#2443352017-05-31 07:40:19 Válasz a #244333. hozzászólásra
Hogy őszinte legyek, már tavaly elkezdtem az információkat gyűjteni Kefalóniáról. Mindent kimásoltam, ami arra érdemes volt. Kb 40-50 oldal jött össze. Tehát felkészülten fogok nyaralni menni, csak gondoltam hogy több információ egyenlő több tudással.
Egyébként imádom a nyaralásnak ezt az információ beszerzési formáját.
#2445292017-06-07 20:47:41 Válasz a #244501. hozzászólásra
A főúton a Vlachatai leágazás előtti épület a tenger oldalon (ez még mousata) egy hagyományos pékség ,nem a túristáknak,inkább a helyieknek,kicsi választék de a régi megszokott igazi görög sűrű kenyérrel.Ha túristás péksütiket akarsz az onnan kb 2 km a Vlachatai alsó úton (lourdata felé) az X kereszteződés előtt.
A Kefalonia - Kefallinia fb-oldal híre:
"Pezsgőbontás: ma délután 5-kor: HÍDMEGNYITÓ!
A Myrtos - Assos között lévő híd különlegessége, hogy a világ azon ritka hídjainak egyike, ami gyakorlatilag nem víz, hasadék vagy üreg fölött ível át, hanem tömör sziklák fölött. Mégis szükséges volt az elkészítése, mivel így nagyobb szeizmikus hatásra is stabil marad az út, a teherviselő elemek pedig komolyabb földmozgásokat is elviselnek. Úgyhogy végre nagyon örülhetünk: a Myrtos - Assos közötti táv ismét rövid lesz, csodás Myrtosra történő kilátással!"
foto: inkefalonia.gr
#2447222017-06-14 15:07:25 Válasz a #244721. hozzászólásra
Azt meg tudjátok mondani, h az útvonaltervező miért kerül ekkorát?
A nyugati part melletti út, ami itt fehéren van jelölve, az rossz minőségű? Vagy mi a baj vele?
#2447242017-06-14 16:00:43 Válasz a #244723. hozzászólásra
Tamás arra céloz, hogy a fehérrel jelölt útszakasz a földrengés óta átépítés alatt állt, le volt zárva a forgalom elől, de most hosszú idő után végre megnyitották, vagyis átadták a forgalomnak!! Az útvonaltervező meg nem bírja követni ezt a villámgyors görög tempót
Tamás arra céloz, hogy a fehérrel jelölt útszakasz a földrengés óta átépítés alatt állt, le volt zárva a forgalom elől, de most hosszú idő után végre megnyitották, vagyis átadták a forgalomnak!! Az útvonaltervező meg nem bírja követni ezt a villámgyors görög tempót
Így értem. Mert a hidas linkedet nem tudtam teljesen hova tenni, nem voltam még Keffalónián, és Assos meg Myrthos között van vagy 30 km, nem csak egy híd. ))
Sziasztok!Lehet már kérdeztem régebben és utána is olvasok(tam)...Kefalonián hol van lassan mélyülő( be lehet menni mondjuk derékig kb 30-40 métert...) homokos part? Lassi oké...Több van? Mert ha már idén nem jutunk el ,akkor jövőre ide vagy Zakyra...de előre kell tervezni mert 4 főre kell majd néznem repcsivel...Illetve utazási ötleteket is kérdeznék milyen irodával ,esetleg magánba?Esetleg járatok külön?Néztem már utána ..szállás foglalás oké,de külön magánúton elintézni a repülő az nem olyan könnyű... Üdv
az uj uton jöttünk le már 14-én.még kicsit dolgozgatak de jáhato volt.az hogy hogy tervez a google map ez jó kérdés nekem pl behozza a hegyen keresztül utat is.A google figyeli szokásainkat és igy ajánl dönt.Ma a teret is átadták de én hogy délbe jártunk ott csomo munkást láttamde kétségtelen takaritási munkák voltak.A parti sétány is nagy része kész ma is dogoztak már csak aprobb munkák vannak /Drapanotol a Shellig/ a pálmák is el vannak ultetve
az uj uton jöttünk le már 14-én.még kicsit dolgozgatak de jáhato volt.az hogy hogy tervez a google map ez jó kérdés nekem pl behozza a hegyen keresztül utat is.A google figyeli szokásainkat és igy ajánl dönt.Ma a teret is átadták de én hogy délbe jártunk ott csomo munkást láttamde kétségtelen takaritási munkák voltak.A parti sétány is nagy része kész ma is dogoztak már csak aprobb munkák vannak /Drapanotol a Shellig/ a pálmák is el vannak ultetve
Na ha te így frissiben ott is vagy, akkor mondhatnál tuti infót az új átadott utakról Mac-ben és Szerbiában? Tavalyhoz képest mi változott?
