Korfu
Nyomtatóbarát verzió
  Fórum : Jón-szigetek
Hozzászóló Üzenet
# 1411
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Grandsanyi
Kezdő fórumos
Kezdő fórumos
21 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65454 Üzenet linkje2008-06-07 17:26:29 

Tisztelt Fórumosok!
Nagy Sándor vagyok,a debreceni Grand Tours utazási iroda tulajdonosa,egyszemélyes vezetõje,mindenért felelõse.Elnézést kérek,amiért belépek az Önök köreibe – mert én nem olyan érdeklõdésbõl jelentkezek mint Önök,akik információkat akarnak szerezni a leendõ utazásukhoz. Én nem is általában utazáshoz adnék segítséget,hanem a napokban itt a fórumon debi81 által terjesztett (1305,1316,1329,1386-os hozzászólásai) nagyon egyoldalú és rosszindulatú információinak szeretném ismertetni a másik oldalát.
Debi81 - nem tudni miért ,talán feltûnési viszketegségbõl ,félreértett szituációk miatt -(Debreceni Annamária, 30-646-9873) több hozzászólásában is fikázza irodánkat,roszz hírt terjeszt róla,ezzel kárt okoz nekünk,esetenként hazugság árán is.
Szeretném megállítani debi81 ámokfutását,illetve szeretném elérni,hogy Önök mindkét oldal információja alapján tudjanak ítélni..
Mi másképp éltük meg a dolgokat,mint debi81, belülrõl ha nem is sikertörténetként éljük is meg a történteket,mindenképpen „férfimunka” volt akkor és ott úgy megoldani a felmerülõ problémát.
Biztosan hosszú lesz,de nem magyarázni,hanem tényszerûen elõadni szeretném az esetet.
Ha valaki -hitelt érdemlõen- másképp tudja, gyõzzön meg róla.

