De nekem (és itt nagyon sok másnak is) eszem ágában nem lenne úgy kimenni üdülni, hogy rá legyek utalva másra. Amúgy is félrevezetnek, meg sem adom a lehetőséget.
Nem kell se információ, se kölcsönzési lehetőség tőlük.
Azért van ez a fórum, hogy mindent amit tudnunk kell az adott helyről, megkapjuk.
Az egy dolog, hogy egy ilyen kitelepített szerencsétlenség drágábban adja a járműveket, de az hogy befizetsz egy hajókirándulást, majd az félúton visszafordul minden látnivaló nélkül, és azt mondják jövőhéten mehetsz cserébe és köv.alkalomkor melletted megy el a busz és fel sem vesz, na meg az idegenvezető is elrobogózik melletted... ezt olyan nagy pofátlanságnak tartom... de ezt nem az utazási irodának tudom be, hanem annak a lelkiszegény ostoba libának.
Teljesen igazat adok neked . Makriyagialoson(kréta) találkoztam hasonlóval itt nem a nemtörődömség volt ami dühitett hanam az "idegenvezető" alkalmatlansága de nem foglalkoztam vele. Itthom felkészültem Krétából és a társaságot akikel együt utaztunk le vezettem
-Heraklion-Vái-Matala- Rethmion-AgiosNikolos.megvoltunk nélküle
Ez nem volt jellemző Sartira itt a Shiton-traveles idegenvezetők a
helyükön voltak Főleg a Zoli egy izzig vérig idegenvezetőt ismertem
meg benne.
üdv Gabi
Firkamanohoz hasonlóan én is csak egyszer utaztam az Aeolussal és az idegenvezetővel nekünk is voltak gondok.
Pozsonyból indultunk és sem a sofőrök, sem Santorinín a telepített idegenvezető nem beszélt magyarul.
Ha bármilyen gond lett volna, nem tudom hogyan segített volna nekünk... igaz csak 3-an voltunk magyarok a csoportban.
De ettől függetlenül szivesen utaznék velük máskor is!
Kedves Gabi!
Örülj neki, hogy nem volt gondod az Aeolussal. Egyébként meg mielőtt Te kiabálsz kígyót-békát arra, aki lehúzza őket, tán olvass vissza, hogy azt miért teszi! És itt nem csak az id.vezetőre gondolok, azok olyanok amilyenek. Olvasgass egy kicsit, csak keress rá arra, hogy "Aeolus", találsz néhány véleményt róluk és megélt élményeket velük.
Nem érdekelne, hogy szlovákok - nem én haragszom rájuk, hanem ők ránk - ha őket sem érdekelné, hogy mi meg magyarok vagyunk, és nem szarnának a mi igényeinkre (elnézést a vulgáris kifejezésért). A politikát pedig nem viszem bele az utazás témába, se értelme, se oka. Egyszerűen annyi, hogy ha csak a szlovák utasoknak nyújtják azt, amit a katalógusukban ígérnek, akkor maradjanak ott.
Egyébként kívánok neked is hasonló jókat, mint amit mi - és más pórul- járt utastárs is - tapasztaltunk velük.
Én a Radisson Travelnél fizettem be, az Imperátor útja volt.
Biztos az volt a vezető aki neked is, egy szőkehajú 35-40-es csaj.
Amúgy laza, meg jófejnek tűnik, de pont beleszar mindenbe, csak a hülye útjait mutogatta, a kölcsönzés is drágább volt, kérdeztünk dolgokat, nem nagyon tudott rá válaszolni, meg tökre látszott rajta, hogy azt a kötelező 1 órát ottvan velünk elmondja a semmit, és onnantól hagyjuk békén.
De nem gond, nem szorultunk rá, csak amikor a páromat vittük kórházba gyomorfertőzéssel akkor mutatta meg hol van a kórház, beszélt az orvossal pár szót, és ennyi, nem is érdeklődött mi van, (nem mintha gond lenne), mi két napig bent voltunk, el nem mozdultam a párom ágya mellől egy percre sem, és a semmilyen angol tudásunkkal oldottuk meg a kórházi bentlétet is. Mutogattunk, megértettek
De mondom, ez hidegen hagyott minket, engem a Zakynthosi nyaralásunk alkalmával borított ki a csaj.
Pár irodával utaztunk már mi is Görögországba. Ez a negyedik év, hogy az Aeolus utazási irodával megyünk majd(ma fizetünk be Lesvosra). Ők utaztatnak szerintem jó árban, de az csak az odajutásra érvényes és a hazajutásra. Mi minden évben jól felkészülünk a helyből ahova megyünk és így egy jó nyaralást tudhatunk magunkénak. Első befizetésünk 2006 ban volt és Zakynthosra mentünk velük busszal. Amikor befizettük az előleget akkor nagyon örültünk, hogy ilyen áron jutunk el egy csodálatos helyre és természetesen haza is hoznak. Utána két napig le sem szálltam a netről és infókat gyűjtöttem az irodáról mert még nem ismertük.
Találtam egy csomó élménybeszámolót és nagyon lehúzták az irodát. Ezeket kinyomtattam és visszamentünk az irodába. Kérdőre vontam a kis hölgyet és ami érdekes volt nem tagadta le és nekem ez volt szimpatikus, hogy vállalták a hibájukat és azt mondta sokat tanultak belőle. Ez így is van. Vannak hiányosságaik de melyik utazási irodának nincs?
Nagyon régen nyaraltunk Tunéziában és a Neckermannál fizetünk be jó borsos áron. Ott nem tudtunk magánszervezésben elmenni kirándulni, így befizettünk az irodánál. Nem volt magyar nyelvű idegenvezető aki gardírozott volna minket. Egy szimpatikus fiatalember vitt minket aki három nyelven elmondta amit tudni kellett és ennyi, sajna magyarul nem. Angol, német és nekem franciául és én fordítottam a magyar csoport tagjainak magyarra.
Minden irodában van jó és rossz. Mindenki úgy megy és azzal akivel tud és megtudja fizetni.
Kívánok mindenkinek szerencsés választást és jó nyaralást.
Különben én akkor vagyok nyugodt ha én szervezem és nem másra vagyok utalva, csak jussak oda ki a nyaralás helyszínére és onnan majd mi megoldjuk.
Én milyen jelzővel illesselek téged, kedvesem? Ami eszembe jutott a hozzászólásodról, azt inkább nem írnám le! Mellesleg nem vagyok sznob, viszont a pénzemért azt kérem, amiért fizettem. Nem is keveset. Mert nem olcsók. Máshol a törzsutas kedvezménnyel valamint az előfoglalásival sokkal jobb áron lehet utazni, ráadásul magasan verik eme remek iroda színvonalát.
Azt azért gondolom, hogy nem olvastad el a kedvenc irodádról szóló negatív hozzászólásokat.
Ha tetszik, ha nem, nálam az Aeolus nem utazási iroda, és amit nyújtanak az nem szolgáltatás.
Szóval te nyugodtan utazz velük, én meg utazom más, megbízhatóbb, színvonalasabb és korrektebb irodával, kb. hasonló áron.
Így legalább nem találkozunk.
Amúgy, ha vitatkozni akarsz van erre másik topik, nézz be oda.
Itt mindenki leírhatja és leírja, amit már megtapasztalt az irodákkal, azért találták ki. Ellenvélemény lehet, mivel mindenkinek mások az igényei és a tapasztalatai.
Mindenesetre meglepne, ha tudnád, mit jelent az a szó, hogy sznob. És itt pont.