köszi mindenkinek a hozzászólásokat és a tanácsokat,mi is a benzinszűrőre gyanakszunk.csak akkor miért nem rángat folyamatosan? és csak hegymenetnek? igen nem igazán adtam pontos infót. szóval egy tháliáról van szó, benzines, 6 éves. makpetrol kútnál tankolt, azt én is a lelkére kötöttem. annyit tudok, hogy az idegenvezető Sassos feleségéhez irányította.
Na jó picit füllentetem. Fénykoromban mikor még 12 keréken faltuk az aszfaltot, x órában akkor a minimum 200E körül mozgott, a rekord 296E./év
Azt már felfelé kerekítjük nem?
Mostanában már beérem 150E összességében.
Azt be kell vallani nem lehetett sokáig bírni.....
Sajnos az a rángatás sokkmindentől lehet
trafó, gyertya, ü.a., kis kosz valamelyik befecskendezőben stb....
rángatás hegymenetben?
Nem vagyok szerelő, de lehet, hogy azért van, mert hegymenetben egy kicsit több benzint igényelne a motor, amit már nem enged át a szűrő.
De ez csak tipp!
Rönosok itt fel lehet tenni a kérdéseket meghibásodásokkal kapcsolatban,felkészitésröl a hosszabb utra, a hétvégén 31 megane ment ki görögbe mind odaért meghibásodás nélkül,van tapasztalat thatliával és persze meganeval kapcsolatban
Rynart-osok vagy a Willi Betz-esek közül ismertem olyat ki egy nap 1400km-t futott. 810? volt olyan nap mikor 1200 is megvolt. Hangsúlyozom nem 8!!!! órában és billentéssel, nem rakodással!
Bocs az Off-ért!
Kérdés:
- Magyaro. -Görögo. szakaszon Szerbiában az utolsó kút még a Mac. határ előtt az éjjel-nappali? Mert ott szeretnénk egy tele tankot még elereszteni!
- Thessalonikiból Kassandra felé szeretnénk menni sarti felé -(Moudanion, Gerakini, Nikitas)- ezen a 150 km-es szakaszon találunk éjjel-nappal nyitva tartó kutat? Remélem nem csak nappal vannak nyitva, mert úgy hallottam sok bezár este. És még itt Sithonia fsz. előtt még tankolnánk egyet.
Rynart-osok vagy a Willi Betz-esek közül ismertem olyat ki egy nap 1400km-t futott. 810? volt olyan nap mikor 1200 is megvolt. Hangsúlyozom nem 8!!!! órában és billentéssel, nem rakodással!
Bocs az Off-ért!
Kérdés:
- Magyaro. -Görögo. szakaszon Szerbiában az utolsó kút még a Mac. határ előtt az éjjel-nappali? Mert ott szeretnénk egy tele tankot még elereszteni!
- Thessalonikiból Kassandra felé szeretnénk menni sarti felé -(Moudanion, Gerakini, Nikitas)- ezen a 150 km-es szakaszon találunk éjjel-nappal nyitva tartó kutat? Remélem nem csak nappal vannak nyitva, mert úgy hallottam sok bezár este. És még itt Sithonia fsz. előtt még tankolnánk egyet.
Kössszzzzz előre is!
Nini egy kollega, jol hallottam hogy megszünt Rynart nálunk? Pedig ök dolgoztak a tesconak.Fuvaroztam én is tölük a biatorbágyi raktárakbol, reggel 5 re beállás,felpakolták ugy hogy be sem nézhettem aztán irány az ország,aztán este 10 ig melo,simán megvolt az ezer km.Én külsös voltam.
Ez az autó pihentetése dolog, szerintetek a mai autóknál fontos?
1300km-t mi szinte megállás nélkül teszünk meg. Akkor állunk meg amikor tankolni kell meg ezenkívül 1x 2x ,de csak pár percre. Nem melegszik semmi....
Gondolom attól is függ,hogy mennyire nyúzod az autót,de hűtés szempontjából még talán jobb is,ha megy az autó ,mintha állna.
(A határon az araszolgatásnál,szokott jobban melegedni mindenkinek szerintem )
Szóval inkább a magunk pihentetése a fontos, nem?!
Szakszervízben dolgozom, de még olyat nem hallottam, hogy pihentetni kellene egy jól karbantartott működő képes autót! Olyan viszont van, hogy ha beindítjuk az autót akkor addig nem szabad leállítani amig nem lesz üzemmeleg!!!
Ilyen pl Mazda RX8 (Wankel motor miatt).
Jó autót nem kell pihentetni. Ha normálisan működik benne minden, akkor akár éjjel-nappal is mehet. A turbós motoroknál fontos, hogy nagyobb terhelés után (autópálya, vontatás) nem szabad azonnal leállítani, alapjáraton járatni kell fél/ egy percet.