Május 31-én szombaton volt turnusváltásunk Korfun,Sidariban.A turnusváltó autóbusz a saját tulajdonunk.Az autóbusz Sidariba történt érkezése elõtt a gépkocsivezetõ (Gudász Csaba 30-249-1342) jelezte nekem,hogy hegynek felfelé nem elég erõs a busz. Összedugtuk a fejünket és az egyéb jelek alapján (nem füstöl,turbónyomás rendben) úgy gondoltuk,valószínûleg nem kap elég üzemanyagot a kocsi, biztos valami dugulás van az üzemanyagrendszerben. Ennek elsõ próbája az üzemanyagszûrõ cseréje szokott lenni.Szûrõ volt is a buszban s a gépkocsivezetõk Sidariban kicserélték. Láss csodát,jó lett a busz. Akkor és ott. Ebbõl következik,hogy debi 81 hazudik, amikor azt állítja, tudatosan rossz busszal indítottuk el a csoportot.
Természetesen hazaindulás után nem sokkal kiderûlt,mégsem oldódott meg a probléma.A kompról való leszállás után (addig kb 35 km-t ment a busz) Igumenitsa kikötõváros szélén egy benzinkútnál (nem „a semmi közepén”) megálltak a sofõrök,hogy ezzel a problémával ne menjenek be a hegyek közé, ez kb görög 19,30-kor volt.
Jelenleg 10 db Scánia alvázas autóbuszunk van,ez is az volt. Így hívtuk a Scánia 24 órás segélyszolgálatát (+4212448208305,Krisztián),ami rendszerint poziciotól függõen 2-4 óra alatt ki szokott jönni és eldönti, tudja-e javítani vagy pótolni kell a kocsit.
Utazási szerzõdésünk 9-es pontja szerint a javításra vagy pótlásra külföldön 12 órán belül van lehetõségünk kártérítés nélkûl.Ezen idõn túl vállaljuk,hogy az igazolt kárt térítjük – maximum a közlekedési költség erejéig.Türelmesen vártuk a szerelõt,majd kb 4 óra után közölte velünk a Scánia pozsonyi központja,hogy akármiért is,de csak reggel tudnak kijönni. Ekkor írta nekem debi81 a következõ „beszólós”sms-t (Köszönjük Önnek a szép estét amit a semmi közepén kb 40 fok társaságában tölthetünk.Ez korrekt megoldás.),akkor még név nélkül,amiben konkrétan nekem tulajdonítja a probléma bekövetkezését.Itt debi81 alapvetõen demonstrálta a tolerancia,empátia,helyzetértékelése hiányát.
Itt jegyezném meg,hogy sem debi81-nek,sem másnak soha nem garantáltunk hibamentességet.Úgy gondolom,aki ilyet állítana az hülye,nem kellene neki hinni.Utazási szerzõdésünk szerint pedig azt vállaltuk,hogy ha mégis bekövetkezik,akkor azt korrektül 12 órán belül megoldjuk.Azért is ragaszkodunk a 12 órához,mert a mostani példa is bizonyítja, vannak olyan esetek –pl.Görögországban a világ végén,szombat éjszaka (amikor minden görög szórakozik!) – amikor „a fû se nõ”.
Ezen információ birtokában a feladat megoldásában a logikus lépés a jármû pótlása. Ennek 1 óra kellett,hogy kiderüljön nincs a környéken szabad busz és józan sofõr egyszerre (szombat éjfél!).
Autóbuszt csak Paraliánál találtunk kb.500 km-re,s az is csak a reggeli továbbindulást vállalta.
A következõ logikus lépés a csoport elhelyezése volt szállodában,hogy ne a buszon éjszakázzanak. A döntés meghozatalától számított 1 órán belül mindenki ágyban volt.Taxival szállíttattuk el az utasokat szállodába.
Itt utalnék arra,hogy debi81 meglehetõsen beképzelt lehet,ha azt hiszi (1305-ös hozzászólás) az Õ hisztijének köszönhetõ a szállodai elhelyezés. Egyébként debi81-nél valami tudathasadás is lehet,mert 23 óra 55-kor még küldött egy sms-t amiben megköszönte a szállást. Nekem ebbõl az jött le, hogy korrektnek tartotta az addigi eljárásunkat.
