Szia! Nekem azok a frissítések kellenének,amelyek a E75-re vonatkoznak. Pl: kereszteződés,csomópont,benzinkút, stb. Az ilyen kiterjesztések. Ezeket bemásolom a mostani IGOba.
Szia! Remélem nem tilos,de ha igen akkor Jox úgy is törli.
Meglátogatod EZT az oldalt és lőn világosság.
Remélem tudtam segíteni!
Üdv: Cserrobi
#2474932018-04-23 17:09:27 Válasz a #247491. hozzászólásra
Mezzos! Akkor így már gondolkozóba estem. Szerintem így már nem érdemes Bitola felé venni az irányt. Lehet hogy gyorsabb? Habár a határ még áthúzhatja az ember számítását.
Mezzos! Akkor így már gondolkozóba estem. Szerintem így már nem érdemes Bitola felé venni az irányt. Lehet hogy gyorsabb? Habár a határ még áthúzhatja az ember számítását.
nagyon csábító most már, hogy mégis a szokásos útvonalon menjünk... de már beleéltem magam, hogy lesz valami újdonság, úgyhogy nekünk marad Bitola. Egyébként kb. 25 perccel lett emiatt rövidebb időben az Evzoni irány, szóval egy szerencsétlenebb határátkeléssel ki is nullázódhat valóban. Tavaly például beszoptuk a görög oldalt, nem emlékszem, de olyan 1-1.5 óra között álltunk, széltől szélig kocsik, ezalatt 10 métert haladtunk, de szerencsére az előttünk lévő görögök protekciósok voltak és szétnyitották nekik a sort és intettek, hogy akkor menjünk mi is, de mögöttünk a szerbeknek mutatták, hogy marad.
Na meg már rákészültem, hogy Bitolában vacsizunk egy jót.
A lényeg röviden:
6 évig készült
28 km
270 millió euro
2 felhajtó/lehajtó: Miravci és Smokvica
2 db alagút (mindegyiknél külön alagútban az oda-vissza forgalom)
6 híd
Lesz két új fizető kapu is: Gevgelija és Demir-Kapija -nál, várhatóan a következő 8 hónapban készül el.
mezzos írta:
Ma adják át a forgalomnak az új 28km-es macedón szakaszt! Lesz szalagvágás, jön az EU-s delegáció, stb. úgyhogy innen már nincs hova csúsztatni.
ahova eddig, a régi E-75-re, ami a völgyben fut, 2x1 sáv
Jah...köszi. Tavaly ősszel belefutottunk egy dugóba, és eltereltek valami hegyi faluba....most nézem, hogy pont Grdelicába. Egy "élmény" volt a sok kamionnal a szűk falusi földes utcácskákban kóvályogni.
Ez jó hír, végre átadták Most már itthon felmegyek a pályára és szinte végig pályán mehetünk
Ez azért időben sokat jelent, bár a határokon még lehet szívás.
#2475072018-04-25 07:47:22 Válasz a #247505. hozzászólásra
Teljesen igazad van. Végre lehetne haladni. De! A határokon megint bizonyos időszakokban cumi lesz a sok vendégmunkás miatt. Ez pedig kihatással lesz a kapukra is. Így hiába tudna haladni az ember,sajna nem fog. Lefelé, Nis után talán jobb lesz,mert ezek elkanyarodnak ott balra.
Sajnos a vendégmunkások rohamára mindig lehet számítani , ha végig van pálya ha nincs, de ha nincs pálya, akkor még hosszabb a menetidő, mert vendégmunkások akkor is jönnek.