Mert sok hír volt már itt, de össze-vissza tologatták az átadásokat, volt már mindenféle időpont. De itt most akkor te vagy a biztos pont......))
hali
kezdük Szerbiával,alig hogy átmész Röszke 1kapu épités jön s ez kisér végig minden le és feljárot.igy megvan hogy nemis olyan egyszerü vissza jönni a pályára.De nem arra mentünk csak rémlik valami.egy két helyen javitottak az aszfalton ott egész jo.Belgrád simán ahogy szoktam belső sáv egy Bmw kivilogot igy elengedtem utána meg ráragadtam igy nagyon gyorsan átártem.utána az uj kapuk de nemvolt dsemmi simán tudtunk menni.semmi változást nem tapasztaltam tavaly után.Mac mi gyorsan átmentünk .kapu épités a régi kapu után épit egy jobbos lehajtás van elöször nem érteme m hogy is lenne. ez talána második kapu. utána a harmadik s alig hagytam el egy terelés elöször le jobbra s át a pálya alatt majd egy jobbos utána meg nem lemenni ,a gps egy kétszer hulye lesz.nagyon sokat kell menni kut egyse erre majdnem rácsesztem jo sokat sárgán mentem mivel még joval a Magyar határ előtt tankoltam és ezt nem kalkuláltam.egyszer majd kiirja 12km az rt kut s nem soká lesz egy nem melékszem milyen én hulye biztam az rt-ben. nem olyan volt mint tavaly az internet nem müködött nem fogadta el a kártyat 48 as dieselt 1,05 be számolta és utánarosszul ment az auto ,mintha vagy 20 lo elveszett volna ment ez csak gyengébben . Görögországban is készülnek ujy kapuk de ne iskérdezd hol tul fáradt voltam.Az Ioaninna ujpáyán ajánlott kikapcsolni a gps-t nagyon behülyült nekem.Még át is irta magát .Filipiadánál mentem le ott se annyira egyszerű meglelni a rövid Prevezza utat. uzem anyag Prevezánál a legolcsobb.ja még az m0 ahogy mentem a Szegedi lehajto zárva volt. ezekre emlékszem s ennyire mint most egyszernemfáradtam el pedig most nyugodtan vezettem talán ezert isment ennyit egy tankkal.A mac gázolajra Fiscardoba rátankoltam akkor már ment bele.jó olcson a sima dieselt 1,396-ért 38eut fizettem.s igy hogy már mentem pár km-rt ugy néz ki megint olyanmint rég volt. Ma sikerült majdnem összetörnöm Avithosra mentunk s elöször ahol akart vinni az le volt zárva igy hozott egy másikat betonos szűk kanyargos s szerencse hogy nem mentem gyorsan lépcső jött kb 4 m -ként s hogy hogynem az lsőn leugrottam ugy hogy a hátso kerék is lejött és ott álltam hogyan tovább mi ment szét .elöre képtelenség 3 lépcső hátra egy pont ott ált a hátso kerék.alánézve nem láttam semmit a carter meguszta a nejem kiszállitottams mondtam nézze hátul sikeresen felvittem az elsőnél meg csavartam a kormányon hogy ne egyszerre ,de a sárfogot csak leszedte az egyiket. ilyen volt a mai napom.s egész nap hot idegvoltam majdnem szétvertem a gps-t még csakpicin volt hogy a nejemmel is hogy mért nem látta de én se. már csak a csikorgást halottam s nyomtam a féket. de az egészben jó hogy megusztuk a kamerát nem néztem még meg hogy hogy is volt de van felvétel.
ebbe az évbe valahogy nem nagyon jó Macba is a terelésnél.akkor Ioannina az uj pálya. Filipiada,Kefalonián edig ez volt tegnap de sok utat fejből ismerek igy nem is használom mindig.de itt még nem voltunk igy ezzel mentems az első ahol akart menni ráccsal volt zárva.utána meg hogy miért itt vit ? lehet régen ut volt .de ha a rendesen visz azon se lett volna több .lehet a gyors legrövidebbet ki kéne kapcsolnom.meg amit észre vettem késik pedig 64 müholdas ettől csak egy frissebb változat van.de mindegy jol sült el .ma Paliki a terv s nemsoká el is indulunk.már most egész jó az idő.