Szégyenletes lett volna számunkra,ha magunktól nem azt tartjuk szem elõtt,hogy utasaink minél kevesebb kellemetlenséget szenvedjenek el.
Megjegyezném,hogy a probléma során sosem volt szempont semmilyen döntésünkben a pénz. Már szombat éjfélkor elindult Debrecenbõl egy másik autóbuszunk,hogy majd minél hamarabb levehesse az utasokat a mentesítõ görög buszról,mert a görög buszosok csak a görög határig tudták volna az utasokat hozni a makedon vízumkényszer miatt.
Reggel a mentesítõ görög busz és a Scánia szerelõje egyszerre érkezett. A görög busz elindult az utasokkal, a mi buszunkat pedig elkezdték javítani.
Természetesen „csak” egy félórás munka volt, a nyomástartó szelepet cserélték ki, ami szerintem nem arra utal,hogy olyan trehány módon üzemeltetjük az autóbuszokat,hogy debi81 szerint akár ebbõl azt a következtetést is le lehetne vonni,akár a szerpentinen a fék is elmehetett volna. El tudom képzelni debi81 hogyan stresszelte az utastársait a várakozás ideje alatt.
Egyébként a 13 db nagy autóbuszunk életkora 0-7 évig terjed,az átlag 3,77 év. Aki ismeri a turistabuszok hátterét,az tudja hogy ez „nagy szám”. Minden autóbuszunkat csak és kizárólag folyamatosan márkaszervízben az elõírt intervallumokban tartjuk karban. Sajnos még így is lehetnek problémák, de állítom,hogy debi81-nek az átlagnál kisebb volt az esélye mûszaki meghibásodásra nálunk,mint a magyar átlag.
Szóval a megjavított buszunk 1 órán belül indult utána a mentesítõ görög busznak s utolérve visszavette utasainkat.Innen már „sinen” voltunk. A mentesítésre küldött magyar busz a makedón határon találkozott a megjavított busszal,s végig követte üresen a magyar határig,ugyanis a megkezdett utaslista miatt nem tudtuk a magyar határ elõtt „szétszedni” az utasokat,hogy kényelmesebb legyen az utazás,bár a megjavított 70 fõs buszon 40 utas volt.
Szegeden normális esetben is át kellett volna szállni,mert a pesti vonal gyûjtõ útvonal katalógusunk 59.oldala szerint is.
A magyar határon az egyik kollégám várta az utasokat és mindenkit írásban tájékoztatott a probléma okáról s a katalógusunk utazási szerzõdése 9-es pontja szerinti 12 órás javítási idõbõl való kicsúszás (15 óra) miatt a nevemben felajánlotta a 10 000 ft-os „fájdalomdíjat”,annak,akinek további követelése nem lesz.
Mindenkinek megfelelt ez a megoldás,csak a debi81 barátjának nem.
Utal még debi81 tudathasadására az is,hogy Õ átvette a 10 000 ft fikázott fájdalomdíjat,a barátja pedig nem. A barátjától csak a következõ szemétkedõ sms tellett: (betû szerinti leírásban)
„Tisztelt tanar úr!
(Volt.)
Most,hogy az egyik vizsgát megírtam reggel,s d.u.Még lesz kettõ-s reméljük sikerül,úgy gondolom elég fáradt vagyok ahoz,hogy ne mondjak valami szépet önnek-mindössze annyit amennyi kellemetlenséget okozott nekem,vagyok olyan bátor,hogy a 10000 ft. Felajánlom a következõ busz.nyomástartó szelepének a cseréjére.Most pedig alszok egy jót.
Üdv.
Egy kis diák.
Vankó gábor”
Junius 2.14 óra 10 perckor a 30-426-6977-es számról
Szerintem ilyen egy „tökös” srác.Jól megmondta!Amikor még tanítottam,akkor is szerettem az ilyen azonnal véleményt formáló szupertehetséges diákokat!
Sajnálom,hogy debi81 és a barátja annyira rövidlátó,hogy rögtön megállapítja a tutit, s nekem tulajdonítja az autóbusz meghibásodását és az Õket ért kellemetlenségeket. Én a megoldó voltam!!!

