Az assistance témához meg annyit, hogy csak akkor foglalkoznak veled, ha nem tudsz továbbmenni a kocsival. Ez még a legfullosabb új autókhoz adott assistance szolgáltatásoknál is így van. Ha "csak" egy hibaüzenet van a műszerfalon, még nem küldenek szerelőt hozzád. Márkaszervizben dolgoztam, mindig azt javasoltuk az ügyfélnek, hogy mondja azt a diszpécsernek, hogy nem alkalmas a kocsi a (biztonságos) továbbhaladáshoz. Persze ennek legyen valami valóságalapja, nehogy kifizettessék a kiszállást.
Amúgy én is azt látom a legnagyobb előnyének, hogy van egy magyar hang a telefon végén, nem kell szerb/görög nyelven küzdeni a helyi hiénákkal.
Szia ! köszi ezeket én is láttam, így jól néz ki, esetleg személyes tapasztalatra gondoltam.
olyasmi, mint az új macedón szakasz volt tavaly, nagyon sima, de 80-100as táblák végig, szerintem nincs traffi, nem is tudom hogyan lehetne, nincs kb. egyenes szakasz benne. Én olyan óra szerinti 120-130 között kanyarogtam végig, de az majd csak később derül ki, hogy kapok-e csekket, szerintem nem. Presevonál nem szóltak, útdíj kapunál és határon sem. Szóval kanyarog, két hosszabb alagút van, de semmi más érdekesség nincs.
Az assistance témához meg annyit, hogy csak akkor foglalkoznak veled, ha nem tudsz továbbmenni a kocsival. Ez még a legfullosabb új autókhoz adott assistance szolgáltatásoknál is így van. Ha "csak" egy hibaüzenet van a műszerfalon, még nem küldenek szerelőt hozzád. Márkaszervizben dolgoztam, mindig azt javasoltuk az ügyfélnek, hogy mondja azt a diszpécsernek, hogy nem alkalmas a kocsi a (biztonságos) továbbhaladáshoz. Persze ennek legyen valami valóságalapja, nehogy kifizettessék a kiszállást.
Amúgy én is azt látom a legnagyobb előnyének, hogy van egy magyar hang a telefon végén, nem kell szerb/görög nyelven küzdeni a helyi hiénákkal.
Én speciel nem vártam el, hogy azonnal hozzám repüljön a sárga angyal, mert az autó pont olyan menettulajdonságokat produkált Check Engine lámpával, mint nélküle. Nem voltam kétségbeesve
Gyakran szoktam bérelt autóval közlekedni, és ott olyan a szolgáltatás, hogyha megáll alattam, akkor hoznak egy másikat, helytől függően 1 vagy 2 órán belül.
Nem jártam még így sosem, de elég megnyugtató érzés ezt tudni, pláne amikor külföldön van az ember.
A családi autó állapotából és karbantartottságából adódóan megbízható, de csak jó egy amolyan "externál" biztosíték, váratlan esetekre.
A csalódottságom a tavalyi esetnél abból fakadt, hogy amíg azt lát(hat)ták rajtam, hogy "csak túlgondolja a dolgot az ürge", addig a "mi Önért vagyunk" propagálás ment, de amikor egy korábbi beszélgetést meghivatkozva szóltam, hogy akkor itt vagyok a szervíz ajtaja előtt, akkor felugrott a monitorjukon a "b+, tényleg szerelőnél van az ürge ahelyett hogy nyaralna" ablak, akkor meg előszedték a sorkiemelőt meg a nagyítót és rávilágítottak arra, hogy tulajdonképpen miért is éri meg nekik ezt a biztosítózást csinálni...
Nem jártam még így sosem, de elég megnyugtató érzés ezt tudni, pláne amikor külföldön van az ember.
Igen és valójában ezt kapod a pénzedért + egy pici költségenyhítést ennyi.
4éve Evia szigetén voltunk kilyukadt a turbo hűtőhöz vezető gumicső sajnos szinte menetképtelen lett az autó hazajönni tuti nem tudtam volna vele, megoldani csak cserével lehetett. Sokkal bonyolultabb és drágább lett volna assistance szolgáltatás közreműködésével javíttatni mint a kint élő ismerettség segítségével helyi szerelőnél így fél nap alatt 25euróból megvolt igaz nem gyári alkatrészből hanem más kéznél levő tipus "átalakításával"
ASSISTANCE témában szeretnék egy hírt közölni,most olvastam,az EUROP ASSISTANCE kibővítette ASSISTANCE szolgáltatását és mostantól korlátozás nélkül köthető.Tehát akinek több mint 15éves az autója,őket keresse!ó mert nincs időkorlát.