Szia! Ha egy közlekedési szabályokat általában betartó nem tesze-tosza, de nem is sprintőrült vagy és szept 04-én este indultok autóval Görögországba akkor örömmel vennénk ha csatlakoznál hozzánk, közös leutazás céljából. Nem ez lesz az első utunk.
#2460912017-08-23 21:57:50 Válasz a #246083. hozzászólásra
Mi Kamena Vourlaba menet néztük meg anno Delphoit, Théba felől megközelítve. Igaz mi délről mentünk a második hétre oda. Egyik nap Marathon-t tűztük ki, oda viszont az E75 azaz a pályán mentünk.
Ma hajnalban hazaérkeztünk Görögországból, Eratini-ben volt a szállásunk közel 3 hétig.
Elmentünk a közeli városokba (Nafpaktos, Galaxidi, Itea, Delfoi) illetve két szigetre is, Lefkadára és Zakynthosra egy-egy napra, utóbbi sziget számomra vonzóbb, (előbbin már jártunk tizen-éve).
Most először utaztunk nappal (eddig mindíg éjszaka jöttünk-mentünk Görögorszgba) és azt kell modanom, sokkal kevésbé volt fárszató a nappali vezetés, sőt, tulajdonképpen nem is voltam fáradt.
Kifelé sehol (kapuk, határok) nem várakoztunk 5-15 percnél többet.
Hazafelé az utolsó szerb kapunál volt torlódás és volt fél óra araszolás illetve a szerb-magyar határnál pedig 2és fél óra araszolás volt, de ezeket beleszamítva is 18 óra alatt haza értünk (1400 Km).
Jox!
Örvendek hogy szerencsésen haza értetek.
Ez tág fogalom kinek mi a fárasztó.
Én általában hajnali 2-kor kelek és 21-22-kor fekszem.
Na,most egy kicsit előbb fekszem (remélhetőleg) és felkelek 2-3 órával előbb.
Mivel úgy is fel szoktam ébredni mindig és úgy sem alszom sokat,így én az éjjelre szavazok.
Ha jó volna az alvókám,akkor én is nappal mennék!
Üdv: Cserrobi
Kepkypa írta:
Aztán mivel veszélyeztet téged ,ha 160-al elmegy melletted ? kb max 40 km a két autó között a különbség... Akkor a német pályára ki se menj ahol nincs sebbesség korlátozás, mégis sokkal de sokkal kevesebb a baleset mint bármelyik korlátozott pályán....[/quote]
Vajon miért???
Jártál már Te egyáltalán német pályán???
Ahogy minden évben, idén is alaposan ki lett vesézve, ahogy eddig is, most is mindenki más a hülye. Ennél magasabb szintű konklúzió úgysem születik idén sem, ergo, már mindent hallottunk, mindent tudunk.
Olyan jókat lehet pedig időnként szórakozni...de remélem senki nem veszi komolyan ezeket a beszólásaimat, nem akarok senkit megbántani, ha esetleg előfordult már akkor bocs
Zöld vonalak -> Autópályák
Kék vonalak -> Gyorsforgalmi utak
Pirosas/narancs vonalak -> Építés alatt
Sárga vonalak -> Tervezés / tenderezés alatt
Szürke vonalak-> Jövőbeli tervek