Ezt a kártérítést mindenféle kényszer,fenyegetés nélkûl, saját elhatározásomból,a saját értékrendem miatt ajánlottam fel, mert hibásan teljesítettünk. A szerzõdés szerint az igazolt kárt térítenénk,de úgy gondoltam átlagosan 1 munkanap bérét veszíthették el utasaink számszerûen. Szerintem átlagosan napi 10 000 ft nettónál többet keresõk nem valószínû,hogy ûltek a buszon. A kártérítés maximális összege-ha igazolt- egyébként 30 000 ft lehetett volna a szerzõdésünk szerint,mert ennyi a közlekedés költsége. Utalnék debi81 1206-os beírására,hogy összesen 30 900 ft-ot fizetett a szállás+buszért.
Ezt a 10 000 ft-ot 39-szer fizettük ki.
A kényszerszállás is fejenként kb.6 000 ft volt. Tessék számolni még a görög mentesítõ busz 1 500 €-s árát, a mgyar busz 2000 km-ét,a javítás 1000 €-ját és mindjárt látszik milyen pénzek mozognak. Szóval nem a pénzrõl szólt ez a történet,hanem arról,hogy bizonyos szituációkban,fõleg a balkánon nem úgy mûködnek a dolgok mint nálunk,még ha „hisztizünk” is. Szerintem normálisan gondolkodó,némi információval bíró ember tudja,neki is van rizikója minden üzletben, népiesen „benne van a pakliban”.
Debi81 reklamálta még,hogy nem vettünk fel jegyzõkönyvet az úton,a meghibásodáskor.Engem fel is hívott ebben az ügyben. Én mondtam neki,hogy a gépkocsivezetõktõl én nem várom el egy jegyzõkönyv szabályos felvételét, így javaslom utólag itthon – nem fogunk letagadni semmit – vagy az utasok maguk vegyenek fel egy tényállást.Az autóbuszon transzferjárat lévén nincs képviselõnk. Az utazási szerzõdés 18-as pontja szerint is csak akkor tudunk jegyzõkönyvet felvenni,ha van ott képviselõnk,egyébként egyoldalú állítások halmaza lenne,ami természetesen lehet igaz is.Egyébként a mai napig nem találkoztam jegyzõkönyvvel,pedig hazaérkezés után 3 munkanapon belül le kellett volna adni felénk a kártérítési igényt,egyébként mentesülünk.
Volt még egy hazugsága debi 81-nek.
Azt állította a kompjegy 13 € helyett 15 € lett. Nem igaz.
Debi81 Campus Clubos utas volt,mi szállítjuk Õket. Sõt, magyarországról csak mi indítunk korfus buszjáratot!
Nem tudom mi van a campusos részvételi jegyen,de a mi katalógusunk 58.oldalán kb.13 € van. Amikor a katalógust lezárjuk,még sosem ismerjük a következõ évi árakat,ezért mondjuk:kb.
debi81 az elsõ induló turnussal utazott. Én utasítottam a gépkocsivezetõt,hogy odafelé 7,5 €-t szedjen,mert a Zakynthoszos komp is annyira változott a tavalyi 6,5-rõl,s tavaly is egyforma volt. A zakyntoszos csoportunk 1 héttel hamarabb indult,így tudtuk.
A gépkocsivezetõ a kikötõ elõtt szedte össze a pénzt a buszon s a kikötõben szembesûlt vele,hogy a korfus komp csak 7 €-ra emelt,s Õ 7,5-t szedett. Én mondtam neki,nem baj,majd visszafelé 6,5-t szedünk.Így is volt,de ha debi81 meg tudja cáfolni,tegye. Szerintem a 7,5+6,5 az 14 €. Debi81 szerint 15.
Nagyon sommás az a vélemény az idegenvezetõnkrõl,hogy „egy nagy nulla” (1305-ös hozzászólás),szerintem nem az,Õ is irt Önöknek,szerintem csak a debi81-nek „minden” ízetlen és élvezi a konfliktusszituációt és az okoskodást. Egyébként eddig még egyetlen panaszlevelet sem kaptunk, még debi81-tõl sem.


