miatt, ráadásul a tenger sokkal nagyobb eséllyel nem tud még addigra felmelegedni. De ugye ez csak 'általánosság', kivétel többször akadhat.)
#248991 karaj 2019-01-05
Nyilvánvaló és köszönöm a tippeket. Nincs még ugyan kifizetve a szállás, csak lefoglalva. Átnézem még egyszer a lehetőségeket, de nálunk a 8kg-os bőrönd az nagyon karcsúnak tűnik. Persze aztán lehet hogy találunk kompromisszumot. Hónapban nem szeretnék rugalmas lenni, én görögországba nyaralni járok tehát csak a június közepétől levő utazás jöhet szóba. Szeretem ha már igazi nyári forróság van és ha meleg a tenger.
Nyilvánvaló és köszönöm a tippeket. Nincs még ugyan kifizetve a szállás, csak lefoglalva. Átnézem még egyszer a lehetőségeket, de nálunk a 8kg-os bőrönd az nagyon karcsúnak tűnik. Persze aztán lehet hogy találunk kompromisszumot. Hónapban nem szeretnék rugalmas lenni, én görögországba nyaralni járok tehát csak a június közepétől levő utazás jöhet szóba. Szeretem ha már igazi nyári forróság van és ha meleg a tenger.



..:: Autóbérlés ::..
Keresse meg a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze az árakat és
spóroljon akár 70%-ot!