#1635502011-05-29 00:35:04 Válasz a #163525. hsz-ra
Arsasa:
tavaly Volosban a kikötő mellett ingyen volt a parkoló. Volt bőven hely, pedig épp indult és jött is komp, szóval van forgalom folyamatosan, parkolni simán tudtunk.
Na én azért a munkám miatt megyek ennyit a kocsival, de nyaralni csak kocsival akarok menni. A 80-as és 90-es években csak álmodoztunk róla, hogy kocsival elmenni a tengerpartra.
Sziasztok!
Július elején készülök autóval Lefkadára. Volna néhány kérdésem a tapasztalt utazókhoz.
Van-e a tavalyi autópályadíjakban valami eltérés? Gondolom, olcsóbb nem lett sehol. A Görögo-i autópályák még mindig végigjárhatók 2 euroval, mint tavaly nyáron, vagy már gyakrabban kell fizetni? Ha igen, hol, hányszor és mennyit? Köszi a segítséget!
#1637072011-05-30 12:18:12 Válasz a #163504. hsz-ra
Mercedes Sprinterek is kimennek a világból,gondolom a románok is ezért választják ezt az autót előszeretettel hosszú autópályás utakhoz.Miénkben is 240ezer km van valószínűleg valós adat,de csak most lesz az első nagy utunk vele,full felújítás volt rajta azért a biztonság kedvéért.
Lényeg hogy vizet ne fogyasszon és futómű rendben legyen,állapotfelmérés pár ezer forint csak,megéri!!!Az elektromos hibákat sajna nem lehet kivédeni,ezeknek ez a hátránya...
#1637502011-05-30 18:26:21 Válasz a #163707. hsz-ra
Egy szakértő a szebbik nemből... üdv
Nekem az előző munkahelyemen volt 314-es sprinter, mentem vele párszor, 2-300 km-es távokat. Kényelmes, jól láttam belőle az utat, de stabilitásra olyan volt, mint egy élére állított könyv... ez a "hosszú" változat volt, aminek hátul "nem dupla" a kereke.
A szomszédnak Vitoja van, na az tuti kis autó, de ő meg az olajfogyasztásra panaszkodik...
Egyébként -bár én nem vagyok szakértő- minden típusnak biztos megvan a maga gyengéje. Minél többet ad érte a gazdi, annál magasabbak az elvárásai, és annál érzékenyebb a hátrányokra, hibákra. Amit mostanában több ismerősöm is dicsér, az a Renault. Árban sem olyan kiemelkedően magas, mondhatni: az olcsóbbak közé tartozik (persze így is marha drága), elég széles a termékskála, bírja is a használatot, szervízköltségek sem olyan egetverőek (aszem 2 évente van kötelező szervíz)... de nem akarok reklámot csinálni neki.
#1637532011-05-30 18:41:36 Válasz a #163750. hsz-ra
Hy!
Én egy 318 CDi-vel mentem pár 100E. km-t. nem volt gond soha, nahhh meg ellenfél sem. 6 henger 180 paripa. A CDI merciknél már a szerv.könyv is 1l. olaj/10000 km-t ír elő, a mikrobarázdák miatt...... Pfff nem értem, de biztos így a jó. Hál istennek az Én kis kombi, 1.4-es, 2 éves, fábiám nem eszegeti, mondjuk csúnya is lenne 30E.-nél. Már csak azon kell morfondíroznom, hogy Szerbeknél a pályamunkák kész legyenek Aug. 31-re.
#1637552011-05-30 19:17:36 Válasz a #163750. hsz-ra
Köszönöm az üdvözlést.
Nekem tök személyautósnak tűnik rugózása,sőt puhább mint az előző autónk a Toyota Auris.Meg az is számít,hogy ez csak 2800kg-ig terhelhető,a miénk 211,a 3xx lehet hogy pattog szinte az úton az már 3500-ig pakolható.Végre nem kell kicentiznem minden helyet a csomagoknak és akár egy fél domboldalnyi követ is hozhatnánk,na jó úgysem fogunk,de jólesik az érzés...
Akinek van információja, hogy az ebben a bejegyzéseben - http://www.hellasz.hu/forum/viewtopic.php?t=418 - felsoroltak közül mely kúton van LPG, írja meg nekem emailben vagy PÜ-ben és akkor beteszem azt is felsorolásba!
#1637812011-05-30 21:28:37 Válasz a #163753. hsz-ra
"CDI merciknél már a szerv.könyv is 1l. olaj/10000 km-t ír elő, "
Nem inkább úgy szól az, hogy 1l/1000 (1ezer)km a megengedett?
Nincs ebben semmi különös, szinte minden gyártó ennyit ad meg, hogy fedezzék magukat. Valójában persze távolról sem fogyasztanak ennyit.