Kedves Kyra!
Önnek is üzenem,hogy nem romlott a Grand Tours szinvonala,sõt higgye el az adott szituációban,az adott helyen,az adott idõben mindent megtettünk amit lehetett,elvárható volt. Ha valaki tudja az okosságot és elmondja nekem,hogy hogyan kellett volna másképpen csinálni, esküszöm legközelebb úgy lesz. Sajnos Istenek nem vagyunk, csodát tenni nem tudunk,de nem is erre szerzõdtünk.

Szeretném,ha mindenki - aki még nem tette – kipróbálná a szívügyemként vezetett Grand Tours szolgáltatásait, s nem csak verbálisan kellene küzdeni utasaink „kegyeiért”.

Nagy Sándor

# 1412
KijelentkezvePrivát üzenet küldéseFelhasználó weblapjának megtekintése
Kakadu
Törzstag
Törzstag
1130 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65461 Üzenet linkje2008-06-07 18:15:37  Válasz a #65454. hsz-ra Előzmény #65454

Végül is ez így korrekt, kimerítõ magyarázatnak tûnik; sztem az iroda nem hibás, amit lehetett megtettek. Meghibásodás valóban mindig benne van a pakliban, szombat éjjel sehol sem nõ a fû. Ez van, egy ilyen esemény magán úton, a saját kocsinkkal is elõfordulhat, ezért kell bizonyos pü tartalék a hazaúton is.
# 1413
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Cserrobi
Törzstag
Törzstag
2657 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65463 Üzenet linkje2008-06-07 18:24:50 

Hát én is megértem elolvasni....
Kakadu,habár mi nem voltunk ott meg remélem nem is leszek mostanában buszon,de ha az ember benne van akkor mindent másként láttttttttttt....
Egyszer megvilágosodik az tuti,és lenyugszik és akkor már õ is kéknek látja ami kék....
Remélem értitek mit akarok ezzel mondani...
Szerintem mindenki utazhat busszal mert ami elromolhat az el is romlik(egyszer)

# 1414
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Kyra
Spec. Fórum tag
Spec. Fórum tag
736 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65466 Üzenet linkje2008-06-07 18:41:32 

Kedves GrandSanyi!

Ha elolvasta volna korábbi nyilatkozataim ( pld.: Utazási irodák topik 1064. hozzászólás 2008.05.16.) akkor tudná, hogy mindíg is jó véleményel voltam az Ön utazási irodájáról. A mi Tossa de Mar-os utunk évekkel ezelõtt nagyon jól sikerült.
De nem mindenki volt olyan szerencsés mint mi. Debinek is joga van leírni a véleményét és tapasztalatait. Azt, ahogy õ látta és õ átélte a történteket!
Nem tartom etikusnak, hogy leírta a nevét és a telefonszámát!
Remélem a Hellasz vezetõje Jox törli az adatait.
Az idegenvezetõkrõl.
Önnek védeni kell az alkalmazottait és ennek a eleget is tesz. Ezt dicséretesnek tartom. De sok esetben( többször tapasztaltam) nem úgy viselkednek a kitelepített idegenvezetõk ahogy azt elvárná tõlük az utas. Mivel Ön minden út során nem lehet jelen így ezt nem látja. Tisztában vagyok vele, hogy õk is emberek. Sok az utas, nem lehetnek egyszerre több helyen. S biztos monoton minden turnusnak ugyanazt elmondani, ugyanazt megmutatni. De ez a munkájuk ezt vállalták ezért fizetik õket! Õk vannak az utasért nem fordítva. Ezt sajnos gyakran sokan elfelejtik. Tisztelet a kivételnek.

# 1415
KijelentkezvePrivát üzenet küldéseFelhasználó weblapjának megtekintése
Kakadu
Törzstag
Törzstag
1130 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65472 Üzenet linkje2008-06-07 19:11:25  Válasz a #65466. hsz-ra Előzmény #65466

Az adatok nyilvánosságra hozása valóban nem etikus; ezek személyes adatok, melyeket nyilvánvalólag nem azért adott meg Debi, hogy közkincsé tegyék.
Azt természetesnek tartom, hogy Nagy úr "védi a mundér becsületét", azt, hogy ez ügyben kinek van igaza innen mi nem tudjuk eldönteni; vannak valóban trehány, az utasaikkal nem törõdõ telepítettek, de "raplis" utazók is. icon_redface.gif

Ezen okok miatt (is) proponálom az SK utazást, még soha nem írtam be a panaszkönyvbe és a páromnak sem javasolnám icon_lol.gif

# 1416
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Debi81
Aktív fórumos
Aktív fórumos
377 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65479 Üzenet linkje2008-06-07 19:53:13 

Tisztelt Grand Nagy Sándor!

Mi ültünk azon a buszon, nem Maga!Mi csak a személyes véleményünket, és tapasztalatainkat írtuk le, amit a jövõben is meg fogunk osztani a fórumozókkal.A telefonszámunk megadása pedig nem zavarja "tudathasadásos elménket"!

