Ez az "idézet" itt arra vonatkozik,amit írtak és azt teszi be neked...Tehát ha nekem akarnál válaszolni ,akkor benyomod nálam az idézetet és beírja hozzád is és nem kell neked újra beírnod!
A hozzászólások alatt lévő bölcsességeket viszont nem tudom,de az engem is érdekelne!
A hozzászólások alatt lévő bölcsességeket viszont nem tudom,de az engem is érdekelne!
Bemész a profil menüpont alá és ott a profilinformációknál van az "aláírás" lehetősége. Kb. 250 karaktert írhatsz be. Visszamenőleg nem fog megjelenni, csak az új hozzászólásaid alatt lesz ott. ja, meg lejjebb ki kell választani (engedélyezni), hogy mindig jelenjen meg.
Miért kell úgy kiakadni azon,ha valaki valamivel elégedetlen? az az Ő dolga,biztos azért mert egy általa megszokott színvonalhoz mért mindent.
Ez természetes szerintem.Amugy az biztos,h hozzáállás kérdése minden.Mi imádjuk Görögországot azon belül mindegy hová megyünk,mindenhol jóóó...az hogy milyen a szállás,az egy dolog,annyi pénzért nem várunk csodát,dehát kit érdekel,csak aludni kell a szálláson.Az edényügy meg messze nem érdekel,hisz ha már Ott vagyunk,bolond lennék főzöcskézni az isteni görög kaják mellett
Azzal nincs gond, hogy kiakadt, csak nem mindegy, hogy tálalja. Ha az ember a jó dolgokkal kezdi, kiemelve mennyire jó volt az élmény, és csak mellékesen megemlíti, hogy volt némi kellemetlenség, akkor pl.: nem ijeszti el a tapasztalatlanabb, parázó utazókat.
Aki csak negatívumokat emleget, az szerintem már itthon arra készül, hogy milyen rossz lesz, mert neki ez okoz örömöt.
Van aki azért nyaral, hogy jól érezze magát, van aki azért, hogy (ugyan úgy, mint a hétköznapokban) mindenben csak a rosszat keresse. Lelkük rajta, csak az ilyen hozzászólásokkal rossz érzést kelt a bizonytalanokban, ami befolyásolhatja az ő nyaralásukat is.
Jómagam indulás előtt pár nappal már határozottan tudtam, hogy a Villa Nikiben lesz szállásunk, annyiért amit rászántunk. Így lett.
Minden csak hozzáálás kérdése.
Sziasztok! Bocsi de nemigazán tudtam belépni, remélem most sikerül!
Mi okt. 5-én indulunk Pargára, tavaly nagyon jó időnk volt,pedig az utolsó turnussal utaztunk, csak 1 nap esett az eső, a többi nap tudtunk fürödni is. A motorbérlést mi az irodán keresztül intéztük, nagyon jót sikerült kifognunk, és még biztosítás is volt hozzá, és nem került többe, sőt olcsóbban kaptuk meg az irodán keresztül.
Tud valaki valami infot az autóbérlésről hol és mennyiért lehet?
Kedves Rozita!
Nagyon sajnálom, hogy ennyire rosszul sikerült a nyaralásod, de ezt magadnak is köszönheted.
A Mimisben 3 naponta takarítottak, törölközőt cseréltek, wc papírt tettek, szemetest ürítettek, ágyneműt húztak. Megérkezésünkkor igaz hiányos volt a konyhafelszerelés, de szóltunk és pótolták is. Igaz a zuhanyzó kifröcskölt, de ezt feltöröltük, ugyanúgy mint otthon. Egyszóval egyszerű de tiszta volt a szoba.
Hajniról annyit, hogy ha konkrétan elmondod neki mit, és mikor szeretnél, akkor biztosan segít. Bármikor megtalálható a kijelölt időben az irodában, nagyon kedves és segítőkész, csak keresned kellett volna. Belerúgtam az ágy lábába, és bedagadt érkezésünkkor, rá 3 napra megcsípett valami bogár egy 20 forintos dudor lett a helyén, mind a két esetben el akartak vinni az orvoshoz,mert szó se róla nagyon csúnya volt és fájt is, de szerencsére sikerült rendbe hozni borogatással a lábam és az itthonról vitt calcium tablettákkal a csípést. 2 nappal hazaindulásunk előtt, hajnali ½ 5-kor arra ébredtünk, hogy valahol folyik a víz, akkor már állt a szobában a víz, eltört a cső a konyhában (hát nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek). Telefonáltunk az idegenvezetőnek és 10 perc múlva ott volt a tulajjal, elzárták a vizet, feltakarítottak, másnap megírták a jegyzőkönyvet és a biztosító itthon kifizette a kárt.
Norbi „sofőr” megkérdezte az út elején, hogy lehet-e tegeződni, és akit zavar attól elnézést kér, és csak jelezned kellett volna, hogy zavar. Mi a fontosabb, hogy egyenruhába legyen a sofőr(ami a sok pakolás után eléggé leamortizálódik és még el sem indultak), vagy biztonságosan vezessen, türelmes legyen (hát 1-2 utashoz birkatürelem kell) és udvarias. A busz tiszta volt semmi kifogásolnivaló nem volt rajta, ennél még öregebbek is rohangálnak az úton mégsincsennek kiselejtezve, mert üzembiztosak, másképpen nem mennek át a szigorú vizsgán.
Norbi egy busznyi utas előtt vizsgázott jelesre emberségből és szervezésből!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Röviden leírom tanulságos. Egy család utazott velünk két kicsi lánnyal, felszálláskor mindenkivel ellenőriztette az útlevelet. Már szerbiai kilépésnél jártunk amikor a vámos kiszúrta hogy az egyik kicsinek lejárt az útlevele (elnézték a dátumot a szülők), és leszállítatták őket az éjszaka kellős közepén a semmi közepén, a buszt viszont nem engedték, hogy visszaforduljon, hogy legalább az első szállásig elvigyük őket. Lebeszélte, hogy egy befele menő busz elvigye őket egy Motelig, buszfordultával újra felvette és hazahozta őket. A szülők SOS megcsináltatták az útlevelet, és amikor jöttek értünk elhozták újra a családot, igaz nem 2 hét nyaralás lett csak 1 hét.
Kérdem én melyik utazási iroda, vagy sofőr tette volna ezt meg?????
Na ezért utazok újra velük, mert a bajban is mindig ott voltak és segítettek, és nem a rossz dolgokra kell gondolni, mert az elrontja azt a kis időt is, amit kikapcsolódással és pihenéssel tölthetünk!