#1445012010-07-17 13:17:02 Válasz a #144499. hsz-ra
OFF
Nagy ingerenciám van, hogy tegyek néhány megjegyzést az elhangzottakhoz, de - hőség ide, hőség oda - uralkodom magamon, mert csak kidőlne a bili esmét., s élvezkednének rajta néhányan. Elismerésem az önuralmadért! ON
#1445052010-07-17 13:57:19 Válasz a #144497. hsz-ra
Szia
Hercegszántó fele mentél mért kértek még pénzt az első szakaszért?
Nem kötözködni akarok de hogy birta a kis autód 140 - 150 tartossan?
Vagy egyszer elérted 150 net az még nem azt jelenti hogy tartossan mentél annyival
Gondolom a fogyasztásod megpakolva nem 4 liter volt?
130 táblákat hol láttál?
Meg nagy szerencséd volt ha nem intettek ki mert in is voltam párszor görögbe de akik igy elhuztak mellettem nem sokkal késöb beszélgettek a szervel.
#1445132010-07-17 14:50:07 Válasz a #144505. hsz-ra
Szia!
Biztosan szerencsém is volt, de azért mellettem is húztak el gyorsabbak, meg figyeltem is. Ez a 2. utam volt Igoumenitsaába és vissza, és bíztam a megérzéseimbe. Meg a whiskybe a csomagtartóba.
Ha kiszámolod (és semmit nem kottyoltam) rájössz, hogy tartósan jöttem 140-150-el, de volt, hogy 160-al is. Amikor megállok a kutaknál, járatom pár percig, de olyankor is felmegy 90 fölé a víz. Addig nem, mert jó a hűtés
Egyébként láttam néhány kocsit az út szélén felnyitott motorháztetővel, vontatva meg tréleren, akkor mindig kicsit viszább vettem. De tartósan mentem 3500-600-as fordulaton. Ismerősök mondták, hogy nem jó neki tartósan 3000 fölött, de itthon is így járok, igaz az 2-300 km. Most csináltattam meg 140.000-ért a szervízt 95.000 km-nél, bíztam a kocsiban (2007 02.) És meg is dícsérgettem itthon
Hazafele egyébként többet is evett, mint kifele, kifele kerek 1,5 tank kellett, hazafele a Maciktól nem volt elég egy tele tank Bajáig (kifele igen). Klímával legalább 5.5-öt evett szerintem, ami még mindig sokkal jobb mint egy benzines 7,3 litere.
#1445152010-07-17 14:55:00 Válasz a #144505. hsz-ra
Ja!
Azon én is idegeskedtem, hogy miért kértek az első kapunál 3,5 eurót a semmiért, de a pályára felhajtónál nem üzemel a bódé, és nerm tudják, hogy ott mentem fel Vrbasnál, én meg nem forszíroztam Gondoltam, majd hazafele megúszom... De nem. Amúgy sem tudom, hogy előre vagy utólag, mikor melyik szakaszért fizetek, meg azt a 7 eurot leszarom, a szerbekkel nem vitatkozok!
Görögben vannak a pályán 130-as táblák! Gégé vagy mások erősítsetek meg!!! A barátnőm is mondja, hogy igenis láttunk, többször is!!!
#1445172010-07-17 15:00:09 Válasz a #144514. hsz-ra
Én motoros vagyok. Kétféle motoros van: aki már esett, meg aki még esni fog... Én már az elsőbe tartozom, elég sokszor, de ez ebben a műfajban, amit én űzök benne van (Gégé: csak a motocross!)
Egyébként 2 éve nem úsztam meg a zsarukat a Maciknál, és tudtam, hogy ez most is benne van a pakliban. Meg itthon is. Aki vállalja a gyorshajtást, vállalja a következményeket. Mentem már ez miatt 2 hónapot jogsi nélkül is, úgy is elkaptak, azt is vállaltam (bíróság+40.000). Ezt mindenki eldönti maga. De most nagyon figyeltem, és bizonyos szakaszokat nyomtam meg. Ezt le is írtam.
Csatlakozom a "konzervatívabb" véleményhez...
Tavaly is volt egy-két ízirájder a fórumon aki bombasztikusan jól vezet, huszonévesen már millió km-k voltak mögötte, és már vezetett mind a 8 (!!! ) kontinensen. Hálistennek az úton nem találkoztam velük, minden magyar autó defenzíven és megfontoltan ment.
Félre értesz haver; én nem érted aggódom (őszintén szólva sz..rád), !
Na!-gyerekek, mán alakul a közös nevező...
Nem kell itt-e fórumon senkiért aggódni,mert ugye megeshet, hogy aki amit leír az olyan mint, aki emlékszik még Vágó Pityőke műsorára:a felesem igazra?
Garancia papírt itt senki nem mellékel.
Én Aytron Sennát szorítottam le annak idején az M3-ason, amikor ment a Hungaroringre, a belsősávból. Nagyon ment a Skoda 120 L -em... még anno. Nem hiszed?
Már régóta járok Görögországba de csak most találtam meg ezt a honlapot ezért vagyok még kezdő!
Érdekes dolgokat olvasgattam hogy 140-150 el megy egy 1.4 Hdi Peugeot erre én is tudok mondani egy jót van nekem egy szomszédom akinek van egy Opel Astrája 60Le és 190-200-al ment vele ez érdekes volt mert én ugy tudtam, hogy 160-nál már nem megy többet az Opel de őszerinte megy 200-at is nah ez jó poén volt mert álltalában 1.8-2.0-es kocsik mennek 200-at és olyan 120-150 Lóerő között megy annyit. És szerintem te nem mentél vele tartósan 140-150-et tuti nem mert 75 lóreő ide vagy oda nem sok de hozzá a 140-150 elég sok még egy 1.6-osnak is elég mennie ezt a tempót tartósan.És még annyi, hogy a Hdi-nek nem 167 km/h a végsebesség??? Akkor már nagyon pöröghetett.És nem csodálom , hogy 140-ezret kelett ráköltened 95-ezernél.
#1445502010-07-17 21:39:25 Válasz a #144546. hsz-ra
Mielőtt nagyon belemerülnétek ebbe a meddő és buta vitába!
Nem mindegy, hogy óra, vagy GPS szerint ment az autó ennyit. Az Autók kmórája előírás szerint, _mindig_ többet mutat a valóságnál, 5-10% között. Ebből adódóan, megeshet, hogy a 140 még 130 sem volt. Amúgy az 1,4Hdi 68le, amivel az az autó tudhat 150-et gond nélkül. Nem tesz jót neki, de tudja, akár tartósan is, amíg nem jön egy nagyobb emelkedő.
Igazad lehet 68Le de abban is igazad van 150-et tudja de nem tesz jót neki és emelkedőnek meg sztem 130-ra vissza ment de sztem is 5-10% amit csalhat az óra.