Gondolom ha elhaladsz egy lerobbant autó mellett azért egy pillanatra oda nézel.És ha nem takarja semmi sem a rendszámot akkor el tudod dönteni hogy milyen nemzetiségű illetve rendszámú a lerobbant autó.
Mi átnézetjük a kocsit indulás előtt, és kikérdezzük a szerelőt, hogy mire készüljünk, ha valami gond akadna. Hogyan oldjuk meg a problémát, ha lehet ott, helyben. Ha meg nagyon rossz lenne a helyzet, akkor meg jön a Mobilitás garancia, amivel a gyártó segít bennünket 24 órában....elvileg. Ha meg szerelés, okoskodás közben megáll egy magyar, vagy bármilyen rendszámú autó, akkor máris többen vagyunk a probléma megoldására. Ettől függetlenül a nyaralás nyaralás marad, csak egy kicsit később érünk oda, vagy vissza.
Mobilitás garacia. Látom valamilyen VW (konszern-es) géped van.
Kéne egy olyan téma,hogy milyen típushibák lehetnek,egy-egy járműnél.
Egyébként a guminyomás ellenőrzés indulás előtt, hűtővíz és világító berendezés ellenőrzése kihagyhatatlan szerintem.
Monjuk a szerelő fórumozók biztos többet tudnak a témáról.
zolee84! Igen, jól sejted. Egyébként tényleg lehetne erre egy topic. Akár olyan is, amibe csak a moderátorok tudnának beleírni, hogy oda tényleg olyan infók kerülnének bele, amik általánosak, és hozzáértők küldik be. Vagy mittomén
Addig meg esetleg nagyon tömören leírhatná mindenki milyen gondjai akadtak utazás közben az autóval.
Nekem szerencsére eddig semmi probléma nem volt.
(Ez nem autó probléma,de amikor lefelé megyünk Görögbe,akkor kevesebbet eszik az autó,vissza-felé többet. Tudjuk miért,de lehet,hogy sokan erre nem gondolnak.)
Felesleges szerelős topic-ot nyitni, mivel azokból kis millió van!
Persze ne úgy kerressük, hogy autószerelés Görögország felé!!!
Esetleg pl. az INDEX-en Mazda 6, stb. És ott még konkrét dolgokra kérdezni is lehet. De ha valaki indulás előtt szakszervízben átnézeti, annál többet a fórumon szerzett tanácsok sem érnek. Ha garis autónk van, akkor csak be kell menni a szervízbe, és egy mondva csinált problémát bemondva ingyen átnézik, sőt eközben még konzultálni is lehet olyan szakemberrek, aki nap mint nap autókkal foglalkozik.
Tudjátok azt szokták mondani "maradjon a cipész a kaptafánál"!
zolee84! Igen, jól sejted. Egyébként tényleg lehetne erre egy topic. Akár olyan is, amibe csak a moderátorok tudnának beleírni, hogy oda tényleg olyan infók kerülnének bele, amik általánosak, és hozzáértők küldik be. Vagy mittomén
a totalcar forum oldalain rengeteg autotipus topic van ott aztán megtalálsz minden hibát,megtanulhatod az autodat elejétöl végéig,itt megtalálhatod a magadnak valo autotipust
Ha már itt tartunk.... Tesóm ma ért ki Sartiba, de az úton elkezdett neki rángatni "hegymenetbe" az autó. aztán ha leállította, ment egy darabig rendesen,majd egy idő után ujra rángatás. A maciknál tankolt, de amikor jelentkezett a probléma, Görögbe rátankolt Shellnél. van valami ötletetek, kihez tudna kint fordulni? (az idegenvezető oké, esetleg azon kívül?) vagy esetleg mi lehet a bökkenő?
Tizennyolc év alatti nem vezethet külföldön szerintem, mert általában a környező országokban ehhez a korhoz van kötve a szgk vezetése. Az meg nem nagyon érdekli őket, hogy itthon lehet 17 évtől is.