ahány útépítés volt múltkor, még talán megállni sem kell Amúgy egész távra (Bp - Lefkada) nekem 90 alatt volt az átlagom, nem vagyok benne biztos, hogy Szerbián belül is 120 felett volt, pedig az óra szerinti 140 környékét próbáltam tartani. Párszor beragadsz előző kamion mögé meg pár útépítés és már 120 alatt is van. Persze a 200as tempóra ez nem gyógyír
Tavaly Novi sad után kitereltek mindenkit a rendőrök, egy parkolón keresztül kellett áthajtani. Ott akkor egy Audi tt-s és egy Opel Vectra-s fizetett. A vectrás nem előzött meg az út során,de az Audis igen,ment vagy 170-el. Én ezzel csak azt akartam illusztrálni, hogy vannak akik a törvények,szabályok felettinek gondolják magukat. Ezek mennek a pályán 160- és felette- mert Ő megteheti. Az én autóm is tudna menni 200 felett, de gyerekek ülnek mögöttem, s páran még közlekednek rajtam kívül, ezért tartom be a szabályokat. Engem sosem az érdekelt, hogy más mennyivel megy, menjen. De ne veszélyeztesse mások épségét. 160 Km/ óránál már 45 méter/másodperc, sok minden történik annyi méter alatt.
Én sem járok 200 al mert fölösleges ,csak mi értelme a kapuk közötti mérésnek ha közben félre lehet állni, tavaly is láttuk hogy felüljárorol mérnek,aztán kitereltek mindenkit, rosszak fizettek
több fórum társam is irt már a Röszke- Horgos határ átkelés nehézségéről.
Lehet elkerülte a figyelmemet, de arról nem, hogy ezenkívül, hol és mennyit kell várakozni. Mi midig vasárnap, vagy hétfőn, idén kedden este értünk a határra. Szerencsénk volt mint még eddig mindig, mert most is csak 6 kocsi állt előttünk.
Átérve Szerbiában, szépen haladtunk az első kapun át.
Az után rémálom, de hazafelé szintén. A kapuknál 1/4-1/2 óra várakozás. A határoknál szintúgy.
Na aztán a koronát a Macedóniából kilépés tette fel. Két órahosszat araszoltunk mire a bódéhoz értünk.
Hétfőn jöttünk vissza Macedóniában elképesztő, megyünk fél órát aztán araszolgatunk a fizetőkapuig szintén fél órát. Háromszor! Aztán Szerbia ott legalább nagyobb táv után van kapu.
Anno, még azt tanultam, hogy egy közút áteresztő képessége akkora mint a legkisebb keresztmetszete. Hiába lesznek kész az autópályákkal, nem haladunk gyorsabban, a kapuk megfogják a forgalmat.
Cegléd mellől utaztunk Sartira, 1100 km. Ilyen még nem volt, 18 óra alatt értünk le!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne szerintetek melyik a legjobb autó Asszisztencia biztosítás? Ami valóban segít ha gond van. ( nem szar kocsival indulok csak hát az ördög nem alszik)
Szia, Bizony nem alszik. De mindenkinek más. Alapból ha jól tudom 16 biztosítónál tudsz autó asszisztenciát kötni, de ha mondjuk 13 éves az autód, akkor már rögtön csak 4-5-nél. Ha alkusz cégnél kötöd, mint pl. a Netrisk, össze tudod hasonlítani. Ne csak az általad befizetendő árat nézd, hanem azt is, hogy mit-mennyiért térít. Pl. fizeti-e a szervizbe szállítást vagy csak leszervezi vagy mi van, ha haza kell hozni az autót? Fizeti x összegig (ez is eltérő nagyon) vagy csak leszervezi és Te fizeted saját zsebből az egészet. A Netrisken ha feladja a biztosítókat, a kis autó ikonra kattintva láthatóvá válik, hogy hány éves autóra tudod náluk kötni a biztosítás és hogy mit is tartalmaz az autó asszisztencia
A mi autónk 12 éves, én az Union Vienna Insurrance Group-nál kötöttem a Netrisken keresztül. Még nincs 1 hete, hogy hazajöttünk. Szerencsére nem kellett igénybe venni.
Tavaly Novi sad után kitereltek mindenkit a rendőrök, egy parkolón keresztül kellett áthajtani. Ott akkor egy Audi tt-s és egy Opel Vectra-s fizetett. A vectrás nem előzött meg az út során,de az Audis igen,ment vagy 170-el. Én ezzel csak azt akartam illusztrálni, hogy vannak akik a törvények,szabályok felettinek gondolják magukat. Ezek mennek a pályán 160- és felette- mert Ő megteheti. Az én autóm is tudna menni 200 felett, de gyerekek ülnek mögöttem, s páran még közlekednek rajtam kívül, ezért tartom be a szabályokat. Engem sosem az érdekelt, hogy más mennyivel megy, menjen. De ne veszélyeztesse mások épségét. 160 Km/ óránál már 45 méter/másodperc, sok minden történik annyi méter alatt.
Aztán mivel veszélyeztet téged ,ha 160-al elmegy melletted ? kb max 40 km a két autó között a különbség... Akkor a német pályára ki se menj ahol nincs sebbesség korlátozás, mégis sokkal de sokkal kevesebb a baleset mint bármelyik korlátozott pályán....
#2460582017-08-20 22:21:18 Válasz a #246052. hozzászólásra
Szia. Nem tudom,te tenyleg nem erted.amit irtam? Én is tudnék menni 200-al is, de vigyazok a csaladomra,s probálok maséra is. Ha nem erted,akkor a te apukad volt a legerosebb az oviban biztos....Ajanlom a youtubeot,ird be hogy car crash autobahn,s nezegesd mennyire jó 200-al menni,aztan az artatlan autost meg meghal.a mikor hatulrol feldofi. Utana meg lehet nezelodni.meg dicsekedni.hogy mennyire megy a kocsim,meg milyen jol tudok vezetni.