# 1417
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Jimko
Aktív fórumos
Aktív fórumos
135 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65481 Üzenet linkje2008-06-07 20:09:24 

Téma váltás...
Cserrobi sose késõ új feleséget szerezni... icon_twisted.gif

Debi féle ügyben nehéz igazságot tenni, hiszen minden csak nézõpont kérdése...
De a személyiségi jogokat nem illik megsérteni!!!

Jimkó

# 1418
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Timba
Kiemelt fórumtag
Kiemelt fórumtag
497 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65502 Üzenet linkje2008-06-07 21:02:49  Válasz a #65433. hsz-ra Előzmény #65433

Szia Teki1!
Biztos minden rendben lesz,köszönöm a jókivánságokat icon_lol.gif sok.sok jó élménnyel szeretnék visszatérni icon_lol.gif icon_lol.gif

timba

# 1419
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Hegedõs Anikó
Kezdő fórumos
Kezdő fórumos
28 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65549 Üzenet linkje2008-06-08 01:41:17  Válasz a #64852. hsz-ra Előzmény #64852

néhány órája szállt le velünk a gép és ÉN CSAK JÓT TUDOK MESÉLNI. SEMMI ROSSZ NEM TÖRTÉNT VELÜNK. ÉRDEKEL?
# 1420
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Krumple
Aktív fórumos
Aktív fórumos
75 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65551 Üzenet linkje2008-06-08 05:18:54  Válasz a #65549. hsz-ra Előzmény #65549

Szia Anikó !

Igen írjad mi történt. Ugye A travel szervizel jöttél 1,30 késéssel.

# 1421
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Urbia
Aktív fórumos
Aktív fórumos
243 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65559 Üzenet linkje2008-06-08 09:03:47  Válasz a #65549. hsz-ra Előzmény #65549

Szia Anikó!
Szerintem mindenkit érdekel egy jó beszámoló és új fotók!

# 1422
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Kyra
Spec. Fórum tag
Spec. Fórum tag
736 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65560 Üzenet linkje2008-06-08 09:05:10 

Sziasztok!

Anikó!
A mi gépünk annak idején Korfuról visszafelé 3 órát késett. De igazán nem bántuk a dolgot. Nehéz volt otthagyni ezt a szép szigetet.
Hogy éreztétek magatokat? Mesélj! Hogy tetszett a sziget?

# 1423
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Kyra
Spec. Fórum tag
Spec. Fórum tag
736 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65561 Üzenet linkje2008-06-08 09:08:04 

Timba!
Jó utat kívánok neked! Kipihenten és kellemes élményekkel gazdagon gyere haza!! icon_smile.gif

# 1424
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Ferrari
Spec. Fórum tag
Spec. Fórum tag
1729 hozzászólás



Nincs beírva úticél.
#65564 Üzenet linkje2008-06-08 09:22:45 

Sziasztok!

Biztos nagyon kellemetlen ilyen dolgokat átélni, de errõl nem tehet az iroda. Sajnos bármelyik jármû bármikor elromolhat. Az pedig nagy felelõtlenség, hogy valaki az összes pénzét elkölti, nem hagy pár eurót a hazaútra, soha nem tudhatja milyen váratlan esemény történik.

# 1425
KijelentkezvePrivát üzenet küldése
Debi81
Aktív fórumos
Aktív fórumos
377 hozzászólás


Nincs beírva úticél.
#65566 Üzenet linkje2008-06-08 09:49:51 

Sziasztok!Elkészült az album.Az árakról, menetrendrõl, videó- még feltõltés alatt.Addig is jó nézelõdést, jó szórakozást nektek! Most írom az élménybeszámolóticon_smile.gif
KERESŐ:
Nyomtatóbarát verzió
  Fórum : Jón-szigetek
<   1 2 3 ... 94 95 96 ... 481 482 483   >


Copyright © 2003-2025 Hellasz.hu